Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyerekes a sértegetésed, ettől még megbuktál a mérésen, tehát CSALTÁL!
Tudod van a mérlegnek egy mérési tartománya, Jimmy ebből kilógott. Te viszont benne voltál, csak a kategória előírása alatt
Nem, az volt a baj hogy nem vagyok egy hájpacni mint egy Madár , és egy rossz szoba mérleget hoztak ami össze vissza mért, volt akit meg sem mért!
Csak annyi volt a probléma, hogy a mérlegelésnél nem voltál 115 kg ami az előírás, csak 108kg. Tehát csaltál. De ez a te oldaladról mint máskor is, nem tűnik problémának
Hazudozhatsz össze-vissza
GTO!
Akkor hajrá irány Oroszország, várjuk az Oroszországi eredményeidet!
Nem volt semmi probléma, csak Bird megint kapott 8 tizedet és kiverte a balhét!
Persze, hogy drága sport, de ha full hülye vagy hozzá, akkor is meg lehet mindent venni az eredményhez. Rajtelektronika, gyorsváltó, nitro elektronika, stb
Bármibe lefogadom, hogy ha kapsz egy megfelelő motort és időt, akkor 1-2hónap alatt hozni fogod a kívánt időket 400m-en.
2perc alatt körbeérni a ringen már nem ilyen "egyszerű", mert dőlésszög kontrollert, gps alapú fékező és kigyorsító elektronikát még nem árulnak.
Szóval nem lenézem a gyorsulókat, csak jobban értékelem ebben a sportban a szerelőket, akik a szabályokhoz mérten próbálnak + lóerőket kifacsarni a blokkból, mert abban több "művészetet" látok.
Jók ezek a megérzések és lázálmok velem kapcsolatban
Elnézést a kérdésért és az ajánlásért egyaránt.
Tényleg nem kellett volna felhoznom az orosz versenyt, mert még bajod esett, ha megbuksz odakint is a trükközésekkel.
Hallom megint volt veled egy "kis probléma" és a kategóriádban olyan hihetetlen fogyást produkáltál, hogy ismét kikáltottak csalónak
Értem nem gond.Keresek tovább,hátha.
Szia! Képzeld ma felhívtak és megvették egyben az egész cuccomat ami maradt a gsxr-hez! NE hari de így egyszerűbb volt eladtam egybe olcsón....
Meg ! Majd akkor egy képet légyszíves itt hátha gyorsabban mennek a dolgok.
Hello! Á megtaláltál :)))
A tükörre 3e t gondoltam az első sárvédő mondjuk 5 e ! Szerintem ez nem drága...
GTO!
Légy szíves ne adj nekem tanácsot, hogy hová menjek versenyezni, ha annyira tetszik neked azok az Orosz versenyek, akkor menjél te, ha egyáltalán van mivel menned, de szerintem nincs, csak a monitor előtt osztod az észt! Én örülök hogy a vállalkozásom AMI NAGYON LEKÖT, az itthoni versenyekre eljutok a fiammal együtt!
Szobamotorosok
gondolom mert ennyit szán rá,az nyilván sokkal költségesebb lenne,arrol meg nem ő tehet hogy nincs itthon ellenfele,ha itthon ő a legjobb akkor ő a legjobb,nincs mese,majd egyszer jön valaki aki szintén épít egy brutál gépet és elveri ha tudja.ENNYI!mint minden technikai sportnál,itt is az anyagi háttér dominál,de nem hinném hogy nem számít a tudás,hiszen csak el kell engedni azt a kuplungot ügyesen,és gyorsan,úgy hogy egy szénnéreszelt izomsárkány 9.000-et forog alattad.
Tény, amivel nem vitatkozik senki.
A játszóteret meg úgy értettem, hogy ellenfelek híján nem nehéz nyerni, avagy vakok közt a félszemű az úr
Szép sport ez a gyorsulás, de szerintem csak a mérnökök és a szerelők számára jelent kihívást és nem a pilóta számára.
Természetesen folyamatosan javítható, csiszolható minden technika, de kifejezetten egy olyan szakág, ahol 1 dolog dominál igazán : PÉNZ
Pont ezért nem áll a zászló mindenkinek.
Előteremteni a cuccok árát sem lebecsülendő dolog, de én itt jobban értékelem a mögöttes mérnöki munkát.
Fejlődni, fejleszteni egy motort meg csak ellenfelek mellett lehet, mert mi motivál a további tuningra, ha tiéd a mezőny legjobb motorja és "csak egyenesen" mész ?
Elmegy, ott lesznek ismeretlen gépek is, új kapcsolatok, friss vér a rendszerbe, stb ezért kérdeztem, hogy miért nem próbálkozik be ott is.

Bigoneszi :
Nem autó motor harcot akartam robbantani.
Ebből nem csak 4 motort vennél.
Ne haragudj GTO, de pl ez a kocsi a picsába se lenne pár motorhoz amik mentek Kunmadarason. Azok 400 méteren mentek 300-akat... Amúgy meg amennyibe került ez a kocsi, annyiból 4 motort kapsz...
tök mindegy,akkor is megy 300felett,edig fericica nehéz is ugy tudom.aztán meg lehet ezen az orosz versenyen is van mindenféle teljesítmény kiírva,nem lehet tudni milyen padon mérték. de a tény az az hogy 300felett megy,és az szép,és miért lenne ez játszó ahol verekszik?mindenkinek áll a zászló....
Az biztos, de ha igazak a 205-210Le keréken pletyik, akkor van olyan erős az motor már, hogy ne a játszóra járjon verekedni
Mondjuk AGO padon is megnézném
Szevasztok! Érdekel valakit Gsx-r1000 K7-K8 karbon kuplungdekni védő? 3 db van.
jatem.ij@gmail.com
nálam ugyan nem jött be!
Bak vagyok,nagy az orrom,nagy a kezem,imádják ezt a kombót a nők!kérdezz utána,bak,nagy orr nagy kéz!
de azért nagyon is jó a ferenc gépének a teljesítménye,gondolom ez is egy vagyonba került
uhh, bocsi.
Ott összeakadhatna 1-2 olyan géppel, hogy visszavinné még egy kicsit
Ez ellen is megnézném, pedig ennek "gyönge" a 400métere, de miután kiszakad az ablak egy kicsit belehúz és végre kicsapja a 340+t... és ez ott "átlagos" kocsi A motoroknál is kicsit más világ van ott ...

http://youtu.be/UGv02ZJjkyU
Az ő GSX-R-e nem Prop Tech hanem Végh-Tech.
Ferenc !

Maga miért nem megy ki az Oroszokhoz versenyezni a híresen kakós motorjával ? Ott lennének ellenfelek ? Mi tartja vissza ?
Irány a Moscow unlim és végre világszinten is bizonyíthatna.
1600méter áll a rendelkezésre, hogy kifusson a motor.
Én már rég kivittem volna oda az ön helyében.
Kíváncsi lennék ott mit mutat a Prop Tech GSX-R.
Dehogy feszengek, csak leírtam a tutit!
Azt hallottam pont Madarason egyik ismerősödtől, hogy műteted az orrod, avagy plasztikáztatod, valami kis piszére, igaz ez?