Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb olyan volt a motor mintha Ő kapta volna meg Schwarcenegger beteg szívét
Nem tudom jobban leírni szar volt a blokk, mások szerint pedig nem is tartós. A váltójához már meg volt az alkatrész hogy rövidebb úton kapcsoljon, megszokható lett volna a kormány is rajta. Szóval egy 400,000Ft-os kitaposott belű 14 éves zx9 jobban ment tőle ami elég nagy szégyen egy fiatal fejlesztésű 1100 köbcentis motortól
Az egyes érzésre hosszú volt, még se ment sokat a km óra alapján. Persze ezt felfoghatjuk egykerekezés gátlónak is Egyszer ha majd találok egy motorhibásat, rakok bele rendes 4 hengeres motort.
Ami kifogástalan volt benne az a fék, tetszett a futómű és persze a külső is. Műszerfal se volt rossz +USB-re is lehetett menteni dolgokat.
Egy rendes ezres motoron 4-ikben 8000-nél odarántod a gázt és megvan az érzés hogy megy a motor, ennél 2-esben se volt meg
Alapjáraton pedig botrányos volt a hangja. Nem csak a kuplung, hanem mint egy KTM, csak kétszer annyi kalamolással
Amikor mentél vele akkor szépen szólt a termignoni rendszer és szerencsére nem csilingelt a kuplung sem. Városban nem azért kapták fel az emberek a fejüket, hogy milyen szép motor, hanem azt nézték hol verik fel az utat légkalapáccsal
Ha legalább olyan lett volna a motorja mint egy 10 éves 750-es gixxernek megtartom.
Na és miért nem tetszett a 1098?
#9 hozzászólás tuti
Ezek után nem értem miért nem tetszett nekem a 1098
Nah, frankó köszi!

Holnap meglesem az oldalt.

Telefonról túl sok az animáció
SpeedoHealer:
http://www.healtech-electronic...
Magyar cucc.
Sziasztok!

Lassan cserés a gyári láncszettem (26000 km), már meg is van az új -1-el előre.

Áruljátok el mi az a kütyü ami kijavítja az óra csalását.... bár tuti sokmillió pénz, de egy csomót kerestem a neten és nem találom
3 hónapja nem tudok magamnak motort venni, ne is mond
Amelyik k5 1.4-1.5m fölött van hirdetve az vagy raktáron maradt utolsó utáni darab, vagy nincs tisztában az árakkal.
Jó állapotú k5-öt többért hirdetik, mint a K7-et.
517ml-t ír a manual
Sziasztok !

K1 1000, a telószárakba, pontosan mennyi olaj kell ?
Volt már hirdetve 1.4-ért k7/k8 nem is olyan régen de mindegy ha 1.5 körül venném az se számítana csak ne legyen törött!Mindenféleképpen k7/k8-ast akarok nekem azok tetszenek nagyon.Időm még van ráérek addig is nézelődök hátha találok egy jót!
K7-8at valóban nem fogsz annyiért találni, esetleg papírok nélkülit A helyedben egy nagyon polír k5-6ot vennék annyiból, nekem pl. még jobban is bejönnek mint az újabbak
Hát amiben "csak" a szegecsek lazák, az jó lehet tesztelni. Na de ez még a jövő zenéje...
Ha gondolod nekem van 2 leszereltem, bár nem tudom mire mész vele. Az egyikben a szegecsek vannak ki, a másik üt, éppen ezért leszereltek.
igy van
persze, mert nem a 6 dugós őskövület
Köszönöm de eddig kb 140km-et mentem azt is 2,5c-ban de jónak túnik igy elsöre egyébként k3-om ha jöl tudom 2003-as.Ja és kurva jó a fék
Értem. Nos a km. az pontosan stimmel! Grat a gixerhez! Hogy tetszik? K?
Ez még a cbr-nél volt gyári tárcsa km kb 56-e persze óra szerint.Goldfren tárcsát vettem mert ez volt a legolcsobb 70ezer volt akcióban a pár.Szerintem teljesen tökéletes volt.A gsxr az még csak szombat óta van meg.
És kb. hány km. volt a tárcsákban akkor, amikor elkezdett szórakozni?
És milyen márkájú tárcsát vettél?
Ezt nem tudom de nekem is tipikusan ezek a hibák jöttek elő,kezdtem betétcserével brembo kicsit job lett egy ideig,fékolaj csere ferrodo egy ideig ezzel is jobb lett de a vége tárcsa csere és utána semmi gond nem volt vele.Még felszabályozni is elvittem sajnos még rosszabb lett igy nem maradt más csak a csere.
Köszi! Ettől tartok én is....
De mitől menne tönkre ilyen rövid idő alatt? Amikor megvettem a motort még tökéletes volt 10e km múlva már elkezdett hülyéskedni. Közben csak betét csere volt. Nissinről Godfrenre.
Hello!Nekem hasonló hibám volt nekem tárcsa csere lett a vége,pedig a tárcsa vastagsága tökéletes volt.
Úgyis kell már előre egy másik gumi, a mostanit oda tudom adni majd.
Jó lenne ha már nyár lenne...