Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyeneket ne kérdezz pont akkor, amikor én irkálok itt.
pláne nekem, mi? A sikátoros lassú egyenest azért menne szerintem. De van ott sok minden, ami nem. Viszont tudok olyat, ami itt nem feladat.
Sziasztok! Szerintetek 22000 km sok egy mociba? Gsx-r 750
Igen, amikor azt írtam a "GSX-R-rel" akkor pont arra gondoltam, hogy gyári geometriával, csutka kormánnyal, hosszú áttétellel stb. A lassú manőverek eleve a sportmotorok ellenségei. Anélkül, hogy bármelyik tréningező tudását lebecsülném, bizton állítom, hogy az ott látható gyakorlatok 90%-át sportmotorral a legnehezebb megcsinálni.
Végül is van ilyen pályaoktatás is vagy rosszul tudom?De biztos nem olcsó.
Én inkább az írásod második felét tartom jobbnak.
Sztem nem az ilyen lassú meg hogy tudok helyben megfordulni dolgokat kéne oktatni, hanem pont azt, h mi van, ha besokallok a kanyarban, vagy rám húzzák a kormányt...
Ügyes a srác, de pár dolog felötlött bennem:
Ez egy profi verseny! Gondolom nem keveset gyakorolják.
Japánban van. Ott sokkal másabb a motorozás világa.
Nem gyári GSXR pl kormány, féktárcsa, gondolom az áttétel sem...
Megint csak az jut az eszembe, h és ezt hol fogja használni?
Már hogyne menne?

http://youtu.be/J-ntbJFuCkk
ezek közül gsxr-el sztem egyik sem menne,fizikai lehetetlenség,
Fizetni én sem akarok érte, de azért érdekel a téma. Én hasznosnak gondolom, pláne látva sok embert, akik a 80 métert lógatják a lábukat egy lámpánál elindulás után, vagy csak letalpalva tudnak megfordulni egy úton. Igaz, hogy nekem sosem voltak ilyen problémáim, de azért látok ott néhány gyakorlatot, ami szerintem nem menne elsőre a GSX-R-rel. Ami pedig már gymkhana jellegű feladat, azt azért gyakorolni kellene, elsőre biztos nem megy. Az viszont igaz, hogy ezeknek nem sok haszna van, amikor a szerpentinen elnézed az ívet 190-el. Ott inkább a pályaversenyzési gyakorlat segít, meg a lélekjelenlét. Na meg, hogy jók legyenek a mutatóid odafennt.
Asszony volt autóson az tetszett neki (cég fizette). Biztos átértékeli azóta a csúszáshatárt.
gondolom az más lehet ami fizetős,gyanítom tul sok xtra nincs benne.
ez nem fizetős,céges,sztem nagyon jó,35perced van egy gyakorlatra hogy hibátlanul megcsináld.közuti szituáciok vannak,csak lényegesen szűkebbre tervezve.
Én voltam. Sokat nem ér. Fizetni biztos egy forintot nem fizetnék érte. Közúton kb az életbe nem veszed a hasznát...
Voltam! A második menetben mentem...
Fasza...
Jahá... Nekem nincsenek ilyen "jó" kapcsolataim, de már én is fontolgatom, hogy elmegyek egy ilyen tréningre - főleg amióta megtudtam, hogy van a közelben. Bár nem tudom van-e értelme. Amit eddig a rendőrök kértek azt én is meg tudtam csinálni. Jogsit oda tudtam adni, szondát meg tudtam fújni, kezeket a gépjárműre tudtam rakni...
Számokat én is tudok írni. Motoron ültél már ebben az évben?
Örülj neki, papíron 2013-as lesz a motorod
most vettem a motort és a szervízben derült ki hogy visszahegesztették ,most beszéltem az előző gazdival de még nem egyeztünk meg a kártéritésben . szervízben azt mondták cserélni kéne a vázat
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni,hogy az mitől lehet,hogy alapjárat környékén néha leáll a motor? GSXR 1000 K7-ről van szó
ja tudom,nem nem ott voltam,a bm pályán a rendőrök oktató manusa szokot trenírozni minket.cserében megvédem a nemzetbiztonságis buziktol akik beszolnak neki oktatás közben
Valami vezetéstechnikai centrum Zsámbék és Herceghalom között a réten.
az mi?
Csak nem a Driving Camp-ben voltál?