én egy igen komoly motoros edzésen vettem részt,teljesítettem egy pár feladatot a rendőrök gyakorlataiból,amit mondtak megcsináltam ,pedig zsír uj a motor,és reggel ültem rajta először,bár mire kiértem a pályára már meg volt a rutin vele,mert az kb 12km
Tuningolóknak egy tipp!
Vegyél egy k7-ig gyártott hayabusa blokkot,a vezérlő elektronika állítólag megegyezik a k3-k4 1000-ével.
Kb 2kiló,nem kell farikcsálni,stb.Eladáskor blokk vissza,a busa blokk eladható.
Ennyi.
(nem vagyok motorszerelő zseni,csak egy gondolat fogalmazódott meg)
És az átmérők és a kúpolások (azokat is megoldod kalapáccsal), mert pl. az akrapovicnál, azok is mások k1-k3-k5 1000 estében, pedig mindet fel lehet rakni bármelyikre kis alakítással! Csak az már buher, és nem is fog úgy menni a motor mint a rá valóval, nem véletlenül változtatnak rajta!
PannoniaRing 2.03.525
Hungaroring..nincs
Brands Hatch Indy: 51.55
Donington Park National : 1. 22
Nem vagyok szobamotoros
A 25kw-os motor nem szántotta fel az aszfaltot, de jó volt menni vele.
Nagyon eltűntél...
Vegyél egy k7-ig gyártott hayabusa blokkot,a vezérlő elektronika állítólag megegyezik a k3-k4 1000-ével.
Kb 2kiló,nem kell farikcsálni,stb.Eladáskor blokk vissza,a busa blokk eladható.
Ennyi.
(nem vagyok motorszerelő zseni,csak egy gondolat fogalmazódott meg)
majd holnap ;)