Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Röviden gáz+fék egyszerre.
Agresszív koptatás. A megégett fékpofákról szokták így eltávolitani azt a réteget, ami tulajdonképpen nyikorog. Persze, ha tévedek, majd valaki kijavit.
Ezt pontosan hogy csináltad?

Lemezzel kipótoltad a rést? A nyerget vagy a betétet?
Igen, köszönöm kérdésed! atix83-nak hála lett egy modernebb kivitel jó áron.
Hello Oszi ! Mióta megvasaltam azóta csend van :) .
Cápa,
Lett fesszabod másik?
Na bazz.
Most kezdett el nekem is nyikorogni(fékezés közben nem). A hátsó az már kicsit régebben, de az sztem Ferodo még.
Egyertelmuen awizni meglehet, ne parazz rajta. nekem is van minositesem alu awi, afi-ra, csak sajnos gepem nincs itthon, egyebkent szivesen segitenek, de siman meglehet csinalni. jol nezd at azert mindenhol, ha mar ott repedes van, nehogy mashol is legyen.
Persze.
Van egy JÓ alu hegesztő ismerősöm.
Attól függ mekkora a gond.
Sziasztok.
Ma szétszedtem a motor elejét,és egy 3-4 cm-es repedést találtam a váznyak mögött. A jobb oldalon,ahol ment a gyújtáskapcsoló vezetéke,pont alatta és eddig azért nem vettem észre.Képet rakok fel holnap.De addig is valami biztatót tud e valaki mondani.
Mondtam, hogy nem tudok semmit ígérni. Valószínűbb a nem.
A keleti csodákat leszámítva egyik motoromnál se lötyögött a láncfeszítő.
100nm-rel legalább le kell húzni, a kawa még sasszeget is rakott bele.

Cápa kedd alakul?
igen latom a kepeken, ugyan igy nez ki kulsore, majd kiderul ha elvitted a gumishoz mennyire passzol az enyemhez kepest. :)
Azt a részét értettem, csak gondoltam megvárom vele azt a 2 napot, amikor mehetek gumishoz. Szerintem már így is látszódnia kell, hogy gyári-e a tiéd. Szerintem az. Ergo, javítani nem tudsz a helyzeten. Ez ilyen. A gumisom szerint a többi márkáé még szarabb.
Koszi a kepeket es hogy probalsz segiteni. nem mutatkozik semmi rendellenesseg, ez csupan csak kivancsisag. :)
Hogy ne legyen felreertes, a feszitonel a tengelynel lettem volna kivancsi, mennyire passzol. igy hogy az anya rajta van nem lehet latni. a rajzon abrazoltam mire gondolok pontosan. nem aza bajom hogy nem tudom megspanolni, hanem ha meretre rakom mind2 oldalt, akkor beesik valamennyit a lanckerek oldalon, mivel nem passzol az atmero. kivancsi lettem volna hogy csak nekem ilyen, vagy gyarilag.
Bocs, még van 2 jobb kép:
Szia! Lehet, hogy én nem értelek. Nem szorulhat rá a másik oldal, mert ott is egyenletesen és a feszes állában állítod a hernyócsavarral. Vannak rovátkák a lengővillán, azokat apró villáskulcs fordulatokkal szinkronban kell tartani a két oldalon és akkor mindig merőleges lesz a tengely a csúszósín párra, így ha meghúzod a tengely nem feszülhet meg. Csak abban az esetben ugorhat félre a cucc, ha a tengelyedet nem a vezető pályára merőleges állapotban akarod meghúzni, de ez eleve hiba. Illetőleg ez még akkor fordulhatna elő, ha görbe lenne a lengővilla. Ezt már ellenőrizted?

Az adatlapodon az utolsó fotón látom, hogy a jobb oldala gyári. Az enyémnek meg itt van fotón a bal oldala. Nincs 1mm holtjáték sehol.
koszi a segitseget, azert nem alkalmazom ezt a megoldast, mert meghuzasnal raszorul a masikoldal (a tarcsafek oldalon) is, es ugyan ugy be tud allni ferden a tengely. lehet en vagyok enyire maximalista, de szeretem ha tudom tuti ugy van ahogyan kell lennie. a kepet es a mereteket nagyon megkoszonnem. a masik problema vele, hogy 1mm -erel keskenyebb a nutnal, igy kicsit eltud fordulni, mikor mar kapja az erot, mivel a feszito csavart nem kozpontosan raktak a japok :)
Szia Clay!

Nekem 2001-es van. Külön központosító betét nincs benne, a tengely közvetlenül ezen a szögletes elemen van átfűzve. Nyilván valamennyi holtjátéka van, de nem túl sok. Pontos mérést később tudok csinálni, fényképpel együtt.

Egyéb iránt ha a lánc feszesség beállításának helyes módját csinálod (pontosabban, ahogy én szoktam), akkor érdektelen mekkora a lötyögés.

Átfűzöd a tengely laza lánc állásban, felteszed az anyát és meghúzod. Kulccsal, ahonnan fogózni kezd még bőven tekerhetsz fél-egy fordulatot is. Utána láncfeszesség állító csavarokkal szépen nyomod hátra. Ha túl könnyen viszi, akkor el fog ugrálni, uh. még húzol a tengely csavaron. Amikor beállt a láncfeszesség és minden feszesen tart, meghúzod a tengelyt az előírt nyomatékkal (asszem 150Nm). Ezután a feszesség állítókat is teljesen kitekered, amíg megfeszülnek.

Ezzel a módszerrel akkor is jó lesz a hátulja, ha 5mm-rel nagyobb a lyuk a kelleténél.
udv mindenkinek. Keresnem annak a segitseget aki tulaja egy 2001- 2002 gsxr 1000-nek, vagy emlekszik, esetleg tudja a valaszt a kerdesemre. a lacfeszitorol lenne szo, a fogaskerekoldalirol. aza bajom vele, hogy a fesziton nagyobb a lyuk mint maga a tengely atmero. igy hiaba allitom jellre, mindig bentebb esik ezen az oldalt. a tengelyt meregetni meg eleg gaz. Szerintem ez nem erre valo, vagy mar ugy lett ra csinalva. Az lenne a kerdesem, akinek ugyan eza tipus van, megtudna nekem nezni hogyan passzol a tengely?! vagy esetleg van egy kozpontosito huvelyszeruseg csak az hianyozna az enyembol?! a kepet mellekeltem mire gondolok. a segitseget koszonom elore.
Sziasztok
Van egy K7-re való hátsó fékcsövem, ha kell valakinek szóljon, infó a profilom alatt.
Üdv
L.
Úgy néz ki visszajön németből az olasz retek. Mindenki gyáriban akarta, de persze ott a munka drága. Jobb lett volna ha ki sem küldöm, és használja az asszony.
Ez már korábban is volt törve, meg ahogy látom a lábtartód felfogatásánál is javított a hegesztés. Ezt a műanyag elemet egy 10-esre saccolnám.
Sziasztok!
Mai motorozásom után észrevettem, hogy sajnos a kiváló minőségű magyar utak kárt tettek a motoromban. Nem tudom hogy a képeken mennyire látszik de a hátsó farok idom alatt sérült a burkolat ez tartja az aksit meg még elég sok mindent :( Első körben érdeklődni szeretnék van-e valakinek ilyen elem, és körülbelül mennyibe is kerülne ennek a cseréje?