Ha tényleg el akarod dobni, akkor légy szíves előtte vágd le róla a csatlakozókat - úgy hogy még lehessen hozzá forrasztani - és küld el nekem postán! Ez most komoly!
Annyira sajnos megközelítőleg sem ismerem őket mint Te De remélem azért a koszon kívül ragad rám más is az évek során aztán már átlátok majd én is a szitán A dobozka már felbaszott úgy hogy leszedtük, szét is szedtük mint foxi a lábtörlőt de okosabbak nem lettünk szóval dobom a kukába sztem. Úgy hogy marad ahogy megvettem, igazából a teljesítményére eddig sem volt panasz csak nyilván mindenki többet szeretne az átlagnál.
meg akinek "ujra"nőlnek a fogai,és akinek a szervezetében sem a rák sem az aids nem tesz kárt,az puha nem lehet.csak ne állj meg soha kérlek,az nem tesz jót neked.
Igen, sajnos már több adás-vételnél is tapasztaltam az emberek őszinteségi rohamát eladáskor Az a baj nála is csak másfél évig volt, nem sokat motorozott vele, de elvileg nem borította és anno a szerelőjével bejárta az országot ezért a motorért ami most már ugye az enyém Az viszont érdekelne, hogy gyárilag az idomokon a matricákon van-e lakkréted, mert a tankon pl van de az idomokon nincs az enyémen.
Nem nézlek hülyének, de nem tudom mennyire ismered a japán motorokat. Ha létezik undorító dolog a japán járműiparban, akkor a "kábelkötegek körbebandázsolása" c. előadás tuti favorit. Olyan okádékul senki nem tud vezetéket elvezetni mint ahogy azt a japánok csinálják.
Szóval szerintem egy sokatt látott, kb. 10 éves motorban, aminek nem ismerhetet pontosan az előéletét, a kiiktató doboz jó működése csak akkor szavatolt, ha
- a kábelek és a csatlakozók tökéletes kontaktot biztosítanak
- a doboz rá van kötve, amikor padon hozzá írják a motort
Más esetben műszaki hiba esete rofog fenn illetve arról van szó, hogy a dobozka gép gyári állapotához készült adapter miközben a motorod már nem gyári állapotú.
Hiába szívózol, mert én csak a csapágysor árát tudom. Az 70 ezer magyar királyi forint. Ezért adnak 18 darabot az Aranyfácán konzerv széléből. Én azzal spóroltam komolyat, hogy kihagytam a balansz tengelyt, így arra már nem kellett megvenni a további 4 legolcsóbbat. Igaz kiesik a tömés a fogamból és az se olcsó.
Szóval szerintem egy sokatt látott, kb. 10 éves motorban, aminek nem ismerhetet pontosan az előéletét, a kiiktató doboz jó működése csak akkor szavatolt, ha
- a kábelek és a csatlakozók tökéletes kontaktot biztosítanak
- a doboz rá van kötve, amikor padon hozzá írják a motort
Más esetben műszaki hiba esete rofog fenn illetve arról van szó, hogy a dobozka gép gyári állapotához készült adapter miközben a motorod már nem gyári állapotú.