Azért nem árt, ha egy tízes kulccsal lerobogsz a műhelybe komám, mert utoljára a tiédet is én húztam meg. És nekem már többet is sikerült úgy összerakni, hogy szét esett. Lent is, fent is.
Ezért mondtam, h nem kell húzkodni mindig azt a kart ott elől. Még a végén elkopik. Jobb is ha leszereljük.
Valahogy én is így érzem amúgy. Hogyha evvel a fékkel sem tudok megállni, akkor a másikkal sem...
Sziasztok.
Van egy eleje ütött K4 1000-em sárga fekete. 15ezret futott. Forgalomból végleg kivont.
Arra gondoltam ezt is lebontom.
Kinek mire van szüksége kérem jelezze.
Üdv Ervin.
Nekem mondjuk van. Mármint a szereléssel. A cserével kapcsolatban nincs, de tudomásom szerint a K2 és a K4 blokk fizikai méreteit tekintve teljesen azonos.
sziasztok,segítségre lenne szükségem van egy k2 em amibe blokkot kéne cserélni ha lehetne nem javítgatnám mert lehet drágább lenne mint egy motorcsere.a kérdés lehet e újabb blokkot beletenni pl k4 et a vázba?ha valakinek van valami tapasztalata nagyon megköszönném
Hát látod, hogy való rá.
Én csak azt "nem szeretem", hogy nagyon átalakítják a motorokat a cél érdekében, de mondjuk ez az autókra is igaz. Valamikor tíz éve még volt pár olyan videó itt az oldalon, amin ezeket - meg egyáltalán a SF mutatványokat - megcsinálták teljesen stock sportmotorral, amin még az áttétel is gyári volt. Na az már döfi. Jó, persze 4 barra felfújt fagumi volt azokon is, de ez már "elfogadható", hisz amióta nekem is olyan van fenn, én is ehhez kaptam kedvet.
(A "fagumi"-t nem húzza alá a helyesírás ellenőrző. )
Arra nem emlékszem hogy hivtál volna. No meg már kétszer elköltöztem a 11 kerböl :) mármint onnan el, majd ujbol tovább. nem biztos hogy megtaláltál volna :)
Csak akkor cserélek, ha adódik olyan lehetőség, hogy villaszárral együtt meg tudom oldani és minden klappol a helyére. Csak úgy, flancból nem cserélek. Amit mitho csinált azt én nem akarom. Ha ezek a szárak maradnak, akkor a fékek is maradnak. Tőled már úgy is megtanultam, hogy csak a gyávák fékeznek, tehát elvileg csak egy felesleges extra bármilyen fék. Nem egy fontos szempont.
Természetesen cseréltem. Nekem bejön a cucc, igaz fémfékcső és 5.1-es folyadék van a gyári állapothoz képest. Pályán sem tapasztaltam semmi különlegeset, csak tette a dolgát.
Valahogy én is így érzem amúgy. Hogyha evvel a fékkel sem tudok megállni, akkor a másikkal sem...
Valamikor fussunk már össze...
Mi a baja a K2 blokknak?
Méretekre amúgy stimmel a másik blokk, de a többi cuccal van a gond.
Pl a vezérlés különbözik...
Van egy eleje ütött K4 1000-em sárga fekete. 15ezret futott. Forgalomból végleg kivont.
Arra gondoltam ezt is lebontom.
Kinek mire van szüksége kérem jelezze.
Üdv Ervin.
Mi baja a K2 blokknak (a feltételezés szerint)?
Én csak azt "nem szeretem", hogy nagyon átalakítják a motorokat a cél érdekében, de mondjuk ez az autókra is igaz. Valamikor tíz éve még volt pár olyan videó itt az oldalon, amin ezeket - meg egyáltalán a SF mutatványokat - megcsinálták teljesen stock sportmotorral, amin még az áttétel is gyári volt. Na az már döfi. Jó, persze 4 barra felfújt fagumi volt azokon is, de ez már "elfogadható", hisz amióta nekem is olyan van fenn, én is ehhez kaptam kedvet.
(A "fagumi"-t nem húzza alá a helyesírás ellenőrző. )
http://youtu.be/ZhevDrLog68
-Akrapovic Titán dob, 4 csavaros felfogatással, carbon bilincsel.
-Yoshimura Tioval Carbon kúpos végű dob. Alig használt, szép állapotban, összekötőcsővel
Dob beszámítás lehetséges, bővebb infó emailben, vagy telefonon!
mdaniel9112@gmail.com
Viszont ha cserélni akarsz, akkor a féknyergeidet lefoglalom!