A Z1000 elől -1 fogaskerékkel tartottam a kezem a gázon és felemelkedett (100kg vok), nem kellett rángatni. Volt vagy 130 paci is
Az eleje le volt engedve 12mm-t, hátul picit emelve.
Cápa neked ki kell próbálni egy újfajta 450-es cross gépet, a KTM300-as karbijával. Igencsak meglepődnél 2 hete csináltam egy ilyet nem panaszkodtak rá
Aztán ne én legyek a mumus, ha mégse tetszik. Biztos, hogy a drága betétek jobbak. De nekem nem volt mindegy, hogy egy szett betét 50e vagy 15e forint. Ha mindenből az extrákat venném, megint költhetnék fél milliót a motorra. Azt meg kezdem unni.
mondjuk ez nem igaz,mentem gyári betéttel,használtat kaptam ócsóé,oszt az ugyanolyan jó volt,az én köridőmnél nem számított még.amiket kipróbáltam mind tökéletes volt,kivéve a ferrodot mert az relytéjes módon ráégett vagy beleolvadt nem is tudom a tárcsára,és rohadtul rázott.
brembo,kibírt nálam 2 pályanapot,kb 400km,ferrodo meg beleolvadt a tárcsába,a brembo jobban fog,de nem tudnám igazán kihasználni sztem,bár biztonságérzet az volt töle,egy mm-t sem esett beljebb a kar akárhogy ütöttem,két féktáv és be is melegedett,aztán meg le akarta tépni a tárcsákat ugy ragadt ,
Értem. Akkro kb. reális amit érzel szerintem. Ha nagyon nem akarod, hogy felvegye másodikban, akkor már nem fogja. Harmadikban meg semmi. (Mivel ezek az állapotok nekem nem feleltek meg én lerövidítettem a motort. Neked is ezt ajánlom. )
A pályamotorozás topicban van egy hosszab iromány nekem címezve ezzel kapcsolatban (2 hete íródott kb.). Ott leírom, hogy első sorban minőségi kialakításán látom gyengébbnek a drága betéteknél, nem pedig fékhatásban. Fékhatást tekintve tudja, amit kell. Jól működik.
Amióta ott írtam, végül megvettem az S33 szettet (ismét) és pozitív tapasztalataim vannak. Megjelent pl. az eddig hiányolt hőszigetelő lapka a betét hátoldalán és a hordozófelület megmunkálása is javult egy kicsit.
Az S33 a Goldfren sportos utcai motorozást támogató betéte, ami hosszú élettartamot mégis jó fékhatást és hőstabilitást ígér. Az ígéretek többé kevésbé igazak is. Nem fog annyira, mint egy HH versenybetét, de jobban fog mint a klasszikus ferrodók. Hidegen is fog annyira, hogy biztonságos legyen közúton. Normál menetben pedig egész jól fog és extrém használtnál még tud kicsit javulni. 10e km után cseréltem őket, de még kb. 1,5 mm maradt rajtuk, 15-t is kibírhat szerintem. A tárcsát szerintem meglepően kevéssé eszi. Csak fényesíti mint egy klasszikus betét. Ha rossznak mondanám hazudnék ennyiért meg.....
Most nem a kerekezésről van szó, hanem hogy ha gyorsítok nyélen a saját erejéből mindenféle gázrángatás meg kuplungolás nélkül elemeli-e akárhogyis bebújok a plexi mögé.
Ha nem húzom be fülem-farkam enyém is ágaskodik, ha viszont bepockolok csak elkönnyül, és beszitál de azt vártam, hogy még úgy is elrobban az eleje Végül is az sem baj ha ez lesz a legnagyobb problémám
Tényleg? Nem is baj hogy nem vetted meg, mert megint vettem volna egy k6-ot! Jobb ez így nekem! most meg főleg hogy átalakítottam igényeim szerint! Nagyon pöpecül néz ki most
bizony bizony,vigyázni kell ezekkel a gépekkel,állitolag igen jol gyorsulnak,kigyorsításnál aszongyák nem lehet packázni a gázkarral,nem jo a felére csökkentett gázkar út.
Gyári áttétellel és bekötött ellenállással a K1 nekem simán felvette az elejét 2.-ban (már a próbaúton kipróbáltam ezt). Oszié is simán felkapja. Harmadikban már nem, de -1+3-al már igen, magas pályagumival is. 1-esben lehetetlen, 2-ikban nehéz feladat lenn tartani az elejét. Harmadikban megemeli de visszaejti, de ha bele húzol karral feláll. Olyan mint egy jó bré, mint pl. az enyém.
Az eleje le volt engedve 12mm-t, hátul picit emelve.
Cápa neked ki kell próbálni egy újfajta 450-es cross gépet, a KTM300-as karbijával. Igencsak meglepődnél 2 hete csináltam egy ilyet nem panaszkodtak rá