Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háló mindenki.Nektek mi a véleményetek a használt gumi vásárlás-ról?Egyik haverom most vett használt de még elfogadható profilmélységű gumit.Én nem nagyon vagyok híve ennek inkább veszek ujjat ha már kopott.Szerintetek jól tette?Érdekelne azért több ember véleménye.
Köszönöm!
Ja,gyorsaságira vette 600 as ra
Ágó urquattro-hoz tudsz esetleg műanyagokat?
Gregorio! Szerb rendőrök, biztos a csatok, övtáskák!
miri,

akkor valószinüleg ha jól vanbekötve, akkor a fokozatkapcsoló jeladód rossz.
rákéne dugni egy diagnosztikára és akkor látszana...
Hát az az első kép szégyen gyalázat! Hogy lehet ííígy összecseszni egy tankot? Mivel? Ha nem bukfencezett a motor, hogyan csinálták ezt... érthetetlen, hatalmas tuskók vannak, annyi szent...
Szia.

Utána már rájöttem, hogy hülyeséget kérdeztem, mert több fajta is van, ha jól látom. Utána nézek egyáltalán milyen is pontosan. Ha jól tudom a sebesség fokozatokat nem akarja "betanulni". És 7 program van rajta.
akkor mindegy
tudtál venni belőlük?
Sehol, mind elkelt!
hol hirdetik ezeket a motorokat?
Biztos jó a ZX-10-is,de azért ezzel nem lehet egy napon említeni! Biztos meg lesz az öröm a fiadnál ha jó a gép!
Ricsi fiamnak!
Biztos fel lehet dobni,hogy mutatósabb legyen! Mi a cél egy ilyen egyszerű színűvel, így,h már van egy igazi szép kék-fehér is a háznál?
Hát igen, de ne igyunk előre a medve bőrére nem biztos hogy jó , kék-fehér meg van itthon , ennek a színében az a fő baj, hogy az oldalidom túl egyhangú fekete, ha abban lenne valamennyi lila, szerintem jobban mutatna, de hát van még lila festék biztos valahol, csak előbb legyen jó!
Így már viszont nem rossz,mert ha tényleg csak ezek a felületi sérülések vannak rajta és oda adják 1.5-ért akkor névre írva kijavítva megáll 2-millió alatt! De kár,h nem kék-fehér
Megnéztem a reg-adót 142-155000 közt lesz, attól függ 3 vagy 2 éve lett forgalomba helyezve Szerbiában (hónapban kell kiszámolni)!
De mivel megfizetem a reg-adót , úgy már nincs az átírási illeték ami ennél 850 Ft × KW, ami 136 KW a K9-nél, azaz 115600 Ft. Úgy hogy csak 26-40000-el több a névre kerülés mint egy itthoni motornál+ műszaki vizsga!
Idióta balfaszok, látszik,h nem ők dolgoztak meg érte! A tankot elnézve,amit fogalmam sincs,h-h lehet így összekarcolni, nem hiszem,h nagyon megvárták a motor üzemi hőfokát mielőtt ráugrottak és lenyelelték! De sajnos ez a kockázat minden használt motor vásárlásnál meg van
Dubel!
Hát sajnos tettek rá karcot, a tankra, és még nem tudhatod a blokkot hogy járatták be, és hidegen hogy húzgálták neki, van kockázat, ha az ember meg akarja tartani! Ma akarom kiszámolni a reg-adót, csak még nem küldték át a forg. hely. idejét, mert ennek függvénye!
Gondolom a rendőrök nem nagyon tudták kezelni a gépeket és tettek rájuk pár karcot,de szinte új motornál és ilyen árnál (azt nem tudom,h mennyi a regadó) pár kisebb felületi sérülés bele férne,de azzal a színnel nem tudnék megbarátkozni!
Dubel!
Nekem is a kék-fehér tetszik, de sajnos ez lila-fekete, mivel 2010-ben vagy 2011-ben a szerb rendőrség 10db lila-fekete k9-et vett a Magyar Suzuki-tól, és most valamiért a Magyar Suzuki ZRT. vissza vásárolta mind a 10-et (gondolom nagyon olcsón), de egy sem volt makulátlan, ebből már ha jól tudom 7-8-at eladtak Romániaba!
Köszi és az órát hogyan tudom beállítani azt nem tudod? :S
Itt vagyok!
Sajnos a K3 1000-en minden gyújtás adáskor aktiválni kell a váltó villanófényt, (nem tárolja el) nem úgy mint a k5-ön és az újabbakon!
Hali mindenki.Nem tud valaki nekem egy linket küldeni suzuki gsx r 1000 K3 hoz kezelési útmutatót vagy szerviz könyvet magyart.Az órát szeretném beálítani meg az elváltás jelzőt.Köszi
miri,

Attól függ mit szeretnél beállítani.

Amit valaki itt irt, az nem okés, mivel nem 4.-et hanem 6.-at kell beállítani mellesleg...
Kár, köszi