Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

asszem úgy hogy nyomva tartod, és úgy adod rá a gyújtást...
aztán 500 fordulatonként állítod, ha lekapcsolod a gyújtást akkor megjegyzi...
Urak még egy kérdés?
Hogy kell azt a villanó fényt programozni?
Hogy tudom azt fordulatra beállítani hogy hol villanjon?
Sziasztok. Van egy pár Bódis, összekötő csövem, ha valakit érdekel K 7-8 ra való. A dobok lettek levágva róla 8mm nél.
Nincsmit.
Jaja, kedvenc pályám Környe-Fehérvár...
Ohhh köszönöm a segítséget!
Most nézem te itt vagy nem messze tőlem. Környe!
Én Bodajki vagyok!
Majki tóra szoktunk kijárni oroszlány meg csákvár között az új szakaszra! :)
Elvileg annak nincs. Az csak az önindító relé behúzótekercsére és az ECM-be egy.
nekem sztender nélkül is csinálja. kuplungos indításnak van köze hozzá? mert az nekem ki van iktatva
Nem-nem , csak abban az esetben játszik ez a dolog, ha kint van a sztender...
Szia,
Isten hozott közöttünk!

1. Ez így okés abban az esetben ha kint van a sztender.

2. A K3-ba 1 féknyeregben 4 darab betét van(4 dugattyú). A K4-nél már ezen javítottak, és ott már csak 2 betét van. Az okosok azt mondják, h ez a 4 betétes dolog sokkal jobb, mert külön tudnak mozogni...

3. Nincs feltüntetve. A tiéd sztem LR5 kódú.
http://www.kurvenjaeger-schwar...

4. Most cseréltem. 7100-at használok. Sztem tökéletes.
gondolom azért mert gyújtáskor üresben ellenőrzi a rendszert, hogy minden oké e.
Köszönöm! :D :D

De az 1.-es dolgot miért így csinálja vagy az mire jó? Nem értem?
Szia
1: Normális, semmi baja
2: K3 gyári extrája, hogy 1 nyeregbe 4 betét kell sajna, az való bele amit találtál is, K4-é már "normális"
3: fogalmam sincs
4: K2-be nekem a motul 7100 jónak tűnik, de mindenki mást használ
321875: használd egészséggel (Lehet kihagytam pár pontot)
A fekbetet valoszinuleg ugy van, hogy minden dugattyu elott van 1-1 ilyen a kepen lathato betet. Ebbol kifolyolag valoszinuleg egy-egy oldalara a motornak 4-4 darab ilyen jut.
Sziasztok urak!

Szeretnék csatlakozni a fórumhoz , ugyanis olyan motor tulaja lettem amit soha nem is gondoltam volna! :)
Ha jól írom meg mondom akkor azt hiszem egy K3-as GSX-R1000 tulaja lettem!
Rengeteg kérdésem fel is merül ez ügyben!
Amire remélem tudtok segítséget adni!

1. Miden patentul működik egy dolog zavar ha ráadom a gyújtás és bekapcsolom a vészleállítót ugye tölteni kezd az ac pumpa minden okés, de ha nem indítom el a motort csak álló helyzetben rakom és váltogatok ahogy visszarakom üresbe és felvillan a zöld N, rögtön újra tölt mintha újra gyújtást adtam volna! Ez így okés?
Amúgy minden oké vele megy mint az atom minden működik!

2. Szeretnék fékbetéteket cserélni elöl de ezt a méretet találtam mindenhol az elsőhöz!
http://nagyvas.hu/motoralkatre...!&evjtol=2003&evjig=
Ez a kicsi való az elsőbe? :O
Hátsó nagyobb mint az első! HOGY VAN EZ?
Hát az első nyereg 4 dugqattyús vagy több darabban vagy benne vagy mi? :O Igazából még nem szedtem szét csak meg szeretném már rendelni hozzá!

3. Itt ezen a motoron hol találom a szín kódot? :O Fel van tüntetve ez a motoron valahol?

4. Milyen olajat használjak? Mert azt is most akarom cserélni?
Mit ajánlotok?

Annyi kérdésem lenne még de egyenlőre csak ennyi remélem tudtok segíteni!

Köszönöm!
Szia!
Dobtam neked egy mélt,légyszíves csekkold már,ha van időd! Fontos lenne.

Köszi
K4-es kezelési útmutató 1000ft-ért eladó.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Bocs, kiment a fejemből. Mots elküldtem.
Tudod a vezetőkeretről pikcsőr...
Képképkép...
én is igy jártam az a baj hogy el csuszik rajta a láncos rész,még ha be horpad is,me rá van égve de ha nem jön akkor téleg lukazd ki
Annyira szorít h behorpadt a szűrő
mert nem szorit olyan kicsit a fogó tegyél alá smirgli papirt