Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én olyan 10-20 Nm körül gondolkodtam.

A régi 1000-res Hondám nyomatékosabb volt mint a gixxer, pedig LE-ben 30-al kevesebb volt. Érdekes azért.

Nagyobb lánckeréktől nem lesz nyomatékosabb, csak jobban fog gyorsulni, meg kerékre állni. Turbó-kompresszor kilőve, nem dragozni akarok. Lehet az a legértelmesebb...
Én is csak azt tudom mondani, mint AGO, áttétel, meg van még egy trükk, hogy erősebbnek érezd mindenfelé: R1-es gázmarkolatot kell bele tenni, ennek rövidebb az útja, kisebb elmozdulásra is nagyobbat nyitnak a pillangószelepek. Vagy vegyél rá gyorsgázt.
Geometriás turbóval.
Azért agyaltam, mert versenyeztünk a múltkor a haverral akinek K4 Busája van, és Ő 6ba én 6ba 100-tól úgy elment, h csak lestem. Tesztelgettük és az jött le, h ha 100-al megyünk, Ő 6ba én 4be, akkor tudok csak meglépni.
Annyira nem akarok, csak elmélkedek. Köszi Zoo.
vegyél bele egy k9-es hayabusa blokkot
az az igazség hogy kidörrentökkel,pár pc doboz fajtákkal növelhetsz teljesitményt,és elég is!,,de nagyon a zsebbe kell nyulni amikor a blokkba egy két dolgot meg akarsz változtatni,titánium ez az szelepek,rugó vezérmütengely,engem is lebeszltek róla és hálás is vagyok érte
mert fölösleges,ha csak van valami verseny szellem benned és le akarsz mindenkit gyorsulási versenyeken tarolni...
te döntesz
üdv zoo
egy kis hang érdekesség k9 re
2brothers
bigoneoszi:

soakt nem lehet... esetleg egy nyomatékra hangolt tengellyel, bár azokat inkább nem oda hangolják!
Meg max 5Nm- ről beszélünk, ami nem sok!

Megoldások:
- nagyobb lánckerék hátra, qrvára nagyobb
- turbó
- kompresszor
- hagyod a faxba ahogy van
Na! Milyen technikával lehet nyomatékot rakni a blokkba?
Gondolom lapátolni nem lehet...
Ahogy nézegettem a PC-ket azok is inkább 1enletesebbé teszik a teljesítménygörbét meg pár LE-vel lesz erősebb, amitől ugye a kezelhetőség jobb lesz, de nyomatékban nem változik sokminden.
Na ja... De nekem nem könnyebb motor kell, hanem nyomatékosabb...
bigoneoszi:

mi a kérdésed.. nem nagyon értem.....
k5-k6 1000 blokkjával!
Éttem már. Arra nem jó a GiPro ATRE?

Amu mivel lehetne nyomatékot varázsolni a gixxerbe? Ötlet?
bogoneoszi:

igen, mivel ennek a ketyerének ez a dolga...:)
de asszem negyedikben is hozott egy nagyon kicsit.... 2LE
Igen értem már! Jah, eléggé brutális így is 1-2-3-ba. Bár a Hringen a hétvégén lehet be kellett volna kapcsolnom, mert majdnem végig 2-3-ba mentem.
És ez a cucc amit te raktál be most a K9-be ott is csak 1-2-3-ban hozott + pacikat...
Héjjj! Tudok mint állat!
bogoneoszi:

figyu..értem én, hoyg nem merted... de ez még mindig csak az 1-2-3 sebességi fokozatról szól... ÉRTED?!
Bár a nyomaték eléggé hiányzik, főleg, h a exup szelepem is behalt, de hogy Nm-ert hol lehet venni bele pár literrel azt nemtom.
Aha, az van rajta, csak még nem éreztem, h 5-ösbe kéne váltanom...
Lehet... Azt hittem ez is olyan cucc... Mert furi neve van, és már annyi ilyen tuning kütyü van...
Neked a GIpro with ATRE-t kell beállítani 4.-re vagy 5.-re
bogoneoszi:

Kevered az XTre Power Boxot vakamivel.. mondjuk a Power Commanderrel
Akkor mint az enyém pl... K2-es... van is rajta...

Na akkor ez a cucc sem való a motoromba...
Na ja, de normális esetben beletartozik az is nem?
ogoneoszi:

Igen, az is kiszedi, de én csak azokra a motorokra ajánlom a GIpro-t, amelyiken nincs gyárilag fokkijelző!
Amelyiken van, arra én XTre-t teszek...

Kivéve, ha az ügyfél ragaszkodik a ledes fokkijelzéshez...
a meg padozást én nem irtam....
talán 161 vagy 163LE, bódis gp2 dobokkal