Röviden gáz+fék egyszerre.
Agresszív koptatás. A megégett fékpofákról szokták így eltávolitani azt a réteget, ami tulajdonképpen nyikorog. Persze, ha tévedek, majd valaki kijavit.
Egyertelmuen awizni meglehet, ne parazz rajta. nekem is van minositesem alu awi, afi-ra, csak sajnos gepem nincs itthon, egyebkent szivesen segitenek, de siman meglehet csinalni. jol nezd at azert mindenhol, ha mar ott repedes van, nehogy mashol is legyen.
Sziasztok.
Ma szétszedtem a motor elejét,és egy 3-4 cm-es repedést találtam a váznyak mögött. A jobb oldalon,ahol ment a gyújtáskapcsoló vezetéke,pont alatta és eddig azért nem vettem észre.Képet rakok fel holnap.De addig is valami biztatót tud e valaki mondani.
Azt a részét értettem, csak gondoltam megvárom vele azt a 2 napot, amikor mehetek gumishoz. Szerintem már így is látszódnia kell, hogy gyári-e a tiéd. Szerintem az. Ergo, javítani nem tudsz a helyzeten. Ez ilyen. A gumisom szerint a többi márkáé még szarabb.
Hogy ne legyen felreertes, a feszitonel a tengelynel lettem volna kivancsi, mennyire passzol. igy hogy az anya rajta van nem lehet latni. a rajzon abrazoltam mire gondolok pontosan. nem aza bajom hogy nem tudom megspanolni, hanem ha meretre rakom mind2 oldalt, akkor beesik valamennyit a lanckerek oldalon, mivel nem passzol az atmero. kivancsi lettem volna hogy csak nekem ilyen, vagy gyarilag.
Szia! Lehet, hogy én nem értelek. Nem szorulhat rá a másik oldal, mert ott is egyenletesen és a feszes állában állítod a hernyócsavarral. Vannak rovátkák a lengővillán, azokat apró villáskulcs fordulatokkal szinkronban kell tartani a két oldalon és akkor mindig merőleges lesz a tengely a csúszósín párra, így ha meghúzod a tengely nem feszülhet meg. Csak abban az esetben ugorhat félre a cucc, ha a tengelyedet nem a vezető pályára merőleges állapotban akarod meghúzni, de ez eleve hiba. Illetőleg ez még akkor fordulhatna elő, ha görbe lenne a lengővilla. Ezt már ellenőrizted?
Az adatlapodon az utolsó fotón látom, hogy a jobb oldala gyári. Az enyémnek meg itt van fotón a bal oldala. Nincs 1mm holtjáték sehol.
koszi a segitseget, azert nem alkalmazom ezt a megoldast, mert meghuzasnal raszorul a masikoldal (a tarcsafek oldalon) is, es ugyan ugy be tud allni ferden a tengely. lehet en vagyok enyire maximalista, de szeretem ha tudom tuti ugy van ahogyan kell lennie. a kepet es a mereteket nagyon megkoszonnem. a masik problema vele, hogy 1mm -erel keskenyebb a nutnal, igy kicsit eltud fordulni, mikor mar kapja az erot, mivel a feszito csavart nem kozpontosan raktak a japok :)
Nekem 2001-es van. Külön központosító betét nincs benne, a tengely közvetlenül ezen a szögletes elemen van átfűzve. Nyilván valamennyi holtjátéka van, de nem túl sok. Pontos mérést később tudok csinálni, fényképpel együtt.
Egyéb iránt ha a lánc feszesség beállításának helyes módját csinálod (pontosabban, ahogy én szoktam), akkor érdektelen mekkora a lötyögés.
Átfűzöd a tengely laza lánc állásban, felteszed az anyát és meghúzod. Kulccsal, ahonnan fogózni kezd még bőven tekerhetsz fél-egy fordulatot is. Utána láncfeszesség állító csavarokkal szépen nyomod hátra. Ha túl könnyen viszi, akkor el fog ugrálni, uh. még húzol a tengely csavaron. Amikor beállt a láncfeszesség és minden feszesen tart, meghúzod a tengelyt az előírt nyomatékkal (asszem 150Nm). Ezután a feszesség állítókat is teljesen kitekered, amíg megfeszülnek.
Ezzel a módszerrel akkor is jó lesz a hátulja, ha 5mm-rel nagyobb a lyuk a kelleténél.
udv mindenkinek. Keresnem annak a segitseget aki tulaja egy 2001- 2002 gsxr 1000-nek, vagy emlekszik, esetleg tudja a valaszt a kerdesemre. a lacfeszitorol lenne szo, a fogaskerekoldalirol. aza bajom vele, hogy a fesziton nagyobb a lyuk mint maga a tengely atmero. igy hiaba allitom jellre, mindig bentebb esik ezen az oldalt. a tengelyt meregetni meg eleg gaz. Szerintem ez nem erre valo, vagy mar ugy lett ra csinalva. Az lenne a kerdesem, akinek ugyan eza tipus van, megtudna nekem nezni hogyan passzol a tengely?! vagy esetleg van egy kozpontosito huvelyszeruseg csak az hianyozna az enyembol?! a kepet mellekeltem mire gondolok. a segitseget koszonom elore.
Úgy néz ki visszajön németből az olasz retek. Mindenki gyáriban akarta, de persze ott a munka drága. Jobb lett volna ha ki sem küldöm, és használja az asszony.
Sziasztok!
Mai motorozásom után észrevettem, hogy sajnos a kiváló minőségű magyar utak kárt tettek a motoromban. Nem tudom hogy a képeken mennyire látszik de a hátsó farok idom alatt sérült a burkolat ez tartja az aksit meg még elég sok mindent :( Első körben érdeklődni szeretnék van-e valakinek ilyen elem, és körülbelül mennyibe is kerülne ennek a cseréje?
Agresszív koptatás. A megégett fékpofákról szokták így eltávolitani azt a réteget, ami tulajdonképpen nyikorog. Persze, ha tévedek, majd valaki kijavit.