Közúti sportgumit csak kopottan, vagy öregen szoktak árulni(nem ajánlott ,kivéve ha az öreg új,és kellemesen puha, mert jól tárolták) Mintás pályagumit szoktak venni nem túlságosan legyilkolva jó árban, csak hűvös időben fokozott óvatossággal kell vadulni vele. Az eredetileg minta nélküli versenygumit árulják a legkedvezőbben akár belevágott mintával is, mert a felvilágosult rendőrök(főleg szlovákiában és pláne Németorsz.ban) büntetnek érte.
Az én K5-öm ugyanilyen. Bármivel kenem ,nem lesz sokkal jobb. Visszafele tuti, csak gyújtásráadásnál kell felfele nyomni. 4 évesen 18000km-nél már ilyen volt. Előző tulajok belegőzborotvázhattak, vagy csak "SZUZUKI"
Ez lehet hogy általában így van, de az én mocim pl. 2 év 10 hónapnál lett véve vezetett szervizkönyvvel 2 tulajjal előttem(állapot szalonhoz hasonlatos) /tudom a pályamotorok szoktak ilyenek lenni, mert az idomok lefóliázva pihennek a padláson) 15000km-rel és 18000 nél már nagyon akadozott a kulcs, sőt ha nem nyomom felfelé, nem lehet elfordítani. Szerintem sose kenték, viszont gőzborotvázták serényen! (K5)
A motoroknak/sportmotoroknak sok erősségük van, de a gyújtáskapcsoló nem tartozik közéjük. Többek között ezen (is) le lehet mérni, mennyire sokat használt egy motor. Ha kezd akadozni, akkor már van benne bőven km. Nem tragédia. Működtesd óvatosan és kész. Nem új motor, nem várhatod, hogy minden jó legyen.
Sziasztok.Kérdésem a következő.GSX-R 1000 K3 motorom van.A gyujtás kulcsot ha bedugom és akarom fordítani akkor nem tudom csak kicsi fel le játszás után.Ez normális,vagy nézessem meg?
Köszönöm a választ!
Köszönöm a gumis válaszokat is.
5 mm-től nem érdemes nagyobb mintát bele vágni, azt is minél ritkábban. Debrecenben tudok gumist aki olyat farag bele amilyet rárajzolsz, ha kell a neved is bele írhatod
A megvágás témáról mindenkinek más a véleménye. Nekem az, hogy az a típusú megvágás, amikor a gumi szerkezeti (belső, sötétebb) rétegébe is bele vágnak, az nem frankó. Pedig esetek 90%-ában ezt csinálják, mégpedig azért, mert így eladhatóbb a gumi. Ha nem vágnának elég mélyre, akkor nem nagyon tetszene a vásárlóknak az alig 3mm-es rovátka és nem vennék meg, holott tulajdonképpen ennél többet nem használnak el. Ennek ellent mond maga a tapasztalat, miszerint még egyik sem ment szét. Én megint csak nem szeretem, ha nagyon széles csíkokat vágnak nagyon sűrűn, mert ennek az az eredménye, hogy rosszabb minőségű közút és a sok egykerekezés teljesen kikagylósítja az első gumit és 200 fölött rohadtul ráz néhány hét után. Amióta GSX-R-em van, az első és a hátsó gumit kénytelen vagyok egyszerre cserélgetni, mert bár az első még nincs elkopva, de már ráz mint az állat.
jah es meg egy tanacs meg azoknak akik akarnak undertailt. ne fenyezzetek le, mert feldobalja a kavicsokat a gumi, es nem lesz szep latvany. karbon foliaztam, es csak a lampareszet fujtam le. igy nem is igazan serul, meg nem tart semeddig lecserelnisem ha serulne. igy most igy nez ki. :)
en batszimotortol vettem meg anno, viszont jokor irsz, mert tegnap elott talaltam aki foglalkozik vele. szerintem a lampareszet kell faragni csak nagyon nem kell mast csinalni rajta. en gyartottam bele foglalatokat, es vettem ledes izzot. igy nincs buraja sem, es mar 2eve lesz igy. jol is mutat hogy latszanak a ledek :)
innen szoktam venni. a nyakamat felmernem ra tenni hogy minosegi. :)
a dunlop radialt szoktam venni 3komponens.
elso: 120/70×17 KR106
hatso: 195/65×17 KR108 http://dunlopracing.com/tires-...
en volt mar hogy szovetig hasznaltam. semmi bajom nincs vele, tenyleg jok. viszont, mikor elsonek vettem ra szivtam vele mert felrakattam, es beleert a lengovillaba, mivel 65-os. es a lancom miatt nem birtam hatrabb rakni a kereket. toldanom kellett 1 szemet a lanchoz. egyebkent van nala tobbfajta. merem ajanlani. de azota csak ilyet veszek. udv
Clay ha szabad kérdeznem, honnan veszed a vágott slicket? Érdekelne hogy vágás után mennyire masszív egy ilyen guma?! 5.5 - 6mm profillal nem vékonyodik-e el?
en is hasznaltat szoktam venni, slicket. nekem meg eddig semmi bajom se volt vele. inkabb igy veszem meg, mint majdnem 100ezerert parban. raadasul nagyon szepen megvannak vagva, majdnem hogy ujnak nez ki. de egy szezont kiis birnak nalam. szoval ha van baj vele, "nem azzal van baj hogy hasznalt, hanem hogy szar :) ha haverod 50%-os gumit vett, annyi a hatrany hogy hamarabb kell lecserelni (persze ha jo a gumi). a pelda, motorrol sem veszuk le ha 50%os lesz. attol meg joaz :)
Szerintem egyedül is végig tudod ezt gondolni. Lehet és szabad is használt gumival motorozni, de kockázatosabb mint újjal. De, hogy mi a használt az is relatív. Ha valaki keveset motorozik akkor sokáig fent lehet az újan vett gumi, ami egy idő után már veszít a kvalitásaiból. Nem az a lényeg, hogy milyen gumi van a motoron, hanem hogy amikor motorozol vedd figyelembe, hogy milyen van rajta és ennek megfelelően vezess.
Köszönöm a választ!
Köszönöm a gumis válaszokat is.
innen szoktam venni. a nyakamat felmernem ra tenni hogy minosegi. :)
a dunlop radialt szoktam venni 3komponens.
elso: 120/70×17 KR106
hatso: 195/65×17 KR108
http://dunlopracing.com/tires-...
en volt mar hogy szovetig hasznaltam. semmi bajom nincs vele, tenyleg jok. viszont, mikor elsonek vettem ra szivtam vele mert felrakattam, es beleert a lengovillaba, mivel 65-os. es a lancom miatt nem birtam hatrabb rakni a kereket. toldanom kellett 1 szemet a lanchoz. egyebkent van nala tobbfajta. merem ajanlani. de azota csak ilyet veszek. udv
(A leírtak nem helytállóak kotongumi esetén. )