Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jól választottam én is, és jókat is tanácsolok!
Sziasztok!

Ki lett cserélve az elsőtelóolajam 2,5W-sre, tényleg az a tuti, köszi a tippeket! Utcán is faszán hangolható, és kakucsringen is jó volt.

És eladóak a képeken látható alkatrészek és kiegészítők:
1. Gyári GSXR rendszámtartó rendszámvilágítással K3-K4 1000ről 8000 ft
2. Aluminium indextartós rendszámtartó K3-K4 1000ről 3000 ft.
3. GSXR-1000 K3 Új Lucas MCB 742 SV szinter első fékbetét szett (8db) 19.000 ft.
4. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
5. GSXR 1000 K7-K8 középdob 8.000 ft
6. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 4000 ft.
7. Mol Dinamic Lánctisztító spray 500 ml 2db 1500 ft/db

Posta oké!
Cápa nem lesz semmi a motorozásból?
Kibaszok veled én megyek elől, és akkor a 24-es úton kötünk ki, amit én ismerek jobban
Máris változott a program, holnap biztos nem. De majd szólok. Addig járd be a környéket és memorizáld a kanyarokat. Lesz mit, mert van vagy 600.
Holnap? jól hangzik, csak 140 fölött duplán kopik a hátsó gumim
Ott "terheltem" meg a rendszert, ahol kell. Tudod, van neki egy csatlakozó a motoron.

Mit szólsz egy Budakeszi-Felsőszemeréd TT-hez oda-vissza? 270km csövön, mondjuk holnap meló után. 3 tankolás, sötétedésre otthon vagy. Altató nem fog kelleni.
Ne cseréld össze a +/- kábeleket
Kösd közvetlenül az akkura, lehet rossz helyen terhelted meg a rendszert.

Megy a paripám. Még dolgozom az esztergányos hibájának a kijavításán, de legalább megy a gép. 300 km alatt nem hullott szét.
A gumi átmérő számolás egy kicsit mellé ment. Az élet rácáfolt a matekra. A 190/60-as gumi alig fért be
Ágó egy 6 hengeres régi BMW motort mennyiért állítasz be? A 6 lambda kivezetés már megvan rajta.
Tűimpulzusokat csinál, amik megzavarják azokat az elektronikákat melyek impulzus jelekkel dolgoznak. Az enyém éppen ilyen. Évek óta király az akksi, kiválóan tölt, leolvad az eleje úgy világit a fényszóró. Csak ne akarjak semmit rákötni plusszba (FI Tuner, PC, fokozatkijelző, stb.), mert az nem megy.
Külön szépsége a sztorinak, hogy erre hogy jössz rá. A motor jó. Rákötöd a cuccodat, nem megy. Mire gondolsz? Hogy az rossz, amit rákötöttél. Csak kezdett gyanús lenni, hogy mind rossz?
motorostade,

Elviszed a motort egy olyan szervizbe, ahol van diagnosztikai program és megnézeted...
akko nem szabályoz vissza?ez téleg jó,mert le teszteltem annó az enyimel,azt hittem az a baja,és közbe a generátortekercs volt a bibi
Abban ne legyél biztos, hogy hibátlan. Az enyém is tölt 14,2 voltot frankón, mégse jó.
nekem van,gyári hibátlan,nem pesten
sziasztok k5 1000-re ma reggel ráadom a gyujtást és feltünt,hogy az üzemanyag szivattyú nem megy és kiír f1 hibakódot.Aztán egy pár perc mulva meg müködött.Esetleg valaki tud segiteni ez ügyben az irjon legyenszives
GSX-R1000 K1-be feszültségszabályozót keresek. Megfelel más típusból is, de jó lenne, ha a felfogatási pontok stimmelnének. Csak személyes átvétel érdekel, így Pest-Megye preferált.
A kawasaki meg hajót közösen a Suzukival. És vonatot is persze

Amikor már egy hónapja nézegeted a szétrombolt motorodat a nyár közepén, és csak ennyi hiányzik hozzá az azért egy kicsit bosszantó!
Nem sírok, holnap megyek motorozni, ha az idő nem lesz rosszabb.
Mit vársz tőlük? Szintetizátort meg trombitát gyártanak.
Attól se fog belemenni a hosszabb csavar a helyére. Vagy használjam csak az egyik féktárcsát?!
Ne bosszants!
Az autóknál -még az amcsiknál is- 10X1-es menet van a féknél. Miért tett a Yamaha 10x1,25-öst?
Használj menetfésűt, ha rossz a szemed.
2 óra alatt át lett alakítva a motor ülés szivacsa, és be is lett kárpitozva. Most az irodai székem helyett ezen ülök...

A közepéből ki kellett venni, és az egész kisebb lett. Sokkal jobb így, és már nem is annyira endurós az üléspozíció.
Tegnap végre készen lett az első tengely, az szépen összement (sk terv) viszont a fékkel szoptam. A Brembo főfékhengerben 10x1-es rövid menet volt, az R1- és az összes többi otthoni fékcsavarom hosszú 10x1,25-ös. Nem nagy a különbség csak éppen nem megy össze
Aztán még játszottam a légtelenítéssel is. Nem mondom hogy tökéletes lett, de a benzinkútig elgurulni jó lesz
Ma még fel kell fogatnom a faridomot és a rendszámot, bekötni a hátsó lámpát+ az elsőt és már lehet is menni vele.
Keresek első sárvédőt.
Sziasztok!

K4 1000 gyári kormánytelónál milyen olajat használtok?

Nekem krosszkormánnyal volt 20w, most gyárival 10-15ös keveréke asszem, de már harmadszor szarik be... szimeringet is akarok cserélni, remélem 10x20x9,5ös szimmering kell bele kettő.

(szerelő cserélte nekem eddig az olajat benn).

Vélemény?
Köszi srácok! Oszi felajánlásával fogok élni!
nekem van,de messze vagy,de ha az a hiba van a tiedhez való