Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7100 vagy 300V. De TANULNI jó lesz a 7100. Ha komolyabb igénybevétel lessz,mehet neki a 300V. Motorolaj topicban keresd bury-t,jó áron van nála.
Végül is igazad van! Akkor a Motul-t választom :) köszi a segítséget :)
Jó hát! az volt a k6-ba a shell elött! Átlag túrázásra nem is értem minek flancos olaj? úgy is ledobod..
És amúgy a Motul 10w50 az meg felelő lenne nekem szerinted? egy voks már jött rá :)
Háát..
nem ér nevetni!
mivel a cégnél ahol dolgozok, kapok utalványt védőfelszerelésre olyan 25e ft értékben, így skf-be sikerült SHELL advance ultra 4 10w-40-es olajat szereznem! így most is ez van mind 2 mociba 3000-4000km-re jólvan az! pályára nem megyek úgy se...
Nekem sose csináltak még az autosok hogy verseny ez még kimaradt vagy próbáltak csak nem vettem észre!
De kihasználni sose foglyuk vagy is én legalábbis de annyi baj legyen
Ez így van először fejbe kell eldönteni mindent.Én motorozni akarok nem versenyezni.És szerintem sokan vannak még így.Persze ahol lehet kicsit oda húzok neki de nem állok le senkivel versenyezni.
Kocsival is ez van amikor a pirosnál túráztatják és ráfeszülnek hogy verseny lesz.Akkor oda rúgok én is egyet aztán zöld nél meg szépen elindulok ahogy kell.:D
Amúgy Birka1001 milyen olajat használtál az ezredesbe?
Majd idővel el jön az is :D
Figy minden fejben dől el! és akárki akármit mit mond meg mondott itt vagyok élek virulok és az "új" gépemet hajtom amire büszke vagyok :) e van én nekem ez tetszett meg
csak idő kérdése én is így voltam vele! De megengedett határokon belül!
Hát nem szarral gurítasz.... 1.re 1000-es?
Köszi megpróbálom holnap úgy :D
Első tapasztalat nekem is ez.Mindenképpen vigyázok rá mert egy K3 volt az álmom mindig is.Igaz először 600 ast akartam de megtaláltam ezt és beleszerettem.Ha cibálják neki megvadul az biztos és egy pillanat alatt elszabadul.De én nem olyan vagyok még nem szeretném látni hogy mikor szabályoz 6-ik ban :D
Igen szokták is mondani nem szeretik a tötymörgést és ezt én is tapasztalom
:) A tapasztalatom a következő: Mivel ez volt a tanulo motorom első kőrbe nagyon féltem tőle nem is mertem menni vele 100nál többet :D de ez érthető volt. de ahogy egyre többet mentem vele észre vettem hogy ez úgy megy ahogy húzom a gázt. Magyarul egyre magamnak éreztem az irányítást és ő teljes mértékben haladt velem és ebből kihozom azt hogy nagyon kezes bárány! persze ha fel idegesíted akkor nincs meg állás mert alul nagyon jók még és veszélyesek! De én meg voltam vele elégedve nagyon a szívemhez nőtt teljesen az országot bejártam vele és nem hagyott ott sehol! Vigyázz rá és ő meg hálálja
Egyszerű! Alacsony fordulaton kevés a nyomaték! Azért rángat mert le akar fulladni! Csúsztasd a kuplungot! NEM egy 1.9 TDI
Nem olyan nagy gond csak néha úgy érzem magam mintha azt hinnék hogy most kezdtem motorozni :S Pedig nem.Én is most próbáltam állítani a bóvden feszességen is meg az alapjáraton is de ugyan az.:S
Visszatettem 1000 re meg kicsit lazábbra a bóvdent ne egy miniméterre reagáljon.Marad így majd megszokom jobban a gázt :D
Am neked mi volt a tapasztalatod nála.Én először 2 fok ba próbáltam és ha finoman mentem vele semmi gond nem volt,szépen megy és nagyon kezes.
Mikor meg volt a k3-om ez a jelenség nekem is volt! hiába állítottam alapjáratot nem tűnt el... passzolom
Egész jól egyszer nem csúsztam meg.Kanyarba is már lehetett dönteni végül is azt a részt egész nap sütötte a nap és nem volt gond szerencsére de még csak óvatos vagyok majd kijön a jobb idő.
esetleg nem tudja valaki hogy ha vissza lassítok teljesen és visszapakolok 1 be kanyarodok majdnem alapjáraton rángat a gép.Alacsony nagyon az alapjárat?1000 forog alapjáraton.
Jól tetted én még várok vele picit :) Gumik hogy viselték a hideg aszfaltot?
Sziasztok.Szép időnk volt ma bele is tekertem a gépbe 80 km-ert :D
és Motul mi?
Jegyeztem :D
Úgy ahogy mondod,megoszlanak a vélemények. Azért én adnék egy voksot a Motulnak,csak azt használom.