Mint minden ilyen motorban, a szelephézag hangja a legvalószínűbb. Az adja a leginkább jelentős különbséget a hideg és a meleg állapot között és az is szűnik meg a leghamarabb melegítéskor. Cöcögő-klappogó hangja van.
A vezérműlánc a melegedéskor lazul, nem pedig feszül, annak hidegen sifitelő hangja van, mit egy zipzárnak.
A főtengely-hajtókar jellegzetessége, hogy inkább hidegen csendes és melegen jön elő, kalapál rettenet módon.
A motor "még" nem saját...lehet olaj hiánya, rossz minőségű olaj....mondták hogy vezérmű;az nem, főtengely megint nem mert a "zaj" elhalkult...kuplungkosár; de az meg szerintem inkább zörgő/csörgő hangot ad ki....nagyon remélem hogy csak a hideg miatt volt/van...
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek:
1. Gyári Suzuki kuplung-fékkar K3-K4 1000ről hibátlan, de másra is jó 4000/db
2. Gyári GSXR rendszámtartó K3-K4 1000ről 10000 ft
3. Aluminium rendszámtartó K3-K4 1000 ről 4000 ft.
4. GSXR-1000 K3 Új Lucas MCB 742 SV szinter első fékbetét szett (8db) 20.000 ft.
5. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
6. GSXR 1000 K7-K8 középdob 12.000 ft
7. GSXR 1000 K7-K8 1000 első hibátlan lábtartó pár 5000 ft/db.
8. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 4000 ft.
9. Nyíl alakú index 4 db, E betűs, égős, 5000 ft/4 db
Sziasztok! Nekem is kalamol egy picit de ahogy melegszik el halkul és majd meg szűnik! :) Csak 14 ezer van benne és nem hiszem baja lenne a Drágaszágnak :)
(K8 1000)
Szevasz!
Ez normálisnak mondható bizonyos mértékig pláne, ha ilyen hidegben indítasz fűtetlen helyen tárolt motort. Nagyok a hézagok, vastag az olaj, stb. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lehetne valami rendellenesség - na de mért lenne?
Olyan kérdésem lenne, egy 2007-es gsxr 1000-rel kapcsolatban, hogy hidegen, még be nem melegszik egy kicsit kerepelő hangja van, mintha hidrotőkés lenne... :) utánna elhalkul a "zaj" szinte nullára.Hogy ez normális jelenség vagy valami gixxer van a gixxerrel?
2,3MFt. Németországból származik, még nincs rajta rendszám. Bő 1Mft extra van rajta. Esetleg tudok hozzá való chargert is rendelni, azzal még +100-150 paci, jelenleg 300. Regadó kb. 500,000Ft rá, de vannak jóval olcsóbb megoldások is. E rendszámmal 100,000Ft-ért már lehet is vele legálisan közlekedni.
Új szíjak, szűrők, olaj. Féktárcsák is lecserélve, jó gumik, kisebb esztétikai hibák, igény szerint javítva (kb. 50,000Ft).
Üdv.