Kb olyan volt a motor mintha Ő kapta volna meg Schwarcenegger beteg szívét
Nem tudom jobban leírni szar volt a blokk, mások szerint pedig nem is tartós. A váltójához már meg volt az alkatrész hogy rövidebb úton kapcsoljon, megszokható lett volna a kormány is rajta. Szóval egy 400,000Ft-os kitaposott belű 14 éves zx9 jobban ment tőle ami elég nagy szégyen egy fiatal fejlesztésű 1100 köbcentis motortól
Az egyes érzésre hosszú volt, még se ment sokat a km óra alapján. Persze ezt felfoghatjuk egykerekezés gátlónak is Egyszer ha majd találok egy motorhibásat, rakok bele rendes 4 hengeres motort.
Ami kifogástalan volt benne az a fék, tetszett a futómű és persze a külső is. Műszerfal se volt rossz +USB-re is lehetett menteni dolgokat.
Egy rendes ezres motoron 4-ikben 8000-nél odarántod a gázt és megvan az érzés hogy megy a motor, ennél 2-esben se volt meg
Alapjáraton pedig botrányos volt a hangja. Nem csak a kuplung, hanem mint egy KTM, csak kétszer annyi kalamolással
Amikor mentél vele akkor szépen szólt a termignoni rendszer és szerencsére nem csilingelt a kuplung sem. Városban nem azért kapták fel az emberek a fejüket, hogy milyen szép motor, hanem azt nézték hol verik fel az utat légkalapáccsal
Ha legalább olyan lett volna a motorja mint egy 10 éves 750-es gixxernek megtartom.
Volt már hirdetve 1.4-ért k7/k8 nem is olyan régen de mindegy ha 1.5 körül venném az se számítana csak ne legyen törött!Mindenféleképpen k7/k8-ast akarok nekem azok tetszenek nagyon.Időm még van ráérek addig is nézelődök hátha találok egy jót!
K7-8at valóban nem fogsz annyiért találni, esetleg papírok nélkülit A helyedben egy nagyon polír k5-6ot vennék annyiból, nekem pl. még jobban is bejönnek mint az újabbak
Ez még a cbr-nél volt gyári tárcsa km kb 56-e persze óra szerint.Goldfren tárcsát vettem mert ez volt a legolcsobb 70ezer volt akcióban a pár.Szerintem teljesen tökéletes volt.A gsxr az még csak szombat óta van meg.
Ezt nem tudom de nekem is tipikusan ezek a hibák jöttek elő,kezdtem betétcserével brembo kicsit job lett egy ideig,fékolaj csere ferrodo egy ideig ezzel is jobb lett de a vége tárcsa csere és utána semmi gond nem volt vele.Még felszabályozni is elvittem sajnos még rosszabb lett igy nem maradt más csak a csere.
Köszi! Ettől tartok én is....
De mitől menne tönkre ilyen rövid idő alatt? Amikor megvettem a motort még tökéletes volt 10e km múlva már elkezdett hülyéskedni. Közben csak betét csere volt. Nissinről Godfrenre.
Nem tudom jobban leírni szar volt a blokk, mások szerint pedig nem is tartós. A váltójához már meg volt az alkatrész hogy rövidebb úton kapcsoljon, megszokható lett volna a kormány is rajta. Szóval egy 400,000Ft-os kitaposott belű 14 éves zx9 jobban ment tőle ami elég nagy szégyen egy fiatal fejlesztésű 1100 köbcentis motortól
Az egyes érzésre hosszú volt, még se ment sokat a km óra alapján. Persze ezt felfoghatjuk egykerekezés gátlónak is Egyszer ha majd találok egy motorhibásat, rakok bele rendes 4 hengeres motort.
Ami kifogástalan volt benne az a fék, tetszett a futómű és persze a külső is. Műszerfal se volt rossz +USB-re is lehetett menteni dolgokat.
Egy rendes ezres motoron 4-ikben 8000-nél odarántod a gázt és megvan az érzés hogy megy a motor, ennél 2-esben se volt meg
Alapjáraton pedig botrányos volt a hangja. Nem csak a kuplung, hanem mint egy KTM, csak kétszer annyi kalamolással
Amikor mentél vele akkor szépen szólt a termignoni rendszer és szerencsére nem csilingelt a kuplung sem. Városban nem azért kapták fel az emberek a fejüket, hogy milyen szép motor, hanem azt nézték hol verik fel az utat légkalapáccsal
Ha legalább olyan lett volna a motorja mint egy 10 éves 750-es gixxernek megtartom.