Ó vazz. Az enyém K1. Akkor az még jó! Pedig szívesen elmentem volna egy ilyen visszahívó akcióra. Tudtam volna ezen a hibán kívül pár másikat bemutatni. Amúgy vicc, hogy 10 éves motorokon is ilyesmit vizsgálnak. Viszont egy pont azoknak, akik régóta fujják, hogy a GSX-R-ek fékje "tradícionálisan nemazigazi". Ez egy lehetséges magyarázat, hogy miért. A légfék már elavult.
Ööö én emlékszek. Amikor elmentél nyaralni valahova Afrikába...
Meg persze. Gondoltam, beugrok, mert a múltkor is ott voltam a bevásárló központban a főúton...
De hát téged hívhat az ember...
Srad-om nem volt de fiatalabb 750-es igen, az nem ment úgy mint a leggyengébb R1. A 2002-es Race R1-em pedig sokkal jobban ment mint a "180" lóerős 2006-os. A lengővilláját is hosszabbra kellett cserélni
Ja és ezek az adatok sokszor csak elméleti, mert ha elrontjuk az indulást akár 1 sec-cel is ronthatunk rajta. A motorrad teszteken az a német exversenyző igen jól tud startolni és a gyári értékeket hozza, a Superbike-os angol srácok a Bruningtonhorpi reptéren 1 másodperccel rosszabbul szoktak felgyorsulni mondjuk 110-re.
Nekem is volt SRAD 98i, 99ben üzembe helyezve, 25000nél 131,3 Le-t mért a Full-gas. Pont ennyit adott le a 96-ban újságíróknak közreadott(gondolom válogatott alkatrészekből összerakott) Új SRAD első darabja és Ő gyorsult 200-ra 9.5 sec, végs: 267Km/h. Ezért írtam inkább az R1 zabáló szívlámpás 2000-es évjáratot. Annak a mintadarabja 144Le főtengelyen, 8.1 sec és 278 Km/h. A sorozatgyártás : 8.3-8.5 sec, 274-276 Km/h. Német tesztek, amit a REVÜ is átvett: 999 és RSV 1000R 2004-es 0-200Km/h-ra 8.5-9.2 között!
Nem is tudtam, hogy féknyerget cseréltél. Mi a tapasztalat?