Na ez már valami, köszönöm! Nálam most full gyári, de nincs kizárva, hogy már volt vele valami csinálva. Hál Istennek együtt szoktam motorozgatni az előző tulajjal, majd rákérdezek, hogy mit tud az előéletéről pontosabban. Mondjuk furcsaságokat már találtam sajnos így is, mint pl. tank alatt oda nem illő szikszalagozgatások amiket látszólag nem a japók csináltak összeszereléskor
Lógó szakálú apóka leszel amikor a kerékcsapágy még mindig makulátlan lesz a motorodban. Nálam nem ritka, hogy felüt a teló meg hasonlók, már volt hogy a fék meg az akksi tartó szétesett a motoron, mintha legóból lett volna, de a kerékcsapágyak vígan érzik magukat a motorban 12 éve.
Fogalmi zavar lehet. A dobozka 5.-et "hazudja" az ECU-nak. De úgy fest a Te ECU-d résen van és nem hagyja átbaszni magát. Ha Neked ez kell, akkor annyival megyünk, mintha 5.-ben lenne...
Viccet félre téve...
Én a saját készítésű fokozatkijelzővel jártam hasonlóan. Valamiért lecsökkent a végsebesség, amikor be volt kapcsolva a T.R.E-killer mód. Pedig eleinte jól működött, de egy idő után "elromlott" és nem ment a motor rendesen. Az derült ki, hogy kontakt hiba volt és hol bekapcsolt, hol kikapcsolt rendszert érzékelt az ECU-m, amitől kicsit "megbolondult".
A másik dolog, hogy amennyiben(!) a motorodat már írták a dobozka használata nélkül más körülmények között és Te ezután szerelted be a dobozt, akkor szerintem elképzelhető, hogy nem megy vele jól a gép. Ugyanis így most 6.-ikban a korábban megírt térkép 4. (vagy 5.) fokozatához tartozó lapját használja az ECU, ami könnyen lehet hogy nem optimális, pláne ha azóta más módosítás is történt a motoron.
De a lényeg, hogy még csak erősebb sem lett ott ahol elvileg éreznem kellene, hanem 6.-ban még gyengébb is Lehet, hogy én vagyok a hülye persze, de ezért írtam ide hátha megoldást találok
Ha nagyon hideg időben probáltad a motorod végsebességét akkor ne is csodálkozz,hogy nem megy úgy mint nyáron. A motorok kb 20-25 C fokos hőmérsékletre vannak kalibrálva.
Erre pár emberke azt írja majd minek az a kiiktató nem elég a gyári teljesítmény.Meg hogy minek állsz neki ha nem tudod megcsinálni.
Mert itt ez megy ahogy észrevettem.
Vagy is nem csak itt az egész országba.
Múltkor már írtam prop tech tiltás kiiktatóval kapcsolatban (k3 1000ben), hogy jóformán nem érzek semmi különbséget, még csak nüansznyit sem. Akkor mondták páran, hogy ne is számítsak nagy durranásra. Felmentem autópályára véget nézni és eddig gond nélkül leakasztotta 299ig az órát most a 290-et is úgy érte el kb mint anno a 750em vagy még úgyse és ott meg is állt. Elvileg jó helyre kötöttük be (fekete kék rózsaszín kábel, egyik a váltóhoz megy). Végül kiszedtük, de agyam sincs hozzá, hogy miben lehet a hiba. Abba a kis sz@ros dobozban nem tudom elképzelni, hogy vmi meghányhat az 1 nyáklapból meg 1 ellenállásból, ugyanakkor elvileg jó helyre volt bekötve... Vélemény?
Viccet félre téve...
Én a saját készítésű fokozatkijelzővel jártam hasonlóan. Valamiért lecsökkent a végsebesség, amikor be volt kapcsolva a T.R.E-killer mód. Pedig eleinte jól működött, de egy idő után "elromlott" és nem ment a motor rendesen. Az derült ki, hogy kontakt hiba volt és hol bekapcsolt, hol kikapcsolt rendszert érzékelt az ECU-m, amitől kicsit "megbolondult".
A másik dolog, hogy amennyiben(!) a motorodat már írták a dobozka használata nélkül más körülmények között és Te ezután szerelted be a dobozt, akkor szerintem elképzelhető, hogy nem megy vele jól a gép. Ugyanis így most 6.-ikban a korábban megírt térkép 4. (vagy 5.) fokozatához tartozó lapját használja az ECU, ami könnyen lehet hogy nem optimális, pláne ha azóta más módosítás is történt a motoron.
MENNY A PICSÁBA A HÜLYE KÉRDÉSEIDDEL!
Olyan kis cizelált.
Nem tudja valaki hogy a K1 és a K3- as GSX-R 1000 összekötő csöve megegyezik-e?
Sürgős lenne! Köszi!
Mert itt ez megy ahogy észrevettem.
Vagy is nem csak itt az egész országba.
Múltkor már írtam prop tech tiltás kiiktatóval kapcsolatban (k3 1000ben), hogy jóformán nem érzek semmi különbséget, még csak nüansznyit sem. Akkor mondták páran, hogy ne is számítsak nagy durranásra. Felmentem autópályára véget nézni és eddig gond nélkül leakasztotta 299ig az órát most a 290-et is úgy érte el kb mint anno a 750em vagy még úgyse és ott meg is állt. Elvileg jó helyre kötöttük be (fekete kék rózsaszín kábel, egyik a váltóhoz megy). Végül kiszedtük, de agyam sincs hozzá, hogy miben lehet a hiba. Abba a kis sz@ros dobozban nem tudom elképzelni, hogy vmi meghányhat az 1 nyáklapból meg 1 ellenállásból, ugyanakkor elvileg jó helyre volt bekötve... Vélemény?