1szer összeakadtam én is egy R1-el(nem a dupla kipufogóssal), és meghajtottam a srácot. Többször vissza kellett engednem a gázból, h ne toljam le előlem...
Majd vigasztalom magam, hogy ez 1.8 millióba fájt (hiszen nincs több) amaz meg kb: 300 millióba ! Vicceltem, az nagyobb kín, ha egy tuningolt R1 lealáz. lealázna! de nem aláz le, ahogy a Kawa 10 sem. De még a Busa K8 sem. De hát , nem ez a lényeg ,hanem a motorozás élménye, szeretete. És mindenkit hazavárnak!
Én is hasonlóan. Beröffentem, bukó - kesztyű fel , addigra 50-60 fokos indulás - és termosztát nyitásig(87-88C') 2-3000 fordulat, majd rá 3-4 percre lehet adagolni/kínálni! Ha közben Subaru WRX vagy Audi S6 Quattro gyorsulgat , akkor se húzom, hanem mutogatok a blokkra, hogy még nem kóser .
Én is úgy szoktam mint a Cápa. Kb 40-50 fokosra melegítem, addig elszívok egy cigit, beöltözök, aztán lehet indulni szép lazán. Aztán 75 körül már lehet adagolni neki...
kár. sajna most utcán egyáltalán nem tudok menni a masinával, így nem nagyon tudom próbálgatni az ilyen dolgokat, max pályán, vagy padon lehetne, de az meg sok-sok mani lenne, annyit meg nem ér. esetleg egyszer majd azért élek a lehetőséggel.
Cápa! Egy ideje már már van borulásérzékelő a mocikon ,ami leálltja olyankor. Ezt alátámasztja a 98-as 750 SRAD-om, gyök 2 vel eldőltünk lefulladva, gyorsan felrántottam, de vagy 20 másodpercig nem akart beindulni az injeciós masina!
Nem mondtam, hogy baja lesz, csak próbálom apránként összeszedni az élettartamot.
Eleve nem olyan kardinális dolog ez szerintem, mert nem lehet egy motort egész életében csak 25 fokban indítgatni. Néha zúzmarás a reggel mikor haza indulsz buliból. Keréken is elfogyhat az olaj, meg az ellen se tudsz védekezni, hogy ha elfekteted a motort és elketyeg az oldalára dőlve.
Szóval az igaz, hogy a hidegindítás káros. Csak azt nem tudom, hogy lehetne elkerülni ezt, ha egyszer hideg van néha?
Eleve nem olyan kardinális dolog ez szerintem, mert nem lehet egy motort egész életében csak 25 fokban indítgatni. Néha zúzmarás a reggel mikor haza indulsz buliból. Keréken is elfogyhat az olaj, meg az ellen se tudsz védekezni, hogy ha elfekteted a motort és elketyeg az oldalára dőlve.
Szóval az igaz, hogy a hidegindítás káros. Csak azt nem tudom, hogy lehetne elkerülni ezt, ha egyszer hideg van néha?
Egyébként az biztos, hogy tőlem nem fogsz motort venni!