Szerintem nem az a lényeg, hogy milyen jellegű úton ment sokat egy motor hanem az, hogy ki (azaz hogyan) vezette és az elfogyasztott km-eknek és a karbantartásnak milyen a relációja. X mandró, pl. én amennyire a tudásomból kitelik húzom neki, vagyis ölöm a motort. Ha közúton megyek akkor tartós nagy fordulat, kátyúk, gödrök, kopogó teló, két személlyel. Ha pályán megyek, akkor csőgázas kigyorsítások, üveghangon motorfékezés, agyonterhelt fékek, állandóan rángó lánc (vele együtt váltó). Egyik se jobb vagy rosszabb a másiknál, illetve nehéz okosnak lenni.
Akkor jó a motornak, ha 78 éves túragyuri vagyok és 6000-nél elváltom és olyan fékutat veszek mint egy tankhajó és ehhez képest locsolom a pénzt a motorra igényes karbantartás címszóval. (Na én nem vagyok ilyen. )
Pályán szerintem többet kap a motor, ráadásul lapon nem mindig tökéletes az olajozás.
Bár a tegnapi motorozás után spannolni kell a gázbowdenen, Cápa után haladva megnyúlt egy kicsit.
A fehér aszfalt mondjon le! A végén már nem csak kanyarban, hanem egyenesen is csúszott.
Ha nagyon odatettem magam a Mátrában a Z1000-rel ugyanígy nézett ki a gumi rajta. Normál utcai használatnál -főleg hátul- a közepe jobban kopik. Ha csak ennyi baja lenne akkor meg lehet venni.
Én csak romhalmazokat láttam az utóbbi fél évben. Hirdetésben mind fényezve volt ó persze.
Akkor jó a motornak, ha 78 éves túragyuri vagyok és 6000-nél elváltom és olyan fékutat veszek mint egy tankhajó és ehhez képest locsolom a pénzt a motorra igényes karbantartás címszóval. (Na én nem vagyok ilyen. )