Jajj, basszameg!
Tudtam, h tegnap még akartam valamit.
Megkaptam igen Bogyesz. Ahogy néztem jó is lesz, csak az idomokat le kell venni hozzá...
Küldenél egy sz.számot?
Kéne neked egy régi karbis CBR 900-as éppen bejáratva ezt nem bírnád hazavágni
Voltam én is hétfőn motorozni, most legalább nem volt senki gyorsabb nálam (kb. 3 motor volt a hegyen).
Elkoptattam a harmadik hátsó gumimat lassan kivonatom a gépet a forgalomból.
Óvatosan a pálya gumival haver elesett
Rendeltetetés szerű használat mellett egy erős 30e km-t jósolok neki és vége. Feltéve, ha az meghibásodás nélkül képes annyit működni egyhuzamban. Szerintem nem képes, olyan KTM-et még nem láttam.
A kocsimat se használom 2000-es fordulat alatt, motort meg főleg nem
Szerintem az első lámpát leszámítva (és persze az árát) jó motor lett. Gondolom ilyen teljesítménnyel ez se lesz tartósabb, mint az egyhengeres motorjaik.
A régi zx9-esem bírta a több órás végsebesség tesztet sima 95-ös benzinnel, az újabb motorok pedig sorra kifekszenek. Az utóbbi egy hónapban kettőről is hallottam az egyik egy Ducati volt hasonló liter teljesítménnyel, mint a KTM. Pedig a Kawa akkor már elmúlt 5 éves, és volt előtte pályán is.
Nem a hergelés volt a cél, de a hülyeséggel soha nem tudok mit kezdeni. Volt aki azt írta, hogy a ready to race úgy lenne jó, ha 50 lóval kevesebb lenne és lapos görbe hogy - figyelj - 1500-tól induljon meg! 1500! Az, hogy 1500-nál igazából 31-el megy a motor, nem probléma. Mellesleg szerintem a superduke-ban van kb. 90 nyúton 1500-nál, megindul az. De arra is azt mondják, hogy sok, meg mit tudom én.
Számom tudod...
Várd a postást valamelyik nap...
Tudtam, h tegnap még akartam valamit.
Megkaptam igen Bogyesz. Ahogy néztem jó is lesz, csak az idomokat le kell venni hozzá...
Küldenél egy sz.számot?
Jót mentünk!
Örökéletű sportmotorok nem léteznek. Télen jön szét a blokk megint.
Voltam én is hétfőn motorozni, most legalább nem volt senki gyorsabb nálam (kb. 3 motor volt a hegyen).
Elkoptattam a harmadik hátsó gumimat lassan kivonatom a gépet a forgalomból.
Óvatosan a pálya gumival haver elesett
Szerintem az első lámpát leszámítva (és persze az árát) jó motor lett. Gondolom ilyen teljesítménnyel ez se lesz tartósabb, mint az egyhengeres motorjaik.
A régi zx9-esem bírta a több órás végsebesség tesztet sima 95-ös benzinnel, az újabb motorok pedig sorra kifekszenek. Az utóbbi egy hónapban kettőről is hallottam az egyik egy Ducati volt hasonló liter teljesítménnyel, mint a KTM. Pedig a Kawa akkor már elmúlt 5 éves, és volt előtte pályán is.
A héten ha jóidő lesz?