Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van egy k7 hez,valahol a polcon,1millió
Ezért van az, hogy én se szép vagyok, hanem kibaszott jó vagyok.
csak ha van rá mód
Ha tényleg el akarod dobni, akkor légy szíves előtte vágd le róla a csatlakozókat - úgy hogy még lehessen hozzá forrasztani - és küld el nekem postán! Ez most komoly!
Hát tőled leginkább, hogy keménynek kell lenni, meg hogy kínozzam meg az anyját is!
Le bizony. Mint az őt utolérni szándékozó többi motoros.
látod kiskomám,tőlünk tanulhatsz
a lakk kopó alkatrész,és teljesen fölösleges egy motorra,egy motornak nem szépnek kell lennie hanem jónak.mondjuk elég sokmindennel így vagyok.
Annyira sajnos megközelítőleg sem ismerem őket mint Te De remélem azért a koszon kívül ragad rám más is az évek során aztán már átlátok majd én is a szitán A dobozka már felbaszott úgy hogy leszedtük, szét is szedtük mint foxi a lábtörlőt de okosabbak nem lettünk szóval dobom a kukába sztem. Úgy hogy marad ahogy megvettem, igazából a teljesítményére eddig sem volt panasz csak nyilván mindenki többet szeretne az átlagnál.
De aztán lekopott az is úgy tudom.
Többször is.
meg akinek "ujra"nőlnek a fogai,és akinek a szervezetében sem a rák sem az aids nem tesz kárt,az puha nem lehet.csak ne állj meg soha kérlek,az nem tesz jót neked.
Végül is, aki csont és bőr az kemény, nem?
sztem az enyémen minden le volt lakkozva
ahogy tetszik mondani cápa bácsi
Igen, sajnos már több adás-vételnél is tapasztaltam az emberek őszinteségi rohamát eladáskor Az a baj nála is csak másfél évig volt, nem sokat motorozott vele, de elvileg nem borította és anno a szerelőjével bejárta az országot ezért a motorért ami most már ugye az enyém Az viszont érdekelne, hogy gyárilag az idomokon a matricákon van-e lakkréted, mert a tankon pl van de az idomokon nincs az enyémen.
Mert kemény vagyok.
Nem nézlek hülyének, de nem tudom mennyire ismered a japán motorokat. Ha létezik undorító dolog a japán járműiparban, akkor a "kábelkötegek körbebandázsolása" c. előadás tuti favorit. Olyan okádékul senki nem tud vezetéket elvezetni mint ahogy azt a japánok csinálják.

Szóval szerintem egy sokatt látott, kb. 10 éves motorban, aminek nem ismerhetet pontosan az előéletét, a kiiktató doboz jó működése csak akkor szavatolt, ha
- a kábelek és a csatlakozók tökéletes kontaktot biztosítanak
- a doboz rá van kötve, amikor padon hozzá írják a motort

Más esetben műszaki hiba esete rofog fenn illetve arról van szó, hogy a dobozka gép gyári állapotához készült adapter miközben a motorod már nem gyári állapotú.
veled senki sem mer szívózni
milyen ötletes vagyok
Hiába szívózol, mert én csak a csapágysor árát tudom. Az 70 ezer magyar királyi forint. Ezért adnak 18 darabot az Aranyfácán konzerv széléből. Én azzal spóroltam komolyat, hogy kihagytam a balansz tengelyt, így arra már nem kellett megvenni a további 4 legolcsóbbat. Igaz kiesik a tömés a fogamból és az se olcsó.
kínozd meg,alkalmazz erőszakot,akkor biztos a siker.ne feledd,nem bízhatsz senkiben.