Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom Cápa megint felhergelted a népet a KTM cikkel kapcsolatban. Ugyanez az 48-as elej van az enyémben is, nem panaszkodom.
10 emberből 9 aki hozzá szólt se erős se naked géppel nem ment még
1 másodpercet se gondolkodnék a cserén
Ha neked nem kell szerintem más hamar le fog csapni rá.
Szerintem, ha a busa után kipróbálod a 750-est, azonnal elmegy a kedved a 750-estől és nem lesz kérdés, hogy 1000 alá nem adod. Én legalábbis nagyon nehezen fogadom el a "visszalépést", velem még sosem történt ilyen.
A busával semmi gondom nem volt kibaszott jó motor ,de mivel belekóstoltam a pályák világába egy kicsit sportosítanék :))
Általános dolgok érdekelnének ,milyen konstrukció ,tartósság ,hibák ...stb . Ha lenne pénzem +1 pályagépre el sem adnám a busát ,igazából olcsóbb 750 gsx-r -t szerettem volna ,de most jött ez a csere lehetőség és igencsak kacérkodom a gondolattal ,nem szeretnék rosszul járni :))
Mire vagy kíváncsi?
Vázat kell megnézni jobban, mert sok visszahívás volt megerősítésre. A többi meg a szokásos.
Megy mint állat, a Busát ha ügyes vagy lehet alázni...
Úgy látom már csak a gsx-r 1000 tulajok miatt is érdemes venni :) de azért vmi érdemi infót is elfogadnék !
Szép kék fehér...
piros R -betűvel az oldalán :))
AngelT,

Olyan mint a canga.... kék/fehér..:)
Sziasztok !

Gsx-r -1000 K6 (33.000km-el ) -véleményeket tudnátok róla mondani !?
ok köszönöm!
c5ontkov4c5,

Nálunk ez van csak raktáron:
http://www.agomotors.hu/websho...
Akkor kösz, hogy rám gondoltál. Én általában adok az ilyesmire! csontkovács biztos ráizgul.
Szépen mutat a légszűrőház belsejében...
Nagyon komótos közlekedésnél konkrétan használhatatlan egy sportmotor váltó. Főleg akkor, ha a sportmotor véletlenül Kawasaki.
Nagyon komótos közlekedésnél és viszonylag alacsony fordulaton azt mondom ok. De egy normál gyorsításnál, 3-4 ezres fordulat felett már értelmetlen a kuplung sztem. De tényleg mindenki úgy vezet ahogy akar.
Ő sem adott, csak kérdezte van-e próbálgatni való. Szerinted mi értelme van annak, hogy színes?
Szerintem felfele kapcsoláskor a gáz elcsukásának (annak módjának) nagyobb jelentősége van, mint a kuplung behúzásának. Ennek ellenére én bele szoktam nyúlni a kuplungba is de épp hogy csak ujjbeggyel megpöttyintem. Lefelé váltásnál teli kuplung és gázfröccs az áttételváltozás mértékével arányosan. Egy esetben nem kuplungolok fel váltásnál: ha egykeréken van a motor.
Sajna úgy nincs...
Keresd Atix-ot, neki akad pár...
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Akkor jó, én sem adnék érte pénzt...
Szia! Ezek fémből készült dizájn szívótölcsérek akarnak lenni? higany variált vele. Én nem kerestem csak érdeklődtem, hogy érdemes-e buzerálni. Ha persze lenne a polcon 10 különböző, akkor próbálgatnám, de így külön nem adnék érte pénzt.
Szia!Igen gyári érdekelne mert csak az egyiket hagytam el de sajnos mindenestül,tehát a gumi része is kellene.
Nemértem.
Miért kell? Mindenki úgy vált ahogy akar sztem...
Ez így nem teljesen igaz hogy mindig így kell váltani, az épp aktuális használattól függ.
Ha finoman közlekedsz éppen, csak "utazol" akkor kuplungolni kell mert ilyenkor a kuplung nélküli váltásból könnyen lesz rángatás, lánccsapkodás.
Ha nyelezed, rúgod neki akkor kuplung nélkül kell felfelé váltani máskülönben a kuplungot öli az ember.
Szia,
Gyári? Az van, de csak a súlyok...