Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt.

Kéne nekem egy olyan közdarab, amivel egy 4 csavaros GSX-R dobot fel tudok húzni egy 60mm-es slip-on összekötő cső végére. Tud valaki kölcsön adni egy ilyet? Csak próbához kellene.
Reméljük neked csak valami romlott benya és megy majd ha kap friss löttyöt, nekem sajna nem benya hiba. De még nem volt időm kimérni.
én se vennék tőle semmit
Elolvastam, azután válaszoltam. Nem kétlem amúgy, de nem is villanyoz fel. Továbbra is hidegen hagynak a KTM-ek. (Olyan embert, aki Csontinál jó vételt csinált, nem ismerek. )
Amit linkeltem hsz-t nézd meg mire írta giraffe. Pont ugyan ezt dobtam fel amit te is, hogy szerintem sincs annyi LE. Bár egy ilyen motor alap órajelen is elég énszerintem
Na jó elismerem, hogy ha "csa"k 80LE akkor is finomságos. De akkor legyen 100.
Kicsit sokallom a 90 pacit, akkor is ha van Damme piszkálta a blokkot. 5-ből 4-ben hanyatt vág. Wow. A Yamamoto 4-ből 3-ban tudta ugyanezt és nem kellett hozzá semmi vander. A KTM-ek állítólag Ready to Race-k alapból is, jól szét is esnek ennek megfelelően, így ha ez tényleg 90 lovas 1 üzemórával, akkor ez már "sokat futott" gép.
Csütörtökön? Úgy érted, munkanapon? Munkaidőben?
Köszi, hogy fested az ördögöt ( ) a falra. Tegnap még semmi gáz nem volt, ma már az enyém is ezt csinálja. Azóta annyi változott, hogy tankoltam, de ugyanúgy 98-ast, ugyanannál a kútnál (igaz másik csapnál)...

Pedig csütörtökön akciós Euro-Ring nap és akartam menni. De így nem tom mi lesz belőle...
Helló

Köszi a választ, én is erre tippelek, amint időm engedi ki is mérem.
TPS
Helló.

Kérnék egy kis tanácsot hátha van ötletetek. Mostanában azt csinálja az ezredes k2-es, hogy ha kicsit forgatom a gázt kb pár milit akkor megtorpan és elkezd rángatni csúnyán, aztán ha tovább tekerem akkor magához tér és gyorsul rendesen. Teljesen mindegy milyen fordulaton és mennyivel megyek, valamint minden sebességben csinálja. Csak a gázálláson múlik. Ötlet? Annyi még hogy tavaly egy durva elázáskor jött elő, de hát azóta már ki kellett hogy száradjon :-)
Helló.

Kérnék egy kis tanácsot hátha van ötletetek. Mostanában azt csinálja az ezredes k2-es, hogy ha kicsit forgatom a gázt kb pár milit akkor megtorpan és elkezd rángatni csúnyán, aztán ha tovább tekerem akkor magához tér és gyorsul rendesen. Teljesen mindegy milyen fordulaton és mennyivel megyek, valamint minden sebességben csinálja. Csak a gázálláson múlik. Ötlet? Annyi még hogy tavaly egy durva elázáskor jött elő, de hát azóta már ki kellett hogy száradjon :-)
Én meg megfújtam 1,2 barral a Suzuki GTI blokkot és bírta a gyári tömítéssel, a fém tömítéssel nem volt jó. Azóta is ott lóg a falon.
Bányagépre nem érvényes, sőt KHI hajóra se
Az enyém alatt vékony tömítés van, a blokk tetejéből is le van szedve, a hengerfejből is le van szedve, magas kompessziós dugók vannak benne, nagy benyitású vez. tengelyek vannak benne , és 3500 km-ert ment már, egyszer volt csapágyazva (de jók voltak még a csapágyak is), és nem robbant szét a blokk! Csak az nem mindegy ki állítja be a préshézagot és ki fokolja be a vez. tengelyeket!
Na mi van? Feladtátok?! Akkor én megyek is. Távozik a győztes! Pááá!
Az meg volt hekkelve. Te mindenre képes vagy.
van ott valami mérő rendszer ami erre lett kitalálva,állítolag az is feljegyezte párszor(ráadásul egy verseny alatt)de annak én nem hiszek,inkább a lucky mobilja
Villamos vezetőim van. Az 60t-ig jó.
Hát hallod?! Mik vannak?! Felrobban a blokk beleraknak egy vékonyabb tömítést és megint felrobban! Mik vannak?!
van nehézgép kezelőid?
Ő nem mérvadó. Tele ment a szeme az MV olajával.