Sziasztok!
HA tudtok segítsetek!
Ráadom a gyújtást a motorra,világít a tompított lámpa.
Ha beindítom,halványabban világít.
Fordulaton sem jobb a helyzet.
Viszont a motor mindig indul,nem volt kivéve télen sem az akksi.
Holnap meg mérem a töltő feszültséget,de tuti valami van.
Akkor pl: Németországban nagy szarban lennének a mocitulajok. 1991-ben 3 éves Gixxert hoztunk be, 27000Km-mel, és csak azért adták el mert megtörték. Én 50000-rel adtam el, csak azért mert autó kellett akkor!
ért már le idom,mikor rb26det forumozó cicát a -2-ben előztem belülről,a verseny utolsó körében.jó nagy fékkel és jó mélyen beengedtem a kanyarba...elfordult. ,de azé bocsikát kértem janicicustól a végén.
Sík lapra tudok laminálni és kivágod azt a formát amit akarsz,úgy nem vészes,de ha pont ilyet akarsz amiben benne van az a kis dőlésszög akkor halál mert kell negatív meg maga az eredeti amiről mintát veszek, gyártani kell negatívot akkor cumi azt nem akarom
HA tudtok segítsetek!
Ráadom a gyújtást a motorra,világít a tompított lámpa.
Ha beindítom,halványabban világít.
Fordulaton sem jobb a helyzet.
Viszont a motor mindig indul,nem volt kivéve télen sem az akksi.
Holnap meg mérem a töltő feszültséget,de tuti valami van.
Akkor lehet megveszem azt...
Na olyat kéne csinálni. Nehéz ügy?
Nekemiskellolyaaaan!
Pont most láttam hirdetve egy 2002-es GSX-R1000-ret, 20e km-vel. Hihető mi?
Én már gondolkodom egy új gépen.