Értelemszerű: Annyira, hogy ne lötyögjön a tengely és ne is szoruljon. Nem egyszerű eltalálni. Én így tavasszal kicsit feszesre szoktam állítani, mert még mindig jobb ha szorul, mint ha lóg. Továbbá nyáron a melegben megnyúlik a kormánytengely és fellazul a kötelék.
Én előbbre tartom a biztonságot meg a magam testi épségemet az utakon! Ha már rendelkezik mode váltóval akkor használom is!
A kerék forgatás új guminál pedig nem kifizetődő számomra.
A gépet tavaly vettem de sajnos nem tudtam sokat menni vele mert volt egy kéztörésem és hamar le kelet rakni. De amúgy a K3 as és e közt ég és föld volt a különbség! okozott is nagyon nagy meg lepetést persze pozitív értelemben
És igen erősebb mint én de ha szépen bánsz vele akkor nagyon kezes. Városba meg sokat használom a mode választót hisz városba nem kel a sok ló így nem vad annyira de azért vigyázni kel így is.Esőbe is volt szerencsém menni és ez meg váltás volt, hogy be kapcsolhattam nem tekeri a kereket mint régebbi testvérei egy szóval NEM HÜLYESÉG!
Semmi gond! A Lényeg hogy a legjobb típust/márkát választottad. Ha vigyázol rá, rengeteg felejthetetlen élménnyel fog megajándékozni. De egy biztos,erősebb mint Te vagy. Nekem 18 év aktív motorozás után is tudott meglepetést okozni az ezredes úr! De megérte. Sok balesetmentes kilométert kívánok. (Ja,és csak Motult neki,azt szereti! .)
Akkor azért nem értettem.Én is azért választottam ezt mert ez fix,az elforgós fajtába én se bíznák,bár barátomnak olyan volt a motorján és neki nem volt problémája ,de azért jobb a békesség.
Persze, hogy nem érted, ha hülyeséget írok. Nem tudom beazonosítani a helyet, ahol egyszer vettem fékcsövet, azt hittem ez az. Egy órája itt ministrálok a maps fölött, hogy hol vettem és nem jut eszembe. Visszaszívom, nem goodridge cső volt (valószínüleg).
Szóval az olyan volt, aminél a fitting axiálisan bele volt csavarozva egy hollanderrel a cső végén lévő kúpba és ott egy idő után valami engedett, mert szivárgott az olaj és mindig lehetett kicsit húzni rajta.
Szóval fixen szereltet akarok felrakni, mert nem bízom az elforgósban. Már tavaj is elhagytam a fél motort menet közben.
Helló!
Na, most volt időm utána nézni. Rájöttem, hogy ez az a cucc, amit már egyszer próbáltam (tehát XVI. ker, nem XVII.) Supermotora nem vált be. Folyton kilazult az axiális csavar. Nem is értem annak mitől kellene a helyén maradnia, ha rugózás közben folyamatosa tekeredik a cső, tehát próbálja forgatni magát. Persze lehet, hogy ez a probléma csak nagy rugóútnál áll fenn?
Köszönöm azért! Üdv!
Néha kiírja hogy check az mi ?
Valaki segítsen köszi
A kerék forgatás új guminál pedig nem kifizetődő számomra.
És igen erősebb mint én de ha szépen bánsz vele akkor nagyon kezes. Városba meg sokat használom a mode választót hisz városba nem kel a sok ló így nem vad annyira de azért vigyázni kel így is.Esőbe is volt szerencsém menni és ez meg váltás volt, hogy be kapcsolhattam nem tekeri a kereket mint régebbi testvérei egy szóval NEM HÜLYESÉG!
Van egy pár eladó alkatrészem k3-k4 1000R-hez,ha esetleg valakinek kell! +36 30 2179312
Szóval az olyan volt, aminél a fitting axiálisan bele volt csavarozva egy hollanderrel a cső végén lévő kúpba és ott egy idő után valami engedett, mert szivárgott az olaj és mindig lehetett kicsit húzni rajta.
Szóval fixen szereltet akarok felrakni, mert nem bízom az elforgósban. Már tavaj is elhagytam a fél motort menet közben.
Ezt nem értem.Mi lazult ki?Peremezve van alul-felül,az nem hiszem ,hogy elmozdul.
Na, most volt időm utána nézni. Rájöttem, hogy ez az a cucc, amit már egyszer próbáltam (tehát XVI. ker, nem XVII.) Supermotora nem vált be. Folyton kilazult az axiális csavar. Nem is értem annak mitől kellene a helyén maradnia, ha rugózás közben folyamatosa tekeredik a cső, tehát próbálja forgatni magát. Persze lehet, hogy ez a probléma csak nagy rugóútnál áll fenn?
Köszönöm azért! Üdv!