Fenébe nem pont erre a válaszra vártam Sebaj úgy is itt a szar idő úgy hogy egy kis segítséggel tán csak menni fog. Nálad pl a 16 szelepből hánynál kellett lapkát cserélni? Hidegen kerepeltek nagyon még az állítás előtt?
K1-nél csináltam. Megkülönböztethetünk két munkafázist: ellenőrzés és állítás.
Abban a szerencsés esetben, ha az ellenőrzés során az derül ki, hogy nem kell állítani, akkor viszonylag jó a dolog. Bár szelepfedélig ki kell pakolni a motort és lehet a hézagmérőkkel is kínlódni (a helyhiány miatt) de türelemmel azért elvégezhető. (Bár ha hozzá vesszük, hogy egy mérés nem mérés, akkor többször iterálva a játékot már nem biztos, hogy nem fér el egy konyak. )
Ha valóban állítani kell, tehát lapkát cserélgetni, akkor a lapkák beszerzésén (vagy legyártásán) kívül van még a szétszedés és összerakás, valamint a többszöri mérések előtte és utána is. Ez már nem egy kéjutazás. Ha az ember úgy próbál pénzt spórolni, hogy a lapkákat felcserélgeti, akkor hatványozódik: n-szeri szét és összeszerelés következik, mivel valahol mindig lesz egy kis hiba, ami legalább egy hézag nem kerül majd a számított sávba.
Én pontosan ezt csináltam és elég hosszadalmas volt még úgy is, hogy a blokk nem volt a vázban. Miután végeztem úgy találtam, hogy ha legközelebb ilyen módszerrel nekiállnék, inkább kiszedném a blokkot.
Szakemberek tapasztalattal, célszerszámokkal, nagyobb gyakorlattal lehet, hogy mást mondanának. Egyszerű lehetőségekkel elég nagy szívás, ha tényleg állítani kell.
K3 1000-nél mennyire idegörlő a szelephézag állítás? Ha valaki csinált már és leírná a tapasztalatokat megköszönném! Valamint Szegeden vagy közelében folytószelep szinkronizálással kapcsolatban hova vigyen, van tipp?
De ugye nem azt érzed csúszásnak, amikor a kockára kopott gumi átbillen az élén. Azzal nem nagyon kell törődni, pár sodrós féktávon visszaesztergálod kerekre.
GSX-R 1000 K5-6-tal kinek milyen tapasztalata van szelephézag és vezérműlánc nyúlás kapcsán? Értem ez alatt, hogy milyen futásteljesítmény után volt problémás szelephézag, jellemző-e, illetve vezérműlánc feszítő és vezető kopásokkal kapcsolatban mivel találkoztatok?
Előre is köszönöm, ha valakinek van érdemi, megosztani való tapasztalata.
Ha esetleg érdekel valakit, aki gyorsulni jár annak kitűnően javítja az időeredményét.
Ez egy vadi új Sport PPtuning kormánycsutka! Mélyen áron alul Eladó!
Még nem, de már megvan neki a pocketbike...