Én is ezt hallottam. Kawánál se egyforma a kipufogó (ZX9) 98-2001-ig, még is rá lehetett tenni a 2005-ös Z1000-re mindegyiket Megfelelően kiválasztott illesztő kalapács kellett csak hozzá.
Biztos nem? Egy csomó rendszer úgy árulnak h K1-K4-ig, valamint a dobom papírján is K1-K3 szerepel, K4 meg ugyanaz mint a K3. Azt összekötővel együtt adták.
Leömlőre gondolsz, vagy az összekötőcsőre?
Igazából, mind1, mert egyik sem egyforma.
K1 és K2, aztán a K3 és K4. Hogyha egyforma lenne, akkor az Akrapovic-nál is egy számon lehetne venni...
Hali mindenki!
Ha valaki tudja akkor felvilágosíthatna hogy a K1 és a K3 1000 kipufogó gyűjtő csöve az megegyezik -e vagy teljesen más! Nagyon fontos lenne!
Pedig nem meglepő. Nem a dobozka okos, hanem a motorod computere. Ha a computerednek az lenne a feladata, hogy 4.-ikben a Seek and Destroy-t játssza, 6.-ikban meg Zámbó Árpit, akkor a dobozka Árpit kapcsolná ki és szólhatna a Metallica. Így meg a végsebesség limitálást és a környezetvédelmi visszafogást kapcsolja ki, mert 4.-ikben azok nincsenek.
Nem jártam utána, de szerintem az összes Suzukihoz egyforma ellenállás kell, mert mindnek egyforma a váltó jeladója (mind Densohoz van). Azon se lennék meglepve ha kiderülne, hogy minden japán motoré azonos.
Ezen mondjuk mi is csodálkoztunk amikor szétbombáztuk a kis "okos" dobozkát és lefejtettük róla a kíváncsi szem kiszűrő nemtoménmilyen réteget és láttuk azt a nagy büdös semmit ami ott van Szép lassan belejövök én ebbe a "motortuning" világba csak így drága lesz
Ezt pontosan tudom, csak nem akartam leírni, nehogy Ágó vagy valamelyik másik forgalmazó levélbombát küldjön nekem a csatlakozók helyett.
Szóval, hogy világos legyen nekem saját gyártású fokozatkijezőm vagyon, amin kapcsolható hogy a "hazudó" ellenállás legyen-e aktív, vagy a a váltó jeladó adja a feszültségosztót az ECU-nak. Én a 4. fokozathoz tartozó ellenállás értéket adtam neki. És tényleg előáltt kontakt hiba pontosan azért, mert a csatlakozó párnak csak az "apa" részét tudtam beszerezni autóbontóban a másik csati hiányzott és oda szoros drótocskákkal kellett bemenni. Aztán azok ott egy idő után kilazultak és elkezdett szarakodni az egész. Úgyhogy vissza kötöttem a G-Pack dobozt, amin jók voltak a csatlakozók - és amivel mellesleg meg volt írva a motor padon. Ez a sztori.
A kiiktató doboz az évtized átb...ása. Semmi mást nem csinál, csak azt hazudja a motorvezérlő elektronikának, hogy a váltó mondjuk 5. fokozatban van. Ezt pedig úgy éri el, hogy a váltófokozat érzékelő jelét meghamisítja, ennek az eszköze pedig egy 20 forintos ellenállás, amelyik 6,8 kiloohmos és a fekete és a rózsaszín vezeték közé kell beiktatni.. Semmi mást nem tartalmaznak ezek a dobozkák. Esetleg a nagyon intelligens változat esetleg egy olyan kis elektronikát, ami üresben kikapcsolja ezt a dolgot, hogy egyenletes legyen az alapjárat.
Te adjál email címet, amire küldhetek igaz címet.
A K3 és a K1 fékjei nem azonosak. Vagy ha nálad igen, akkor Téged még nálam is jobban átvertek komám.
azért köszönöm!
Igazából, mind1, mert egyik sem egyforma.
K1 és K2, aztán a K3 és K4. Hogyha egyforma lenne, akkor az Akrapovic-nál is egy számon lehetne venni...
Ha valaki tudja akkor felvilágosíthatna hogy a K1 és a K3 1000 kipufogó gyűjtő csöve az megegyezik -e vagy teljesen más! Nagyon fontos lenne!
Szóval, hogy világos legyen nekem saját gyártású fokozatkijezőm vagyon, amin kapcsolható hogy a "hazudó" ellenállás legyen-e aktív, vagy a a váltó jeladó adja a feszültségosztót az ECU-nak. Én a 4. fokozathoz tartozó ellenállás értéket adtam neki. És tényleg előáltt kontakt hiba pontosan azért, mert a csatlakozó párnak csak az "apa" részét tudtam beszerezni autóbontóban a másik csati hiányzott és oda szoros drótocskákkal kellett bemenni. Aztán azok ott egy idő után kilazultak és elkezdett szarakodni az egész. Úgyhogy vissza kötöttem a G-Pack dobozt, amin jók voltak a csatlakozók - és amivel mellesleg meg volt írva a motor padon. Ez a sztori.
Ez ugyan a busáé, de az ezredesen is ugyanez a technológia megvalósítása
A K3 és a K1 fékjei nem azonosak. Vagy ha nálad igen, akkor Téged még nálam is jobban átvertek komám.