Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tompa rázás, ami nem mindig jön elő, illetve nem egyforma erős. Van amikor nagyon ráz, van hogy nem annyira. Kis fékerőnél nem ráz, nagyon nagynál sem. Közepesnél talán inkább. Sebesség függő is. És nem olyan, mintha hullámos tárcsa lenne, hanem csak egy ponton van valami egy kerék fordulat alatt. A fékkar sem pumpál, vagy nem érzem a kormány remegése miatt. Jobbra-balra nem érzem, inkább le-fel ugrál. Gumi, felni és féktárcsa lehet. Persze, ha kicseréljük a kereket, akkor kicseréltük mindhármat egyszerre... Majd ha jó idő lesz.... majd egyszer.....
Értem a dolgot.
Sztem nem fék hiba lesz ott.
Mint pl nekem, h a hátsó felnim ütött akkorát mint a buszkerék...
Majd jól megvizsgáljuk a témát, ha valamikor átgurulsz vele.
Egyébként ha kellene valaki nem tud tárcsapárt adni kölcsön Nekem? Leszerelt, elhasznált, rossznak ítélt is jó. Mindegy milyen állapotú, csak az a lényeg, hogy másik tárcsa legyen, ne az enyém.
Már tavaj gond volt a rázkódás probléma és az is, hogy nem túl jó a fék. De hasonlóan a Te esetedhez, én sem tudtam eldönteni, hogy pontosan mi is ráz. A tárcsát mértem, limiten belül. Gumit cseréltem, egy ideig jobb(! de nem jó) volt aztán megint rázott. (Vajon nem a gumi megy szét rendre a Pilis-Ipoly TT-n?). Aztán láttad, a hátsó fékkel mi lett, de szét hullott az első is ugyebár. Most új betét, új fékfolyadék. Még nem mentem vele, de a karon most is azt a taknyosságot érzem, amit eddig. Lehet, hogy a karmantyúk sem az igaziak...

Szóval összetett a probléma, ami végül valszeg sokba fog kerülni ezért próbálok apránként csereberélni és a lényegtelennek látszó dolgokat olcsón megúszni. Ezért mondtam le a fém fékcsőről is.

Persze csak álmodom arról, hogy most betét csere után majd minden helyre áll, de lássuk be erre nem sok esély van...
Azthiszem, h azt mondtad, h még nem kell.
A Ferodo ST volt 14, a Brembo meg 16. Inkább azt vettem.

Persze, nyugodtan(amint kicsit jobb idő lesz)...
A piacon láttam egy nem napon barnultnál is fékbetétet...
Meg Oroszlányban is ferodoloznak fel fékbetétet. Mondjuk a piros traktorba bele is raknám, de egy 300-al menő Japán csodába...
A Ferodo ST előre 14 volt a két pár...
Lehet elkerülte a figyelmem, vagy akkor még nem kellett, már nem tudom. Utána Brembot mondjuk nem is kerestem, csak Nissint és EBC-t. Goldfrenből amúgy a hátsóval együtt került 16-ba az egész, de még így is jobb vétel a Brembo valszeg, szóval igazad van.

Amúgy egy összehasonlító tesztet csinálhatnánk megint és ha nem bánod újra játszana az első kerék csere. Most nekem ráz (ill. tavaj még rázott).
Most brembo 17 előre, goldfren 10. Holnap megkérdezem az AP racinget.
a feketét 1,5 ért adják oda. citromsárga-ezüst volt nekem 1,3-1,4 között vette itt meg fórumos tag még tavaly, igaz nem tőlem vette meg hanem már az utánam lévő tulajtól!
Amúgy most olyan áron amit ilyen motorra szánnál nehezen fogsz k7-k8-at találni :( nem megy az új piac a használtak pedig felértékelődtek, de ez egy törvényszerűség válságban.
Nana! Amikor rendeltem az én Brembo betéteimet, 16e volt az össze előre. Még kérdeztem is,h nem kell valakinek?
Hogyha a Goldfren 15, a Brembo meg 16, akkor sztem 1értelmű...
Sajnos ma reggel meghalt a gépem ezért csak telefonról tudok netezni ezért nem nagyom tudom összehasonlítani!
A feketén hitel van ráadásul drága is nem igazán akarok 1.7 adni érte kicsit sokallom 1.3-1.4 körüli ár lenne inkább az elfogadható számomra!
Az az igazság hogy citromsárga ezüstre fáj a fogam remélem találok egy normálisat de ha kék fehér lesz az se lesz olyan nagy gond.
Köszi a segítséget!
vedd meg inkább a fekete keszthelyi K7 ezrest igaz az is volt sérülve
ja és beszéltem az eladóval, bevallotta, hogy sérült volt a motor és tegnap óta van nála :)
oldalidom matricákat nézd meg, hasonlítsd össze a gyári képekkel és észreveszed!
Sajnos nem látom azt amit te nem találom a hibát
3000-km-rel attól hogy elcsúszott én lehet elhoznám az új ár harmadáért. Vessetek meg "igénytelen" vagyok.

Amit ajánlottak itt K6-ost a fórumról minden része volt már karistolva, horpadt volt a tankja, tükör hiányzott (nem volt kijavítva 1 hibája sem) az jobb vétel 1,1-ért? Arra is simán ráment volna 2-250,000Ft.
K7-K8 nem érdekel, felőlem lehet kínai idom is rajta.
és ezt sedu hogy hogy nem vetté észre?
nézd meg jobban a motort és észreveszed, hogy sérült volt! Google segítségedre lesz!
Ha minden igaz amit ír akkor jó vétel. Szállingózó hóesésben lehet alkudni
Ezt a motort nem ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000__3.0
37_km-6728185
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek és kiegészítők:
1. Gyári Suzuki kuplungkar K3-K4 1000ről hibátlan, de K1-K3 600-750re is jó 4000ft
2. Gyári GSXR rendszámtartó K3-K4 1000ről 10000 ft
3. Aluminium rendszámtartó K3-K4 1000 ről 4000 ft.
4. GSXR-1000 K3 Új Lucas MCB 742 SV szinter első fékbetét szett (8db) 20.000 ft.
5. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
6. GSXR 1000 K7-K8 középdob 12.000 ft
7. GSXR 1000 K7-K8 1000 első hibátlan lábtartó pár 5000 ft/db.
8. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 4000 ft.
9. Új ARAI átlátszó pinlock fólia minden arai plexire jó 6000 ft
10. Arai Matsudo Cobra oldaltakaró (egyik belül javított) párban 8000 ft.
11. Univerzális felragasztható plexi sötét fólia 4500 ft

Posta oké!
Mindig van rá igény, hogy jobban menjen a motor, hamarabb álljon meg, szebb legyen, nagyobbat lehessen mondani róla a kocsmában
Most az asszony guzziját szerelem. Kell rá küllős kerék, jobb fék, stb.
Sedu, áruld már el az ilyen frigyek hogy jönnek létre? Valaki elhagyja a karbiját a moziban, felhív Téged és Neked pont van egy KTM karbid, ami passzol bele? Eredeti karbival is elég jól mennek.
Vagy sínfék.