Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hungaroringen még talán 2009-ben 2db 07'-es R1-est vettem le a célegyenesben egyszerre. Pedig szép a motor színéhez illő piros-fehér ruhájuk volt.
1szer összeakadtam én is egy R1-el(nem a dupla kipufogóssal), és meghajtottam a srácot. Többször vissza kellett engednem a gázból, h ne toljam le előlem...
Jól beszélsz...
R1-nek rosszabb a szélvédelme, nagy pilótával lassabb, mint a Suzuki
Én is szoktam a szomszéd Veyronossal gyorsulgatni. Néha ő nyer, néha én.
Majd vigasztalom magam, hogy ez 1.8 millióba fájt (hiszen nincs több) amaz meg kb: 300 millióba ! Vicceltem, az nagyobb kín, ha egy tuningolt R1 lealáz. lealázna! de nem aláz le, ahogy a Kawa 10 sem. De még a Busa K8 sem. De hát , nem ez a lényeg ,hanem a motorozás élménye, szeretete. És mindenkit hazavárnak!
Utána már jöhet a Buggatti Veyron is , 60 és 230 között együtt gyorsulunk, utána centiről-centire ellép 315-ig, majd Ő tovább gyorsul!
Én is hasonlóan. Beröffentem, bukó - kesztyű fel , addigra 50-60 fokos indulás - és termosztát nyitásig(87-88C') 2-3000 fordulat, majd rá 3-4 percre lehet adagolni/kínálni! Ha közben Subaru WRX vagy Audi S6 Quattro gyorsulgat , akkor se húzom, hanem mutogatok a blokkra, hogy még nem kóser .
Biztos igazad van, de én azt írtam legelőször, hogy 2000 alatt... Lehet rosszul olvastad.
Azért a 2500-3000 elég kemény alapjárat még egy versenymotornak is. Tudok persze olyan Ducatit, aminek 3000-től indul a skálázása
Én is úgy szoktam mint a Cápa. Kb 40-50 fokosra melegítem, addig elszívok egy cigit, beöltözök, aztán lehet indulni szép lazán. Aztán 75 körül már lehet adagolni neki...
Hajszárító?
Köszi Cápa. Tudod nálam a GSXR családtag!
kár. sajna most utcán egyáltalán nem tudok menni a masinával, így nem nagyon tudom próbálgatni az ilyen dolgokat, max pályán, vagy padon lehetne, de az meg sok-sok mani lenne, annyit meg nem ér. esetleg egyszer majd azért élek a lehetőséggel.
Nem tudtam erről. Mentségemre váljon, hogy nekem még nem feküdt motor (csak terepmotor).
Kölcsön tudom adni egy hétre, ha ki akarod próbálni. De felesleges nincs.
nincs véletlen elfekvőben gyári k1-k4 tütéd? gumi tölcséred a szűrőházból? olyanra fáj a fogam, 2db-ra.:)
Cápa! Egy ideje már már van borulásérzékelő a mocikon ,ami leálltja olyankor. Ezt alátámasztja a 98-as 750 SRAD-om, gyök 2 vel eldőltünk lefulladva, gyorsan felrántottam, de vagy 20 másodpercig nem akart beindulni az injeciós masina!
Nem! A TL is!
Mert csak sv rángathat alapjárat közelében?
Vízmelegítőt kell rászerelni és nem kell hidegen járatni
Akkor ezt elbasztam. De a Kawasakijaim nehezebben melegedtek be mint a suzuki.
Bocs,de magának a hűtő méretének ilyenformán nincs sok köze a dologhoz,lévén hogy van termosztát a motorban!
Nem mondtam, hogy baja lesz, csak próbálom apránként összeszedni az élettartamot.

Eleve nem olyan kardinális dolog ez szerintem, mert nem lehet egy motort egész életében csak 25 fokban indítgatni. Néha zúzmarás a reggel mikor haza indulsz buliból. Keréken is elfogyhat az olaj, meg az ellen se tudsz védekezni, hogy ha elfekteted a motort és elketyeg az oldalára dőlve.

Szóval az igaz, hogy a hidegindítás káros. Csak azt nem tudom, hogy lehetne elkerülni ezt, ha egyszer hideg van néha?
Csak teszt volt. És ment!
Egyébként az biztos, hogy tőlem nem fogsz motort venni!