Akkor az egyenesben miért előzték meg még a 954-et is a 848-as Ducatik a Slovákia ringen? Féktávon mindet megfogtam
2006-os 750-es GSX-R erősebbnek érződött mint a 929, de még a 2005-ös 1000-es Fazer is jobban ment nála.
Nem vagyok anti hondás, de gyári állapotban nagyon harmatosak még az első ezresek is.
Szerintem a naked R1-em végsebességre is megy legalább annyit mint a 929 idommal, pedig az R1 még öregebb is. Tavasszal csinálhatunk tesztet
Legyünk igazságosak, van az(új motornál) a tesztek szerint 136-139Le! 2000-es Gixxer 750-nel szívesen kiállnék ellene! Meg az Aprilia RSV 1000 R-nek és a Ducati 999-nek.
Aki ért a belsőégésű motor működéséhez az tudja hogy egy motor prémium (98, 100, vpower, stb.) benzinnel gyengébb legyen mint 95-össel anélkül hogy belenyúlnál a computerbe nettó hülyeség, már megbocsáss. Nem kell mindenkinek mindent elhinni
Egyébként meg tök egyszerű a történet, télire prémium benzinnel kell telenyomni a tankot, abban vannak olyan adalékok ami megakadályozza hogy az alatt a 3 hónap alatt amíg nem jár a motor "megromoljon" a benzin.
Tehát téli tárolás előtt ne a Dallas kúton tankoljatok
Nekem meg a Full Gas szerelői a v-power benzinre mondták,h totál felesleges mert nem erre lettek tervezve ezek a motorok sőt volt példa,h padon mérve gyengébb volt a motor mint a sima 95-össel.
Illetve azt olvastam, hogy csak az injektoros autókban van némi hatása mert érzékenyebbek vagy mi..
Jómagam próbáltam a spurit autóban motorban is de semmit nem éreztem, talán az autó 1 tank után kicsit kevesebbet fogyasztott..
pont a múltkor mondtam asszonynak, h tuti meghaltál már...
Se telefonra, se sms-re, se e-mail-re, se hozzászólásra nem reagálsz...
Ha esetleg valakit érdekel:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Győr vagy környékére vagy valahova mentek ma délután motorozni?
2006-os 750-es GSX-R erősebbnek érződött mint a 929, de még a 2005-ös 1000-es Fazer is jobban ment nála.
Nem vagyok anti hondás, de gyári állapotban nagyon harmatosak még az első ezresek is.
Szerintem a naked R1-em végsebességre is megy legalább annyit mint a 929 idommal, pedig az R1 még öregebb is. Tavasszal csinálhatunk tesztet
Fel kell, h ébresszünk. A GSXR-ek már 98-tól injektorosak...
Aki ért a belsőégésű motor működéséhez az tudja hogy egy motor prémium (98, 100, vpower, stb.) benzinnel gyengébb legyen mint 95-össel anélkül hogy belenyúlnál a computerbe nettó hülyeség, már megbocsáss. Nem kell mindenkinek mindent elhinni
Egyébként meg tök egyszerű a történet, télire prémium benzinnel kell telenyomni a tankot, abban vannak olyan adalékok ami megakadályozza hogy az alatt a 3 hónap alatt amíg nem jár a motor "megromoljon" a benzin.
Tehát téli tárolás előtt ne a Dallas kúton tankoljatok
Nekem meg a Full Gas szerelői a v-power benzinre mondták,h totál felesleges mert nem erre lettek tervezve ezek a motorok sőt volt példa,h padon mérve gyengébb volt a motor mint a sima 95-össel.
Illetve azt olvastam, hogy csak az injektoros autókban van némi hatása mert érzékenyebbek vagy mi..
Jómagam próbáltam a spurit autóban motorban is de semmit nem éreztem, talán az autó 1 tank után kicsit kevesebbet fogyasztott..