Teljesen hihető, hogy amit egy tuningcég elér 70 ccm növeléssel (200,9 Le), azt egy kis "kommanderozással" is el lehet érni kis hazánkban (202,9Le). Persze a hülyék, mint most is a másik oldalon vannak
Én csak azon mosolygok, hogy saját magadat buktatod le állandóan, mert már annyiszor kamuzol, hogy fogalmad sincs mit mondtál tavaly
Big Racerben egy szarrá tuningolt gixxer 1000-el mész 9,839-et, és a street 1000-ben egy széria "régi" ZX10R-el pedig 9,917-et
Milyen jó egy régi kiadású ZX10R, hogy azt tudja hozni amit egy szétreszelt full yoshimurás gixer. Hülye aki nem normális
Én már megszoktam, hogy csalsz de, hogy még annyira is "figyelmetlen" legyél, hogy saját önfényezéseddel közben lebuktatod magad, háááát
Egy olyan rendszernek én pedig nem adok pénzt óvásra, ahol egy ténylegesen bizonyított csalás után se zárják ki a csalót!
Azt meg nem is tudtam, hogy van csapatom!
De már elmondtam ezt többször is, nem itt kell a monitor előtt dumálni, hanem a verseny után óvást kell benyújtani a blokkjaink miatt, és akkor ki derülne az igazság! De ehhez már egyesek gyávák, csak itt dumálnak a monitor előtt, mert féltik azt az óvási pénz, ami most már nem kevés (blokk ki-be, blokk szét-össze, min. új hengerfejtömítés, + még a 1-2 dolog, és az óvott félnél kijelölt szerelőnél) mert bebuknák szépen azt a sok pénzt! 2 éve mikor szét volt bontva Végh Janinál a blokkom, felhívtam Lévai Attilát (műszaki versenybíró) hogy jöjjön nézze meg a blokkom szét van bontva, és nézze meg meg szóljon annak aki kételkedik benne hogy 1000-es, mert sokan azt mondják hogy 1070-es! Azt mondta Attila semmi értelme hogy elmenjek, mert tudja, hogy 1000-es ez is, úgy mint Lencsés Danié is, a sok hülye meg hagy dumáljon amit csak akar!
Tudom az volt akkor a fő baj az Ún. Bird csapatnak, az a kék Street 1000-es motor (GYÁRI blokkal, CSAK hozzáértő szerelővel csináltatva, de ha meg is lenne a blokk csinálva szabályokon belül, de nincs, HOL VAN EZ TILTVA HOGY NEM LEHET MEGCSINÁLT BLOKK?) eredménye 2-ik a fiam után, és a súlyomnak kellett elvinni a balhét! De leszarom az egészet, röhögök az egészen, mert az nevet aki a végén nevet!
Azért volt itt verseny közben a mérlegelés, mert előfordult már olyan eset a kategóriában, hogy a verseny előtti mérlegelésnél alanyunk több pulóvert magára véve és súlyokat a sisakba rakva mérlegelt. A hős cincér
Annak viszont örülök, hogy a legjobb motor gyorsuláshoz a Kawasaki street 1000-ben bontatlan blokkal. Ez augusztusban újra bebizonyosodott Aki érti, hogy mire gondolok
115kg-nak kell lenni teljes felszerelésben.
/ ezt én átírnám száraz súlyra /
Feri nem 1-2 kilóval volt kevesebb, de az általad írt problémát úgy lehet kiküszöbölni, hogy nem kigrammozod magad, hanem ráhagysz 2-3 kilót.
110-112kg alsógatyás kilóval kell elindulni és, akkor hozni fogod a súlyt a nap végén is, nincs támadási pont, nincs fintorgás, stb
de akkor sem lehetsz mindig ugyanannyi súlyú,izzadsz szarsz hugyozol.mérlegelés,115kg ok mehet,majd rádjön a hígfosás,hugyozol szarsz,minusz 1,5kg,ruhában főlsz a napon izzadsz,0,5kg,azaz már csak 113 vagy a 2. gyorsulás után.
Ez mindig az adott sportág szabályrendszerétől függ.
A boxban úgy mérnek, a technikai sportokban meg nagy átlagban előtte-utána. Nem sok köze van a magyar gyorsuló szakágnak a Formula1-hez, de ott mérnek előtte-utána ..... és nem csak az első 3-at, hanem szúrópróba szerűen kivesznek a mezőnyből is embereket. Ott kicsit komolyabban figyelnek a csapatok az előírásokra, de nem egy példa volt már arra, hogy kicsit többet evett a kocsi, kicsit többet fogyott a pilóta, és már repültek is a pontok.
miért kellene mindig hoznod a sulyt,?ha pont 115 vagy mész 3futamot már lehet csak 113leszel mert izzada pöcsöd,vag yegy mérlegelés boksz meccs előtt,és után!biztos nem lesz benne 12menet után a sulyban.mondjuk ott előző este mérlegelnek,reggeltre már nincs meg a suly.
Teljesen mind1, hogy előtte, utána, közben mérnek le, mert mindig hoznod kell a minimális súlyt.
Eleve vicces a "nagy súlyú pilóták" mezőnyében a végsőkig kigrammozni magadat, pláne ha a motorod is a legerősebbek egyike.
Evidenciának kellene legyen, hogy ráhagyással állunk neki egy súlykorláttal szabályozott kategóriának.... egyébként is elég orvosi eset lenne 5-6-7-8-9-10kilókat fogyni egy nap.
Valakinek ilyen fontos egy oklevél és egy díszkupa.
Persze még ezzel sem lenne hatalmas baj, ha közben nem alakult volna át a saját kategóriája a "dagadtak csoportjává", és nem mindenki más lenne a hülye, senki, stb, stb
Persze, ha Yoshimura blokkokért menne a verseny, akkor nagy nehezen megérteném, hogy valaki 5-10kg söréttel a seggében áll a verseny előtt mérlegre, na de ha értelme sincs
Azért engedték, mert Magyarországon vagyunk. Ha nem indulhat akkor az 5-ből maradtak volna 4-en.... Valakinek áll a pénze a buliban, meg kell rendezni a futamot. Normális világban egy ilyen rendezvényt egyszer sem lehetne megszervezni, mert nem érdekel senkit az egész szar. De itt erre van igény, ezért ezt kapják. Kifizették a jegyet, látni akarnak street 1000 versenyt. Láthatnak.
Én teljesen kívülállóként szólok a témához, nem voltam és nem is megyek ilyen versenyre. Lényegében nektek van igazatok. Ha van egy szabály, aminek meg kell felelni, akkor annak meg kell felelni. Ha a minimum súly 115, akkor ha 114kg vagy, nem indulhatsz. Ilyen egyszerű. Köbcenti határt is ha átlépi az ember akár 1ccm-el akkor mehet nagyobb katba. Nincs olyan, hogy "de ha pár kilóval nehezebb lennék vagy pár köbcentivel kisebb lenne akkor is nyernék". És az is mindegy, h mivel mérik pl a súlyotok. Mindenkit azzal mérnek, aki megfelel a szabálynak mehet, aki nem az nem. Tehát teljesen jogosan háborogtok úgy gondolom. Viszont! Ha Feri nem érte el a mérlegelésen a minimum súlyt, akkor a versenyrendezők hogyan engedhették ebben a katban versenyezni? Itt ők nagyot hibáztak és őket kellett volna már a helyszínen emiatt támadni sztem. A konfliktus kiindulópontja mégiscsak ez.
Sértegethetsz nyugodtan, mert csak ezt tudod ilyenkor reagálni.
Látod már sokan látják amit mondtam. CSALTÁL, MEGBUKTÁL!
Tőled meg az igazság, a becsület, a gerincesség, a sportemberség van fényévekre!
Találd ki melyik a nagyobb szégyen!
Tényleg kezd kínos lenni ez a dolog.
Szinte biztos, hogy használhatatlan péniszt hordasz a lábad között és ebből adódóan mindig van benned egy bizonyítási kényszer.
Ám azt mindig elfelejted, hogy csak a te motorod van szétreszelve a Big Racer-ben. Továbbá azt is, hogy 115kg az 115kg .... nem 106, nem 110, hanem 115.
Ez a szabály és ha nem teljesíted, akkor csalsz. Ennyire egyszerű a dolog és elindulsz egy másik kategóriában / ahol már ugye nem is olyan biztos a győzelem /.
Fasza géped van, biztos fasza a tudásod is, de emberi oldalon amit itt mutatsz magadból az egyenesen szégyellni való.
Húznád meg magad egy kicsit, most hogy bizonyítottan bebuktál.
Szerénységre is gyúrj egy kicsit...
Na persze erre majd jön a kivagy te hogy megmond nekem duma
Én csak azon mosolygok, hogy saját magadat buktatod le állandóan, mert már annyiszor kamuzol, hogy fogalmad sincs mit mondtál tavaly
Big Racerben egy szarrá tuningolt gixxer 1000-el mész 9,839-et, és a street 1000-ben egy széria "régi" ZX10R-el pedig 9,917-et
Milyen jó egy régi kiadású ZX10R, hogy azt tudja hozni amit egy szétreszelt full yoshimurás gixer. Hülye aki nem normális
Én már megszoktam, hogy csalsz de, hogy még annyira is "figyelmetlen" legyél, hogy saját önfényezéseddel közben lebuktatod magad, háááát
Egy olyan rendszernek én pedig nem adok pénzt óvásra, ahol egy ténylegesen bizonyított csalás után se zárják ki a csalót!
Azt meg nem is tudtam, hogy van csapatom!