Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem segített a vékonyabb tömítés? Mondtam, hogy szilvalekvárral cuppantsd fel a hengerfejet tömítés nélkül....
Ugye? Az Asszony is panaszkodik.
igen,azt érezni
lucky
volt egy blokk,jol sikerült,erős let de nagyon,pring,másfél menet,blokk szét javít vékonyabb hengerfejtömités,majd össze,irány hring,indul 3/4kör és pukk
Ne ostorozd magad. Ki tudja követni predi blokkcseréjit? Gatyát nem cserélek annyiszor!
Ki látta?
30,kérem legyünk pontosak
Sose rakom össze. (Pedig egy blokkot már én is összeraktam. )
De szereztél nekem muníciót a mai napra.
örök próbálkozó vagyok,semmi sem lehetetlen,és az 55 az 55.
Az már nem az a blokk volt. Az a Pringen ment NAGYON 20 percig.
aznap sem motoroztam szét az agyam
De addig nagyon ment, én úgy tudom!
Nem festem az ördögöt a falra.
Aha. De a Kawasaki OTT VAN ahogy azt te is írtad!
mint most a kavaszaki?
Predi suzukijához képest sehol se vagy. Ő kiment a boxból a Hringen majd a lejtős egyenesben pukk!
Tedd hozá hogy EDDIG.
Várjuk ki amíg indul. Aztán nehogy valami Aspar ART-Suzuki felirat legyen belőle! (És stabil 20-ik hely!)
már maga a tudat hogy a kavaszaki olyan hátulkullogó hogy nem indul a suzuki meg ja meg de. ott ki lesz írva hogy SUZUKI
Nekem behányt a Guzzi is. Lehet azért mert 100 kilós izomgyurka vagyok
Elment az egyik hengernél a szelephézag teljesen, illetve a gyújtás se jó. Ezt egy 20 perces menés hozta ki belőle, kb. 3 perces köridőkkel, egy XT660-at azért meg tudtam előzni. Alig bírtam vele hazamenni
Az én motorom totál meghízható. 2950km van benne és bontatlan a blokkja.
szegény tibi,szerintem már a motorja mellett térdel,és úgy zokog,és forralja a bosszút ellenünk.megfogadja a kis homlokrakodónak ,hogy ezt megbosszulja..és fogatkozik,hogy ne,m is vagy megbízhatatlan.