Köszönöm. A mostaninál csak jobb lehet, én még azt is el tudnám képzelni hogy 10es vagy 15ös van benn, a létező legpuhábbra kitekerve is alig mozog 2-3 centit a teló, szinte csuklótörő rossz úton
Srácok, köszönöm a segítséget!
Arról a csatlakozóról van szó egyébként, ami bigoneoszi fényképein is látszik, tehát ami a fejidomba megy kábelköteg, a műszerfalhoz. (a motor bal oldalán fut) Csak az a baj, hogy mindkét fele a csatlakozónak.. tehát a 16 pines apa-anya egyaránt. Mindenesetre azt már látom, hogy amint megoldom, plastidip-be fog fetrengeni ez a csati....
Nem világos, hogy pontosan melyik csatlakozó égett el, de esetleg érdemes lenne a mintával elmenni egy japán autó bontóba. A japán autó és motor gyártók régebben mind ugyanazon japán elektronikai cég (Sumitomo) csatlakozóit használták. Elég sok egyezés van, akár szerencséd is lehet. Az idom alatti csatlakozód megegyezhet pl. egy japán autó ablakemelő csatlakozójával, vagy ilyesmi. Nekem Szentendrén tudtak segíteni hasonló ügyben.
Érdekelne, hogy az USA-bol honnan? Én csak ezt találtam: http://www.corsa-technic.com/c...
A fokozatkijelzőhöz is csak innen tudnék gyári csatlakozókat.
Szeveasz!
A megfejtés itt: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez egybevág azzal, amit bigoneoszi is mond, vagyis az 5W már túl kemény. 2.5W-vel a 110 kilómmal nem kell maximumra csavarnom az elejét ahhoz, hogy elegendő legyen a csillapítás. Ráadásul a rossz minőségű utakra puhább teló kell, ahhoz kevesebb csillapítás jár, tehát hígabb olaj lenne ideális. 2.5W-t tegyél bele.
autó elektromos szakbolt, vízmentes csatlakozókat árulnak különbözőbb méretekben+egy saruzó fogó. kell türelem is pár óra alatt megoldható esztétikusan, vízmentes lesz, új cucc lesz.
Hi Edem,
Eddig milyennek érezted? Keménynek? Puhának?
Ennek függvényében válassz olajat.
Az enyém pl baromi kemény volt, ezért 2.5W-s olajat tettem bele(a gyári 5W körüli), és evvel lett frankó. Nekem.
509ml kell bele száranként(1 liter elég), 101mm-nek kell lennie a szintnek, és a csillapító rúdon 11mm az anya távolsága a tetejétől...
Szia,
Lássuk csak. Sztem 2 lehetőséged van. Vagy csati csere és visszaszigetel, vagy komplett kábel csere.
Azt nem írtad, h melyik csati amelyik szétvan?
Kábelt simán tudsz szerezni pl az Atix-tól(én ezt csinálnám). http://www.sportmotor.hu/tagok...
Vagy ha nála nincs, még a Norbit is megkérdezheted.
email: dnorzx@yahoo.com tel: 06 30.33.03.215
Csak a K5 és K6 1000-ben van ilyen kábel!
A másik, h tudok szerezni neked csatit(akár az USA-ból is rendelhetek). Nem olyan veszélyes az. Viszont itthon tuti nem találsz...
16 Position 090 HM Connector Male - Female... 3600Ft
A szállítási költség: 60000..
Persze, ha 2 db-ot rendelek, akkor a duplája.. de a szállítási költség is.
Kicsit vad... Magyarországon nem találtam sehol ilyen csatlakozót, vagy mifelénk más néven fut?
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket/véleményeteket kérni. K6.. kb 5 éves korában elkezdett egy olyannal szórakoztatni, hogy menet közben le-le kapcsolgatta a műszerfalat.. de a motor ment tovább..
Szerviz, kisebb vagyon kifizetése...
Erre most a napokban elkezdte újra ugyanezt a történetet.
Sikerült ráakadnom egy szervizkönyvre és lerobbantottam az oldalát..
Meglett a csatlakozó is.. én hülye bátor állat pedig szépen lebontottam azt a 3 kg szigetelőszalagot (mikor értik meg az emberek, hogy ez nem jó semmire, pláne ahol meleg éri?) szóval nyúlt mint a csúzligumi..
szóval én hülye leszedtem és amit alatta találtam.. hááát szóval...
Egy gusztustalan, szarrá égett/oxidálódott csatlakozó sort. Csoda, hogy valami átment rajta.
Ha csak oxidált lenne, az nem zavarna, letisztítanám.. de, hogy égett, az már jobban zavar.
Szívem szerint ledobnám az egész csatlakozót.
Van valakinek ilyenben tapasztalata? Tehát érdemes gyárit szerezni, egyáltalán lehet e? Használt is jó lenne, ha az rendben van, de azt meg hol?
Esetleg valami más megoldás - teljesen másik csatlakozó beillesztése még ha nem is gyári, de akár jobb is lehetne nála?
Köszönöm!
Most is ez a gyártó csinál sok csatit.
Nincsmit.
http://www.easternbeaver.com/M...
http://www.easternbeaver.c
om/M...
Nem az USA hanem Japán.
Nekem is kéne pár, mert most építek FI programozót...
Köszönöm. A mostaninál csak jobb lehet, én még azt is el tudnám képzelni hogy 10es vagy 15ös van benn, a létező legpuhábbra kitekerve is alig mozog 2-3 centit a teló, szinte csuklótörő rossz úton
Köszönöm neked is Oszi!
Edem
De amúgy szerintem jews-et akart írni
Arról a csatlakozóról van szó egyébként, ami bigoneoszi fényképein is látszik, tehát ami a fejidomba megy kábelköteg, a műszerfalhoz. (a motor bal oldalán fut) Csak az a baj, hogy mindkét fele a csatlakozónak.. tehát a 16 pines apa-anya egyaránt. Mindenesetre azt már látom, hogy amint megoldom, plastidip-be fog fetrengeni ez a csati....
http://www.corsa-technic.com/c...
A fokozatkijelzőhöz is csak innen tudnék gyári csatlakozókat.
A megfejtés itt:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez egybevág azzal, amit bigoneoszi is mond, vagyis az 5W már túl kemény. 2.5W-vel a 110 kilómmal nem kell maximumra csavarnom az elejét ahhoz, hogy elegendő legyen a csillapítás. Ráadásul a rossz minőségű utakra puhább teló kell, ahhoz kevesebb csillapítás jár, tehát hígabb olaj lenne ideális. 2.5W-t tegyél bele.
Itt árulnak, de nem olcsó:
http://translate.googleusercon...
Eddig milyennek érezted? Keménynek? Puhának?
Ennek függvényében válassz olajat.
Az enyém pl baromi kemény volt, ezért 2.5W-s olajat tettem bele(a gyári 5W körüli), és evvel lett frankó. Nekem.
509ml kell bele száranként(1 liter elég), 101mm-nek kell lennie a szintnek, és a csillapító rúdon 11mm az anya távolsága a tetejétől...
Lássuk csak. Sztem 2 lehetőséged van. Vagy csati csere és visszaszigetel, vagy komplett kábel csere.
Azt nem írtad, h melyik csati amelyik szétvan?
Kábelt simán tudsz szerezni pl az Atix-tól(én ezt csinálnám).
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Vagy ha nála nincs, még a Norbit is megkérdezheted.
email: dnorzx@yahoo.com tel: 06 30.33.03.215
Csak a K5 és K6 1000-ben van ilyen kábel!
A másik, h tudok szerezni neked csatit(akár az USA-ból is rendelhetek). Nem olyan veszélyes az. Viszont itthon tuti nem találsz...
Segítségeteket szeretném kérni! Hol tudok K1 1000-hez gyárival megegyező matricát venni?
Előre is köszönöm!
A szállítási költség: 60000..
Persze, ha 2 db-ot rendelek, akkor a duplája.. de a szállítási költség is.
Kicsit vad... Magyarországon nem találtam sehol ilyen csatlakozót, vagy mifelénk más néven fut?
K4 1000-ben szeretnék első teleszkópolajat cserélni.
Olvasgattam fórumon, hogy a gyári az milyen viszkozítású meg ahelyett ki mit használ.
De légyszi vélemény alapján utcára, sokszor rossz minőségű útra, mit javasoltok? és mennyi kell bele telószáranként?
Edem
Szerviz, kisebb vagyon kifizetése...
Erre most a napokban elkezdte újra ugyanezt a történetet.
Sikerült ráakadnom egy szervizkönyvre és lerobbantottam az oldalát..
Meglett a csatlakozó is.. én hülye bátor állat pedig szépen lebontottam azt a 3 kg szigetelőszalagot (mikor értik meg az emberek, hogy ez nem jó semmire, pláne ahol meleg éri?) szóval nyúlt mint a csúzligumi..
szóval én hülye leszedtem és amit alatta találtam.. hááát szóval...
Egy gusztustalan, szarrá égett/oxidálódott csatlakozó sort. Csoda, hogy valami átment rajta.
Ha csak oxidált lenne, az nem zavarna, letisztítanám.. de, hogy égett, az már jobban zavar.
Szívem szerint ledobnám az egész csatlakozót.
Van valakinek ilyenben tapasztalata? Tehát érdemes gyárit szerezni, egyáltalán lehet e? Használt is jó lenne, ha az rendben van, de azt meg hol?
Esetleg valami más megoldás - teljesen másik csatlakozó beillesztése még ha nem is gyári, de akár jobb is lehetne nála?
Köszönöm!