Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Használd a hátsót!
Hát a fékem se az igazi.
vagy a gyilkos
De azért Luki épp fikáz..
Még van ilyened?....nem gondoltam volna...
Szerintem a döntéshatár nem ugrik arrébb 1mm-t a minta két szélén de mindegy!
az igazi szaki
A rendetlen az ami sikertelen. Mint a te blokk tuningod.
Átlátszó fékcső kell és ahol buborék van ott ki kell szúrni mint a kolbászt sütéskor...
nincs titok,ne legyen levegős...ennyi.
Nem poén volt. Érdekel a téma hisz én is magamnak csinálom a féket.
a gumi alapján mi legyen?mit akarsz?
Szerintem döntéshatár.
Mit értünk rendes és rendetlen légtelenítés alatt? Csak egyféleképpen lehet csinálni. Vagy van valami titok?
Azon kívül, hogy nem ment évente 1000km-ert? Semmi.
A K3-4 Suzuki fékje nem egy világbajnok típus. De karbantartás függő is. Fém fékcsővel, jó fékbetét, új fékfolyadék, RENDES LÉGTELENÍTÉS és az is jó lesz.
Ezzel mi a gáz?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k5-673
4089
:) A motor nem érdekel csak a gumi, én így veszek motort, tán vmi ellenvetés? :D
Köszi!
Ültem most több gépen, honda cbr-en, suzuki sporttúrán, yamaha r6on... És most a gsxr-nek a fékjét nem érzem túl erősnek, ez normális? Sokkal több erőt kell kifejteni mint az említett bármelyik motorokon, pedig azok se voltak újabbak.
Hozzáteszem: szerintem.
Azt, hogy ne a gumi alapján vegyél motort! Egyébként ez egy több zónás Dunlop gumi nincsen semmi baja. Gondolom a csík zavar ami benne van de az csak a keverék határ.
Sziasztok!
K4-es gixxervásárlást tervezek. Van egy kiszemeltem, lefotóztam a gumiját, mi a véleményetek róla?
Lehet végül az lesz. Csatikat én is átbogarásztam, én is kontaktra gyanakodtam mert egy csúnya elázós motrozás után jött közvetlen elő.
Helló. Az is megvolt, a leírás szerint 1.1kohm alap állásban és nyitva 4,3. Vagy van más is amit lell?