A blokkban volt ott fék, de nem is akár milyen, a K9-hez képest, a Ricsié ellen meg nem is említem, akkor ott te valamiért "RÜKVERC"-be tetted véletlenül az R1-et!
Majd elfelejtem, egy csont széria k5 +100 kilós emberrel max. 222-225-el megy be 402 m-en , ezt már többször is láttuk versenyeken, mosolyogtunk is rajta , de hát ennyit tud, míg az enyém 240-et tudott alattam, biztos hurrikán erejű hátszelet kaptam el mindig!
És a Youtube-ről levetted hogy gyári blokkos volt az a k5 (tedd már fel ezt a k5-öt hogy mennyit megy +100 kilós emberrel), lehet nem volt 177, csak 170-172 de nálam nem is 149 volt mint nálad, mert agó úgy mérte meg a Végh-tech motort! Meg hát mókolták kontárok a vez. feszítőt nálad és csodálkoztok ha......., ezt is sárkányfüves haverod szerelője (gyorsulásis) csinálta? Ne csodálkozzatok ha házilag buherjátok a motort, és utána meg nem megy! Egy motoron sokkal könnyebb rontani, mint hozni rajta, csak ezt sokan nem tudják, mert a köridő nem mindig mutatja meg ezt! De 402 m-en sok mindenre fény derül egy motor teljesítményéről, és még akkor nem is beszéltem a valós végsebesség mérésről! Akkor már ha itt tartunk, az hogy lehet, hogy Ágó által Pc-ott k7 1000-es (Tímár Nándi) a legerősebb k7 agó lóerő ranglistáján 201 le, 277 re pattan csak fel az aug. végmérésen (1300m), míg Szabolcs haverom egy slip-onos k5-tel 285-re (180 le főtengelyen, mérve volt! No tessék!
Feri! Hidd már el,hogy semmi extra nem volt abba a motorba,Átbaszott a Vég a 177,8 pacival és Te megetted!Mert meg akartad enni.A Youtubon nem egy olyan videó van ahol a csont széria K5 1000 a nagydarab 100kb+ os emberrel tudja ezt a sebességet.
Jani!
Az első 3 Yoshi tengelyes motor volt, az első osztrák az egy 50 kg-os pali, a többi gyári blokkos GSX-R K5 volt! Én voltam a mezőny legnehezebb tagja min. 10 kiló +-al a legnehezebbtől!
TESSÉK JANI!
Nálad lehet gyenge volt, de nálam nem, ha gyenge lett volna nem vitte volna be az én súlyomat valós 240-el 402 m-en! De ha nem hiszed felteszem neked a sebességeket 2006-ban!
persze persze,nem azt mondtam mit csinálj,hanem azt,hogy vidd el szakemberhez....de akkor az volt a szentírás amit az a gyorsulós haverod mondott.meg Te majd megmutatod... meg hogy annyit nem költesz rá.mi lett belőle?széthullott egyszer,megint megcsináltad,széthullott kétszer,akkor már nem volt mit csinálni,vetted a blokkot kettőből összeraktad,szétment az sk ringen....igaz erről nem 100% ba Te tehetsz..aztán meguntad csundiék megcsinálták. és láss csodát működött.Tehát ha az elején szakira bízod olcsóbban megúszod!De isten ments mert mész mindig a csökönyös fejed után!
De ha még a legegyszerűbb dolgokban sem jutunk ugyan arra az eredményre akkor kár beszélgetnünk.
http://youtu.be/-ntdZSiVeQA
Az első 3 Yoshi tengelyes motor volt, az első osztrák az egy 50 kg-os pali, a többi gyári blokkos GSX-R K5 volt! Én voltam a mezőny legnehezebb tagja min. 10 kiló +-al a legnehezebbtől!
TESSÉK JANI!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...