Nem kicsi, nagy volt a hézag.
Úgy játszhat szerepet, hogy nem tud rendesen kipufogni, bekormolja a szelepeket, így nő a hézag, és egy idő után eltűnik néhány ló.
Nincs mit.
Mármint minimumon voltak a szelepek, nem? Úgy érted minimum hézag = maximális kopottság, nem?
Amit írsz ahhoz nem értek - mármint nem tudom hogy a kipufogó átmérő hogyan játszana szerepet a kormolásban és/vagy a szelep-elállítódásban. De így még mindig lehetne kisebb a kelleténél akkor, ha az én motoromon is kisebb. Ha mondjuk több verzió létezne, pl. USA vs. EU és eltérnének..! De nem hinném ezt.
Örülj neki, hogy kicsik a hézagok, mert akkor szépen jár a motor és jól megy.
Örülj annak is, hogy nagyok a hézagok, mert akkor idővel kicsik lesznek és nem kell babrálni.
Köszi én is ennyit mértem, 37-et.
Szelepállításon volt a motor és a kipufogószelepek mind maxon voltak.
Felmerült a kérdés, hogy nem-e kisebb átmérőjű van rajta, mint kellene és emiatt bekormolná a kipufogó szelepeket. K3-K4-ét lemérte a srác és az nagyobb átmérőjű volt, ezért kérdeztem.
Helló oszi. És mi után lereszelted megmérted tolómérővel, hogy mennyi fogyott belőle? Nekem több mint 1,5mm. Ha beteszem a betétet el lehet forgatni kicsit mintha wankel dugattyú lenne. Csak úgy sarkosan fekszik ilyenkor. Neked nem volt vele baj?
Én nem mondok semmit, mert sosem próbáltam R1 Yamahát. Nem is tudtam volna, mivel valamilyen okból kifolyólag bő tucat sportmotort számláló ismerős vagy körben egyetlen egy Yamaha sincs.
Úgy játszhat szerepet, hogy nem tud rendesen kipufogni, bekormolja a szelepeket, így nő a hézag, és egy idő után eltűnik néhány ló.