ez így ebben a formában nem igaz,a géjesikszer nagyságrendekkel jobb mint egy rakodógép gyárból kikerült kétkerekű valami.azé a kava a legmegbízhatatlanabb,és amint szájksz is mutassa nem is megy jol a szuperbájkba he
Ez így van. Csak sajnos a te géjesikszered önmagában bizonyító erejű példa a "szétesikszer" megnevezésre. Több blokkot megevett mint a Luckyzoli MV Agustája.
fúúú heee,az én géjesikszerem az meg má hogy megy he,jaj az uj béjemvéket meg kavákat meg a dukatikat simán lenyomom.multkor mértem hogy nem sokkal lassabbb mint a pedroza hondája,de ott is csak azért voltam lasubika mert nehezebb vagyok rozsinál,ugy kb 60kiloval.
Jó jó, én csak azért mondom, hogy mások is tanuljanak belőle. Az én motorom megszégyenít bármilyen órát, ez közdtudott tény. A Kawasaki nem is gyárt olyan órát, amit az én gixerem ne tudna kiakasztani. Még amit a talicska vadászgépeikbe szereltek, az én gixerem azt is átforgatja már negyedikben. Persze Tibi ezt úgy se hisz el, mert ő a létezésemben sem hisz.
dehogy is,ez egy tuning ezres ora,tuning mutatoval,ez kell a tuningolt blokkhoz,ez a tényleges sebesség,kis emelkedőn,de valszeg lefelé csal 10%-ot.csak izmos tibinek fáj ha egy gsxr sokkal jobb mint egy zx10(pedig ez igen gyakori jelenség)
Nem ismertem ezt a megoldást. Nekem a ZX-9R-en volt ZX-6R óra (amikor vettem) és annál nem volt ilyen jelenség. Ezek szerint a GSX-R-eknél az 1000-es gép szekunder áttétele jóval rövidebb, mint a 750-esnek?
Egyrészt elég jól megy, másrészt 299-nél nagyobb számot mutat az óra. A megoldás szerintem a kettő között van. Ez cuccolt motor ÉS rövidítve is van. Az enyém, hogy 260-nál többet nem megy az tuti.
Anélkül, hogy kötekednék, ezek összesen (értsd a kettő együtt) hány km-t tettek meg?