Csak azért akartam/akarnám cserélni, mert tartok az elöregedéstől. Én nem tudtam amit írtál, azt pláne nem tudom ezek a csövek mikor kerültek fel. Lehetnek akár 12 évesek is.
Egy másik ok, hogy amik fennt vannak V-ben azok egyenes végűek felül és ahogy én állítom a fékkart, nem nagyon akarnak elférni. Bár ezen némi erőszakkal meg egy kis szigetelőszalaggal eddig is tudtam segíteni, de mindig rossz szemmel nézem, hogy a fékcső ennyire közel súrol az kmóra tartóvasához.
Nem döntöttem el a cserét, de gondolkodom rajta. Nyilván az ár vs. kivitel tükrében fogok dönteni. Csak érdekelt, hogy ki milyet használ, mit ajánl.
Gondolkodom azon, hogy felteszek új fém fékcső szettet, mert a mostaniak ezek szerint legalább 6 éve rajta vannak. Az talán egy kicsit sok, nem? Mi a véleményetek?
Milyen típusú/márkájú fékcsövet használtok? Mit ajánlanátok?
bigoneoszi?
Sziasztok! 2005ös GSXR-en a fedélzeti számítógépen miket lehet állítani? A km órát letudom resetelni,de ennyi,esetleg az üzemanyag állást mutatja valahol vagy csak jelez,ha kevés a nafta?
Másik kérdés,mennyire normális dolog,ha a kipufogó durrog gáz elvételnél?
Köszönöm a válaszokat!
Háló Mindenki.Lassan jön a jó idő.
Olyan kérdésem lenne,napi első indításnál mintha nem menne az egyik henger és leáll utána mikor indítok már jó és szépen ketyereg amíg be nem melegszik.Én gyertyára gondoltam.Milyen gyertyát ajánlanátok?Most van benne 47 ezer és nem tudom lett e cserélve nem akarok rajta spórolni inkább kicserélem,attol nem lesz bajja.A gyujtás kulcsos problémám ra is rájöttem.Kicsit magam felé kell húzni a kulcsot és úgy simán elfordul.
Várom a válaszokat!
Köszönöm a segítséget!
Szép napot (estét)
Szia Ágó !
Visszalapoztam tavaly júniusig,de nem találtam meg a Bazzaz K7-8 hirdetőt,csak a B..i hirdetését,de nem róla beszéltünk,hanem akinek a Bazzaz dobozban bent van nálad a boltban.Telefonszámot azóta sem tudsz?
Üdv.:
Tomi
Mindenki akinek ilyen gondjai vannak az indító kulcsal,küldje el nekem,forgalmival együtt mert abban van az aktiváló kód hogy vissza állítsam az eredeti állapotot.Postafordultával visszaküldöm.
Nekem is ez volt most a legutóbbi beindításnál.
Rá sem tudtam adni a gyújtást 1ik kulccsal sem. Kulcsok nincsenek elgörbülve. Fogtam WD40, telefújtam, megjárattam, aztán rongy közé fogtam a levegőpisztolyt, és kifújtam belőle a felesleget. Azóta frankó!
Hali.Azt megköszönném,minden érdekel végül is ha esetleg elküldöd email ben az jó lenne :D
adatlapomon van a cím arra mehet :D
Az órát sikerült belőni már csak az elváltás jelzőt kéne de a motorrol minden érdekel és nekem nincs hozzá könyvem.
Köszi még egyszer!
Hát ha nem csak nálam van ez akor megnyugottam.Legalább ha benne is marad a kulcs nem viszik el egyhamar :D
A másik kulcsal is ezt csinálja nem segített se olaj se semmi . :S
Marad így egy darabig :D
az én k7 -em kulcsa nem jön ki a gyujtáskapcsolóból,mióta szlovákiában meghempergettem.azóta ott sasol benne,mondjuk nem is fordul el,bár nem is kell mert ki van iktatva
Az én K7 1000-esem "Valós" 5800 km-el vettem és már akkor is csak úgy fordult el a kulcs, ha egy kicsit hátra magam felé húztam! A tartalék kulcs is ugyanez! De legalább a haverok nem tudják indítgatni ha szórakozni akarnak!
Egy másik ok, hogy amik fennt vannak V-ben azok egyenes végűek felül és ahogy én állítom a fékkart, nem nagyon akarnak elférni. Bár ezen némi erőszakkal meg egy kis szigetelőszalaggal eddig is tudtam segíteni, de mindig rossz szemmel nézem, hogy a fékcső ennyire közel súrol az kmóra tartóvasához.
Nem döntöttem el a cserét, de gondolkodom rajta. Nyilván az ár vs. kivitel tükrében fogok dönteni. Csak érdekelt, hogy ki milyet használ, mit ajánl.
Gondolkodom azon, hogy felteszek új fém fékcső szettet, mert a mostaniak ezek szerint legalább 6 éve rajta vannak. Az talán egy kicsit sok, nem? Mi a véleményetek?
Milyen típusú/márkájú fékcsövet használtok? Mit ajánlanátok?
bigoneoszi?
Remélem nem csak én motoroztam ma.
Másik kérdés,mennyire normális dolog,ha a kipufogó durrog gáz elvételnél?
Köszönöm a válaszokat!
Olyan kérdésem lenne,napi első indításnál mintha nem menne az egyik henger és leáll utána mikor indítok már jó és szépen ketyereg amíg be nem melegszik.Én gyertyára gondoltam.Milyen gyertyát ajánlanátok?Most van benne 47 ezer és nem tudom lett e cserélve nem akarok rajta spórolni inkább kicserélem,attol nem lesz bajja.A gyujtás kulcsos problémám ra is rájöttem.Kicsit magam felé kell húzni a kulcsot és úgy simán elfordul.
Várom a válaszokat!
Köszönöm a segítséget!
Szép napot (estét)
Visszalapoztam tavaly júniusig,de nem találtam meg a Bazzaz K7-8 hirdetőt,csak a B..i hirdetését,de nem róla beszéltünk,hanem akinek a Bazzaz dobozban bent van nálad a boltban.Telefonszámot azóta sem tudsz?
Üdv.:
Tomi
Megvan!
Adatlapomon ott az elérhetőségem.
Rá sem tudtam adni a gyújtást 1ik kulccsal sem. Kulcsok nincsenek elgörbülve. Fogtam WD40, telefújtam, megjárattam, aztán rongy közé fogtam a levegőpisztolyt, és kifújtam belőle a felesleget. Azóta frankó!
adatlapomon van a cím arra mehet :D
Az órát sikerült belőni már csak az elváltás jelzőt kéne de a motorrol minden érdekel és nekem nincs hozzá könyvem.
Köszi még egyszer!
Szép napot mindenkinek.
horvatht74@gmail.com
Estefelé le tudom neked írni pontosan amit tudni akarsz a fedélzeti beállításokról.Akár a szervízkönyvét is be tudom scannelni ha kell.
Eladóak a képeken látható alkatrészek és sisakok:
1. Gyári Suzuki kuplung-fékkar K3-K4 1000ről hibátlan, de másra is jó 4000/db
2. Gyári GSXR rendszámtartó K3-K4 1000ről 10000 ft
3. Aluminium rendszámtartó K3-K4 1000 ről 4000 ft.
4. GSXR-1000 K3 Új Lucas MCB 742 SV szinter első fékbetét szett (8db) 20.000 ft.
5. GSXR 1000 K7-K8 gyári állapotú 43-530as hátsó lánckerék 4000 ft.
6. GSXR 1000 K7-K8 középdob 12.000 ft
7. GSXR 1000 K7-K8 1000 első hibátlan lábtartó pár 5000 ft/db.
8. Bódis SBR-1 dob titán DB-killere 4000 ft.
9. GSXR 1000 K3-K4 1000 beépített indexes átlátszó búrás hátsó lámpa, hibátlan, 22.000 ft.
10. Arai RX-7 Corsair Matsudo Cobra 2010, M-es karcmentes 65.000 ft (+ kék a plexi 10000)
11. X-lite X601 L-es 2010es sisak karcmentes állapot levehető ezüst plexifóliával 35000 ft.
Posta oké!
A másik kulcsal is ezt csinálja nem segített se olaj se semmi . :S
Marad így egy darabig :D