Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg a gyári dob katalizátoros, ha jól tévedek. A katalizátornak meg éppen az a lényege, hogy megtartja a kipufogógáz legforróbb (vagyis a legnagyobb nyomású) lökéshullámának hőmérsékletét. A ZX-9-nél azért nem lesz annyira forró, mert kisebb a gáznyomás és asszem dupla falú a dob.
szerintem semmi extra nincs benne. sokkal több ideig van a dobban a forró gáz mint egy sportdobban, ezért jobban is melegszik.
Nálam is ez van, nagyon hamar felmelegszik és tartja is a hőt jó sokáig! Télen tudsz majd vele fűteni
K4 750-en az utas cipőjének a talpa is ráolvadt. Ez normális.
Sok benne a fojtás...
dobokat
Nézegetek dolgokat rá de még nem találtam olyat, ami megfelelt volna a kritériumoknak :)
azzon is de nem volt ennyire zavaró.
Hi,
A 9-esen nem melegedett?
A gyári dobot amúgy is csak műszakira kell felhelyezni...
Hello!

vettem egy gixer k3as mocit és lenne egy kérdésem! A gyári dobom kb 15 km után nagyon melegszik! Ezt más is tapasztalta, vagy valami nem stimmel a géppel? Gyakolatilag 15km után tükörtojást lehet rajta sütni,annyira gőzölög. A motor az nem melegszik.
A per az a gumi falmagassága. 180/55-nél 99mm, 190/60-nál 114mm.
Pont nem próbáltam 180-as méretet, én inkább a 190-200 vonalon mozgok, ezért nem voltam biztos benne. 15mm sugárban már az áttételt is jelentősen változtatja. Tegnap már nagyon le volt kopva a gumi, majdnem hanyatt is vágtam, részben emiatt. Így már egész más az áttétel, mint amikor felkerül rá, pedig a különbség talán csak 4-5mm sugárban.

Sedu, számolj áttételt is, nehogy nekem dragmotorrá változzon az egykerekezőgéped.
Ne sokalld! tényleg 1,5cm! Nekem kb 4 cm volt a gumi távolság a hasidomtól, most 200/60 as gumival kicsivel több mint 2 cm!
0,6 x 190 - 0,55 x 180 = 15mm
(Ezt én sokallom. A per érték a teljes átmérőre vonatkozna? Mert akkor csak 7.5mm. De a kerületet már nem segítek kiszámolni. )
Tud valaki gumist, aki szépen tud vágni Diósd közelében?

Találós kérdés mennyivel nagyobb sugár irányban a 190/60, mint a 180/55? Illetve az utóbbi mennyit nyúlik tempós motorozáskor?
Ettől függetlenül el lehet menni, ha már elég szesz van benned még jópofák is.
Hajdúnánáson is a chopperesek itattak le, 2 napig emlegettem őket
Van az a típus, akinek fiatal korában volt egy P-20-asa és most 60. szülinapjára vett egy Harley-t. (Meg egy Blues Company-s pólót.) Miattuk hagytam fel a motorostalálkozók látogatásával.
Nyugi vannak idősödő túragyurik akik esnek-kelnek karban is tartják meg húzzák is meg nem is.
Gondoltam, hogy nem hagyod szó nélkül a túragyuri témát.
Aki 78 éves korára gixxerrel jár az küldi neki.Pénze is van meg tudása mert még él.

Inkább a fiatal túragyurik akik kímélik de ők meg fekszenek-kelnek és egyedi festésre gyűjtenek a karbantartást kihagyva.
KX500-al lehet, csak azzal nem mernék.
Neked nem való cross gép, mert azzal 180-nal nem lehet egykerekezni
Szerintem a 4 hengeres konstrukciós eleve többet kibír, én legalábbis az egyhengeres gépeket mindig szét tudtam forgatni, akár utolsó fokozatban is
Tudom. Tél vége óta nézegetem a krosszmotorokat. Mind frissen vannak leszervizelve értsd idióta koponyás matricaszett van rájuk ragasztva.
Megnéztem egy ilyen -fórum által ajánlott- papás gixxert. A motorhangja tetszett, de meg volt rogyva a tank, minden eleme járt már földön. Ajánlottam érte piaci ár -100,000Ft-ot és nem adta ide. Később eladta persze, mert már ettől sokkal rosszabb motorokat is vesznek, lásd amit én vettem legutóbb
Az finom volt, amikor Dömösön elbénáztam és úgy rántottam bele az 1-kerékbe egyesben, mintha harmadikban lenne a motor. Volt egy kis kapkodás a holtpont környékén.