vettem egy gixer k3as mocit és lenne egy kérdésem! A gyári dobom kb 15 km után nagyon melegszik! Ezt más is tapasztalta, vagy valami nem stimmel a géppel? Gyakolatilag 15km után tükörtojást lehet rajta sütni,annyira gőzölög. A motor az nem melegszik.
Pont nem próbáltam 180-as méretet, én inkább a 190-200 vonalon mozgok, ezért nem voltam biztos benne. 15mm sugárban már az áttételt is jelentősen változtatja. Tegnap már nagyon le volt kopva a gumi, majdnem hanyatt is vágtam, részben emiatt. Így már egész más az áttétel, mint amikor felkerül rá, pedig a különbség talán csak 4-5mm sugárban.
Sedu, számolj áttételt is, nehogy nekem dragmotorrá változzon az egykerekezőgéped.
0,6 x 190 - 0,55 x 180 = 15mm
(Ezt én sokallom. A per érték a teljes átmérőre vonatkozna? Mert akkor csak 7.5mm. De a kerületet már nem segítek kiszámolni. )
Van az a típus, akinek fiatal korában volt egy P-20-asa és most 60. szülinapjára vett egy Harley-t. (Meg egy Blues Company-s pólót.) Miattuk hagytam fel a motorostalálkozók látogatásával.
Neked nem való cross gép, mert azzal 180-nal nem lehet egykerekezni
Szerintem a 4 hengeres konstrukciós eleve többet kibír, én legalábbis az egyhengeres gépeket mindig szét tudtam forgatni, akár utolsó fokozatban is
Megnéztem egy ilyen -fórum által ajánlott- papás gixxert. A motorhangja tetszett, de meg volt rogyva a tank, minden eleme járt már földön. Ajánlottam érte piaci ár -100,000Ft-ot és nem adta ide. Később eladta persze, mert már ettől sokkal rosszabb motorokat is vesznek, lásd amit én vettem legutóbb
Az finom volt, amikor Dömösön elbénáztam és úgy rántottam bele az 1-kerékbe egyesben, mintha harmadikban lenne a motor. Volt egy kis kapkodás a holtpont környékén.
Szerintem nem az a lényeg, hogy milyen jellegű úton ment sokat egy motor hanem az, hogy ki (azaz hogyan) vezette és az elfogyasztott km-eknek és a karbantartásnak milyen a relációja. X mandró, pl. én amennyire a tudásomból kitelik húzom neki, vagyis ölöm a motort. Ha közúton megyek akkor tartós nagy fordulat, kátyúk, gödrök, kopogó teló, két személlyel. Ha pályán megyek, akkor csőgázas kigyorsítások, üveghangon motorfékezés, agyonterhelt fékek, állandóan rángó lánc (vele együtt váltó). Egyik se jobb vagy rosszabb a másiknál, illetve nehéz okosnak lenni.
Akkor jó a motornak, ha 78 éves túragyuri vagyok és 6000-nél elváltom és olyan fékutat veszek mint egy tankhajó és ehhez képest locsolom a pénzt a motorra igényes karbantartás címszóval. (Na én nem vagyok ilyen. )
A 9-esen nem melegedett?
A gyári dobot amúgy is csak műszakira kell felhelyezni...
vettem egy gixer k3as mocit és lenne egy kérdésem! A gyári dobom kb 15 km után nagyon melegszik! Ezt más is tapasztalta, vagy valami nem stimmel a géppel? Gyakolatilag 15km után tükörtojást lehet rajta sütni,annyira gőzölög. A motor az nem melegszik.
Sedu, számolj áttételt is, nehogy nekem dragmotorrá változzon az egykerekezőgéped.
(Ezt én sokallom. A per érték a teljes átmérőre vonatkozna? Mert akkor csak 7.5mm. De a kerületet már nem segítek kiszámolni. )
Találós kérdés mennyivel nagyobb sugár irányban a 190/60, mint a 180/55? Illetve az utóbbi mennyit nyúlik tempós motorozáskor?
Hajdúnánáson is a chopperesek itattak le, 2 napig emlegettem őket
Inkább a fiatal túragyurik akik kímélik de ők meg fekszenek-kelnek és egyedi festésre gyűjtenek a karbantartást kihagyva.
Szerintem a 4 hengeres konstrukciós eleve többet kibír, én legalábbis az egyhengeres gépeket mindig szét tudtam forgatni, akár utolsó fokozatban is
Akkor jó a motornak, ha 78 éves túragyuri vagyok és 6000-nél elváltom és olyan fékutat veszek mint egy tankhajó és ehhez képest locsolom a pénzt a motorra igényes karbantartás címszóval. (Na én nem vagyok ilyen. )