Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne csodálkozz,hogy szívják a véred,mert ez a nap viccének is megfelelne,h kerékcsapágyat veszel tartalékba! Az nem olyan kopó alkatrész amit be kell tárolni,mert lehet a moci blokkja már a végét foglya járni,de a kerékcsapágynak még akkor sem lesz semmi baja! Ha meg véletlen elfárad a csapágy,akkor tovább tart szétszedni,mint elszaladni a boltba az újért! De persze a Te pénzed és arra költöd amire akarod!
Az hozzátartozik a történethez, hogy 1X 000 pályakm van benne. Gáborunk kissé gyorsabban rakja bele a km mint legtöbbünk. Ja és az előző motorjában (széria K9 1000) is széthullott a blokk miután eladta. Volt is belőle nagy fenyegetőzés/garanciás blokkcsere.
Megint szívjátok csak a vérem.Pont leszarom én is.
Basszus az ember akár milye van és regel egy fórumra és ott már le is szólják mert pl:kerékcsapágyat vesz.Tiszta jó magyar paraszt szokás.
Azért veszek kerékcsapágyat mert ki tudja mikor kell.Nem nagy összeg és fogok is venni pár cuccot még.Nem majd akkor ha már valami elmegy benne.De itt is állandóan csak az oltás megy hogy ki mit miért.Utána meg a poén áradat.Tisztelet a kivétel.Nem sokan tehetik meg magyar füzetés-ből hogy 0-km es motort vegyenek.
Nekem erre tellett és ha valakinek nem tetszik hogy miért pont azt veszek vagy kérdezek nem kell elolvasni aztán kész.
Én kérdeztem kaptam választ aztán ennyi.
Akkor ezek szerint nem csak a szelep rugókkal van a baj az új Kawánál!
Persze hogy erősebb a BMW, a fékpadok is mind ezt mondják , csak hogy Ágo ......
csak lebegett valami(a levegőben) kuka lett teljesen ugy tudom.de azért nagy átlagba sztem egy bmw erősebb min t a kawa(gyári)
predi!
Mi lett a svéd blokkjával, mert agó azt mondta anno nekem, hogy iszonyatosan megy neki, erősebb mint a BMW S 1000 RR-ek, és nem fog széthullani sem, mert kijavították a szelep-lebegést rajta!
azé az uj MV,ínyencnek tűnik,egy-két megoldás rajta meghajtanám szívesen
Téllleg jobb egy suzi mint 3 mv.
gyári blokk blokk blokk
mondjuk a suzuki a legjobb legerősebb és a legszebb a világon és persze a legmegbízhatóbb.a kawasaki az egy rakás fos,svédé is széthullot,pedig gyári
az olasz abból 3-4 darab kell,vagy nagyon be kell sózni és ugy tartósítani,esetleg lefagyasztani.suzukiból egy fél is felér 3 olasz retvákkal
Én láttam már olyant, hogy az sem segített.
http://szerszampiac.hu/muszere...
a honda jópénzért egész lakoautót ad
olajtükrös a levegőszűrője... beszarás,tudnak az olaszok.
http://szerszampiac.hu/mezogaz...

a ducati itt sem olcsó,de mondjuk sokkal szebb mint a többi rota,gondolom a fék és fütómű is nagyságrendekkel jobb.
Na látod...............De a minőség drága.
ha szar az idő,akkor sem kell lemondani a hobbiról,nem motorozol,hanem rotával felnyomod a kertet
van komplett honda 47-ért
http://szerszampiac.hu/muszere...

friss fényezéssel,fűnyíró adapterrel.
szerintem 30-ba odaadná.
Nade legalább má ne kawasakit.
nem kell elalprózni,aki motorozni akar,és nem akar egy egy müszaki hiba miatt szünetet tartani a nyáron,az vegyen mindjárt 2 egyforma motort,egyett lezsírozni,és eltenni a spejzbe.
Vázat is az újabbakhoz tartaléknak...
viccet félre téve,pont le szarom ki mit és mennyiért vesz.kinek mennyi lé áll rendelkezésre,és mik az igényei.ezt kell összehozni,vagy legalább közelíteni egymáshoz és kész.

dehogy valaki kerékcsapágyat vegyen tartalékba... ,még a fékbetétet megértem,meg a gumikat.vagy egy lánc szetett,esetleg előre megvenni egy adag olajcserés cuccot,de csapágyakat,akkor már lehetne valoban egy fötengely csapágysor hajtókarokkal,meg persze tömítéskészlettel.