Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha K4 óta nem cseréltél benne olajat, akkor szerintem azt a MÉH telepre is viheted.
Nem is tudtam, hogy féknyerget cseréltél. Mi a tapasztalat?
Ha az enyémen K4 600-é van vihetem?
Ó vazz. Az enyém K1. Akkor az még jó! Pedig szívesen elmentem volna egy ilyen visszahívó akcióra. Tudtam volna ezen a hibán kívül pár másikat bemutatni. Amúgy vicc, hogy 10 éves motorokon is ilyesmit vizsgálnak. Viszont egy pont azoknak, akik régóta fujják, hogy a GSX-R-ek fékje "tradícionálisan nemazigazi". Ez egy lehetséges magyarázat, hogy miért. A légfék már elavult.
banyek......
Nem rossz.
Dehogynem végső megoldásként lehúzza az akksit aztán éjfélkor visszadugja
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/10/28/suzuki_visszahivas_pontos_in
formaciok_a_hazai_tulajdonosoknak/

Ööö én emlékszek. Amikor elmentél nyaralni valahova Afrikába...
Meg persze. Gondoltam, beugrok, mert a múltkor is ott voltam a bevásárló központban a főúton...
De hát téged hívhat az ember...
Szerintem azt itt senki nem fogja tudni...
ahoz be kell huzni a kuplungot
Köszönjük, hogy az önmegsemmisítőt választja.
suzuki gsx 1100 F-ről
zsuk váltós pnónia,coliken bicigli órával
Te, most milyen motorról is van szó?
pedig így történt!a 2 gombot egyszerre nyomtam és 1:00 mutatott.....
kösz a videót!de nem hasonlít a dolog a gsx 1100-emhez.omron óra van rajta és 2 gomb alatta és ennyi......set-select
hátha igy boldogulsz
http://youtu.be/V8cAlutUy3A
Hali Oszi!
Élek, virulok :) Bocs ha elmaradt a válaszom, bevallom nem emlékszem mikor maradtam le... :S Mi ujság? Motorod megvan még apuka? :)
Srad-om nem volt de fiatalabb 750-es igen, az nem ment úgy mint a leggyengébb R1. A 2002-es Race R1-em pedig sokkal jobban ment mint a "180" lóerős 2006-os. A lengővilláját is hosszabbra kellett cserélni
Érdekes. Villognia kellett volna az órának, azután adj-al beállítani.
nem sikerült...csak lenullázta az órát....valamit elrontottam?
Ja és ezek az adatok sokszor csak elméleti, mert ha elrontjuk az indulást akár 1 sec-cel is ronthatunk rajta. A motorrad teszteken az a német exversenyző igen jól tud startolni és a gyári értékeket hozza, a Superbike-os angol srácok a Bruningtonhorpi reptéren 1 másodperccel rosszabbul szoktak felgyorsulni mondjuk 110-re.
Nekem is volt SRAD 98i, 99ben üzembe helyezve, 25000nél 131,3 Le-t mért a Full-gas. Pont ennyit adott le a 96-ban újságíróknak közreadott(gondolom válogatott alkatrészekből összerakott) Új SRAD első darabja és Ő gyorsult 200-ra 9.5 sec, végs: 267Km/h. Ezért írtam inkább az R1 zabáló szívlámpás 2000-es évjáratot. Annak a mintadarabja 144Le főtengelyen, 8.1 sec és 278 Km/h. A sorozatgyártás : 8.3-8.5 sec, 274-276 Km/h. Német tesztek, amit a REVÜ is átvett: 999 és RSV 1000R 2004-es 0-200Km/h-ra 8.5-9.2 között!
gyere el Győrbe
Merrefele?