Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor tessék szólni!
A Hondákba, a normál használat mellett is hamar csörgött...
Hát férjen bele, mert novemberben nem lesz egy nagy élmény. 1 hete is voltam arra, ott mentem el nálatok. De szerintem ezen a héten is megcsinálom a Dobogókő-Fehérvár kört. :)
Több olaj szokott lenni benne (kivétel, mikor nem figyelem, hogy már megette, olyankor kevesebb ). Egyebet nem nagyon tehetek.
Így van, ezért én nem is várom el, hogy valami örökké tartson. És persze nem licitálok 80 meg 100e kilométereket kibíró sportmotor blokkokkal. Pályán amúgy sokkal jobban ölődik. Nem szoktam hosszan egykerekezni, Te sem láthattál ilyet. Vagy az a pár száz méter az már hosszú?
Suzukiba is van csavarral állítható tettem már fel képet többször is. Yamaha bírja
Szerintem normál használatot feltételeztek a gyártók, nem kamikaze utcai harcosokat, erre tervezték meg az egész gépet. A féktárcsát is ki lehet nyírni fél nap alatt, vagy a gumit is fél óra motorozással most akkor az is szar?
Én amióta egykerekezgetek,azóta nem eszi az olajat.Ja meg a láncon sem kellet húznom egész évben.És ez nem vicc!
A sok egykerékhez nem ártana az olajzást is kicsit módosítani nem?
Írok ám valamikor amikor lesz egy kis időm, aztán mehetünk tesztelni. Talán még a kövi hónapba belefér majd...
Na igen. Mint a Hondáéknál a vezműlánc feszítő. 10 évig avval a szarral gyártottak, blokkon belüli persze, ami középen volt.
Sose értettem miért jó ez... Utána meg rájöttek, h ki kéne rakni blokkon kívülre, hamár úgyis cserélgetni kell...
Rosszul emlékeztem. Így se sokkal jobb a helyzet.
Hihetelen, hogy a holdra le tudnak szállni, egy nyavajás váltót a precíz Japánok több évtizedes tapasztalattal sem tudnak tökéletesen megcsinálni. Vagy a költségcsökkentés az ok? Inkább fizetek 20 jennel többet, de ne dobálja már a fokozatot. Abba bele is lehet halni - extrém esetben.
A szekunder tengelyen nincs fix fogaskerék...
Szerintem az nem üzemszerű használat hogy minden pirossal áthúzott tábla után 200-ig kitartóan egykerekezel
Adod neki kopik, ahogy kell. Kellene neked egy bokorugró télire
köszönöm
Most kocsira csináltatok felni javítást a legközelebbi gumisnál. Majd beszámolok róla. Elvileg 10,000Ft lesz.
VAn nekem is matrica eltávolítom na majd avval megpróbálom leszedni , ha nem megy jelentkezek!

De te kivel csináltattad? És hol? Szabad tudni? Nyúlik? Ezt fejtsd már ki bővebben, hiszen azt utána lakkozák meg minden akkor hogyan?

Na de akkor is ha nem fékezek az adott fékkel? Pl volt olyan hogy elmentem 70 km ert csak a hátsó fékeztem és az első felni koszosabb lett int a hátsó hogy van ez? Ha nem fékezek akkor is eszi a betétet vagy mi?
Mondtam már, hogy semmi nem tart örökké. Amikor vettem a GSX-R-t (46e) akkor visított benne az 1. fokozat. Bántotta a fülem, kicseréltettem. (Drága volt, mert az 1-es primer a tengellyel együtt van). Most van 64e és minden fokozat visít, a 6. annyira, hogy már nem kell fokozatkijelző. (Természetesen a 6.-nál meg a szekunder van együtt a tengellyel. ) 50-nél cseréltem kuplung szerkezetet, szerintem cserélhetem most is, mert már ez is remeg... Persze én is váltok lukat néha, de nem jellemző és nem is ezen múlik.
Hi,
1. Nem fogja bántani a tank fényezését.
Nem kell melegíteni, simán feljön. Hogyha gondolod nekem van otthon olyan cuccom, ami direkt matrica eltávolító(oldja a ragasztóját). Átjössz valamikor és leszedjük vele...
2. Nekem a VTN-ezés szar lett. Nem egyforma a két dolog amit csináltak, nyúlik a minta rajta. Én inkább lekarbonoztatnám rendes szövettel(az enyém is így lesz megcsinálva a télen)...
3. A fehér felni mindig is ilyen volt...
még 100 sem kell, egy CBR 1000RR-ről hallottam max 60-nal Ducató oldalába:váz eltört, Hayabusa két személlyel, 40-50-nel 190-es Mercedesz első kerekének 90 fokos szögben, váznyak mögött eltört! Extrém sztori: Haver 2005-ös R6-tal kb 170-nel elfektette ,belerombolt egy 106-os Peugeot elejébe(ami eltűnt ez után) R6 darabokra tört, kicsi darabokra.
Ok. Megpróbálok a jövő héten érte menni.
Az én SRAD 750-emben is szétment a váltó, de nekem a harmadik és a negyedik is. Mind1iket kidobálta. Javítani már csak a következő gazdája tette...
Nekem GSX-R 750 injekt.SRAD-nál történt ilyen. 20ezer-rel vettem. Néha sportcipőben nem elég határozottan váltottam és visszadobálta a hármast, négyest vagy az ötöst. Havonta egyszer, majd két hetente, majd hetente. Én voltam figyelmetlen + az előző tulaj is az lehetett. Végül a 4-est el lehetett felejteni. Még jó hogy nem akadtam össze egy 6-700 lóerős autóval ,ugyanis egy évig 3-as után kettőt húztam a karon. Kispesten a Jáhn Ferenc utcában Sárkány mester 40000 körük vállalta munkadíjba.(2007-ben)
Szeleprugó megvan. Múltkor kiírtam az adatokt, már nem emlèkszem rájuk. Az tuti h a korábbi 750-é hosszabb és erősebb.
Fékcső 15e.
Budapest,Kőbánya, Árpa utca a Hizlaló tértől keletre. 261-9349