Értelek, bár lehetne vitatkozni. Kormányteló akkor kerül be, amikor szükséges - nem nevezném komoly műszaki dolognak egy olajban futó dugattyút lyukakkal. Ha ez elektromosan vezérelt (mint a Hondánál) na az már oké. K1-en már volt kormányteló, ekkor a Kawa még ZX-9-nél járt. Arra nem kell kormányteló, Te is tudod. B-s Ninjában (94?) már volt csúszókuplung. Dupla pillangó? Hát ahogy vesszük. Némely autóban 25 évvel korábban megjelent.
A Suzuki a legkevésbé kisérletező felfogású japán gyár szerintem. Van persze, amiben ez pont jót jelent: Ritkán cseszik el a dolgokat.
Szerintem pedig elég hamar belekerült a kormányteló, csúszókuplung, dupla pillangó a Suzukiba.
Könnyebb vezetni az új motorokat ez nem kérdés, de nem unalmasak. A méret az elbaszott dolog, mivel én is 187cm és 102 kiló vagyok, ezért is lesz picit régebbi sportmotorom.
Szerintem a 4 japán közül a Suzukira jellemzőek legkevésbé az über megoldások. Nem mintha ez jelentene bármit a korábban elhangzottak tükrében, csak megjegyeztem.
A "régi" sportmotorok és az "újak" pedig egész más szellemben készültek. A régieken azt érzem, hogy a mérnökök álmatlan éjszakákat dolgoztak azért, hogy az eredmény valami hihetetlenül jó (ahogy Te mondod eltalált) dolog legyen. Az újakon azt érzem, arra törekedtek, hogy 2 évig eladható gyártástechnológiai szempontból zseniális, profit orientált kifutó termék legyen. A vízválasztó valahol 2001-2004 között van.
Még inkább bosszantó számonra, hogy a 2 évre szóló versenyképessége a pályaversenyzés irányába történő elhajlással jár, így születtek meg az abnormálisan kicsi, magukat szétforgó mégis elketronikákkal unalmassá okosított motorok, amikről már gyakorlatilag hiányoznak az idomok.
sajnos nem vagyok újságíró/tesztelő így azt hogy miért sikerült annyira jól nem tudom... mert nincs olyan nagy összehasonlítási alapom.. az összhatás ami számít, ha ránézel több év után is baromi jól néz ki... és műszakilag tud mindent ami a motorosok 95%nak kell, a többi meg versenyző és ügyesebb mint én
miért emlegetik még ma is az első GSX-R750 et vagy az első CBR900RR-t? mert azok is nagyon eltalált motorok, minden szempontból, über technikai megoldások stb...
Ha vigyáztak rá minden fiatal japán sportmotor jó.
A legtöbb sportmotorom 2004-2006 közötti volt nincsenek nagy különbségek. A Honda -a többi 1000-hez képest- gyenge, és nekem kényelmetlen is volt, a többibe már nem lehet ennyire se belekötni.
Én a mai napig "elérzékenyülök" ha meg látom a volt k6-om! És elsősorba ugyanolyat akarok... sokkal szebb szerintem mint az újak! Pl. A k7-8 olyan mint ha a k5-6 elötti széria lenne.... Más motor meg szóba se jöhet. ... csak a gixer...
Sosem volt Suzuki gyorsasági motorom, de a k5-k6 GSX-R1000 ennyire jól sikerült? Párszor már hallottam róla hogy valamiért igen csak jó gép. Mitől olyan jó hogy megelőzte a korabeli vetélytársait, és nincs értelme lecserélni egy generációval fiatalabbra?
Helló,
Sedu hihetetlen vagy, nem nézek fel pár napig a fórumra és eladod a motorom amúgy még nem eladó, tehát meghirdetve nincs, csak veled beszéltünk erről, elméleti szinten... amúgy nekem bárki bármit mond jó motor a gsx-r 1000, nekem két éve nincs panasz az enyémre. 2005/2006 os évjárat nagyon ott van, iszonyat jól néz ki, és bitang jó motor műszakilag/technikailag/váz-futómű tekintetében is, teljesen reális áron hozzá lehet jutni itthon. Mindig lesznek akik megtehetik hogy cserélgetik, akár márkán belül is, nincs ezzel semmi gond, talán én is lecserélhetném egy k7 re... de minek? Ritkán gyártanak olyat ami olyat tud amiért egy 1000es sportmotort kell cserélni, én nem mentem még S1000RR el, de szerintem az ami egy következő lépcsőfok lehet, azon kívül hogy most k6 ezrese van valakinek vagy ZX-10R teljesen mindegy, csak meggyőződés kérdése... Üdv
Race motorok
A Suzuki a legkevésbé kisérletező felfogású japán gyár szerintem. Van persze, amiben ez pont jót jelent: Ritkán cseszik el a dolgokat.
Könnyebb vezetni az új motorokat ez nem kérdés, de nem unalmasak. A méret az elbaszott dolog, mivel én is 187cm és 102 kiló vagyok, ezért is lesz picit régebbi sportmotorom.
A "régi" sportmotorok és az "újak" pedig egész más szellemben készültek. A régieken azt érzem, hogy a mérnökök álmatlan éjszakákat dolgoztak azért, hogy az eredmény valami hihetetlenül jó (ahogy Te mondod eltalált) dolog legyen. Az újakon azt érzem, arra törekedtek, hogy 2 évig eladható gyártástechnológiai szempontból zseniális, profit orientált kifutó termék legyen. A vízválasztó valahol 2001-2004 között van.
Még inkább bosszantó számonra, hogy a 2 évre szóló versenyképessége a pályaversenyzés irányába történő elhajlással jár, így születtek meg az abnormálisan kicsi, magukat szétforgó mégis elketronikákkal unalmassá okosított motorok, amikről már gyakorlatilag hiányoznak az idomok.
sajnos nem vagyok újságíró/tesztelő így azt hogy miért sikerült annyira jól nem tudom... mert nincs olyan nagy összehasonlítási alapom.. az összhatás ami számít, ha ránézel több év után is baromi jól néz ki... és műszakilag tud mindent ami a motorosok 95%nak kell, a többi meg versenyző és ügyesebb mint én
miért emlegetik még ma is az első GSX-R750 et vagy az első CBR900RR-t? mert azok is nagyon eltalált motorok, minden szempontból, über technikai megoldások stb...
Ok Tiszteletben tartom! De ha szeretnél új kawákat próbálni keress! Steelhorse Motor Kawasaki Pécs!
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
A legtöbb sportmotorom 2004-2006 közötti volt nincsenek nagy különbségek. A Honda -a többi 1000-hez képest- gyenge, és nekem kényelmetlen is volt, a többibe már nem lehet ennyire se belekötni.
Sedu hihetetlen vagy, nem nézek fel pár napig a fórumra és eladod a motorom amúgy még nem eladó, tehát meghirdetve nincs, csak veled beszéltünk erről, elméleti szinten... amúgy nekem bárki bármit mond jó motor a gsx-r 1000, nekem két éve nincs panasz az enyémre. 2005/2006 os évjárat nagyon ott van, iszonyat jól néz ki, és bitang jó motor műszakilag/technikailag/váz-futómű tekintetében is, teljesen reális áron hozzá lehet jutni itthon. Mindig lesznek akik megtehetik hogy cserélgetik, akár márkán belül is, nincs ezzel semmi gond, talán én is lecserélhetném egy k7 re... de minek? Ritkán gyártanak olyat ami olyat tud amiért egy 1000es sportmotort kell cserélni, én nem mentem még S1000RR el, de szerintem az ami egy következő lépcsőfok lehet, azon kívül hogy most k6 ezrese van valakinek vagy ZX-10R teljesen mindegy, csak meggyőződés kérdése... Üdv