viccet félre téve,pont le szarom ki mit és mennyiért vesz.kinek mennyi lé áll rendelkezésre,és mik az igényei.ezt kell összehozni,vagy legalább közelíteni egymáshoz és kész.
dehogy valaki kerékcsapágyat vegyen tartalékba... ,még a fékbetétet megértem,meg a gumikat.vagy egy lánc szetett,esetleg előre megvenni egy adag olajcserés cuccot,de csapágyakat,akkor már lehetne valoban egy fötengely csapágysor hajtókarokkal,meg persze tömítéskészlettel.
Hát én is ismerek pár sikersztorit.
Ugyanakkor azt sem értem, amikor egy egy fórumban (itt is) arról megy a rizsa, hogy mekkora hülye a másik amiért ennyi vagy annyi pénzért ezt vagy azt vett. Magyar emberre jellemző, akkor érzi jól magát, ha megmondhatja valakinek, hogy rossz üzletet kötött. Aztán közbe motorozik évi 2000km-t, az értékálló megérűs szép új vasával.
A Teleszkóp szimering-et cserélték meg a lánc ot de garanciába.
Kerék csapágy nem rossz ha van egy garnitúra a polcon.
Meg am minden olyat le akarok cserélni ami elmehet benne.
Gyertya,vezérmű lánc,olaj olaj szűrő,és utána tudom hogy tutira le lett cserélve.Hisz nem mindenkinek van pénze null km-es motorra. :D
dehogy valaki kerékcsapágyat vegyen tartalékba... ,még a fékbetétet megértem,meg a gumikat.vagy egy lánc szetett,esetleg előre megvenni egy adag olajcserés cuccot,de csapágyakat,akkor már lehetne valoban egy fötengely csapágysor hajtókarokkal,meg persze tömítéskészlettel.