Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem már motort 313 km-rel. Kétszer örültem neki. Egyszer amikor beindult, illetve amikor eladtam
Szintén vettem múlt évben Suzuki swiftet 20 évesen 90,000km-rel, de ki tudja előtte hányszor fordult át az órája
Megcsináltam, após örül neki (ajándék volt).
Nem kell magyarázkodnod a neved miatt!
De hidd el van még 6-9 éves motor törés mentesen 10-12000 km-el, csak nagyon ritka, és megkérik az árát álltalában, 2011-2012-ben is vettem ilyeneket, 2000-es GSX-R 750, 04-es ZX10R!
Én csak a véleményem mondtam meg a K8-ról, mivel kérdezted! Ezzel előbb nem azt mondtam hogy nem jó a K1-ed, csak hát egy K8.....
Órában 25000 van,de ki tudja!? A DR-Z új kora óta nálam van,annak ismerem az előéletét.(Nem is akarok megválni tőle) Új motornak nincs párja! Lehet hogy jóval olcsóbb,az egy-két éves,de ha nem ismerem a gazdáját,akármit csinálhattak vele ennyi idő alatt. Csak hát az a pénz,az a legkevesbb! (sajnos) Örüljünk annak amink van(K1),másnak még ennyi sincs,ha pedig nem a zsíroskenyérre valóból kell elvenni, lehet/kell venni újat/újabbat!
Nem kell csúsztatni, van amit veszteséggel adtam el, sokat pont annyiért amennyibe nekem volt. Autókat is adok veszek, de már csak külföldre fogom őket eladni. A 3000CSI is jó volt a németnek 1,5-szer annyiért amennyit a magyar adott volna érte.
Nem debrecenben lakom.
az nissan lesz inkább.
Egyébként úgy tudom, hogy RB 26 DET is Suzi alvázszám eleje! Most már úgy érzem, hogy magyarázkodnom kell a választásom miatt. A nevem biztos foglalt, becézgetni meg + kódokkal nem akartam jómagam, maradt (motorimádat ,ill.sportmotorimádat de túra után vágyakozás az izületi sajgások kapcsán) egy motorhoz köthető jel.!
Láttam a motort idomok nélkül amikor rakták össze!
A boglári full gas egyik szerelője mondta is h Kispataki ex motorja!
De ha ezeket nem tudnám róla akkor se venném meg!
K5 alvázszám eleje!
Meg kell élni, a kilométer óra vissza hajtóknak is!
41000 km, kis sérüléssel! Ezért annyi az ára, de azért a K1-et feláldoznám érte, gondolom abban sem 10000 km van!
Egyébként szerintem egy jó és gyári állapotú K5 1000 4500 Euro lehet a Euro-Tax szerint és én 1290000-re tippelem! Közepes állapotú:karcos, rá van sülve a kosz stb 1150000Ft
Ki vagyok ezen a tizen meg huszonezer kilométert futott 6-10 éves motorokon. Enyhén gyanús. Vagy csak 1-2 km-re mentek vele akkor elég káros a blokknak, hidegen megy mindig. Ha meg tényleg nem használta csak nézegette akkor drágán kellene árulnia mint Németországban. Én vettem egy K5-öst ,ritkán megyünk motorozni és 42 hónap alatt 26000Km-t mentem vele. Ha rászűrők ,hogy 45000km-nél többet futottat adjon csak ki a használtautón a motorokra be sem jön szinte semmi. 2005-ösömben 44500Km-van, 92-es Sportmocikba 36-46000Km!?!
Lehet,hogy így van...Csak én arra asszociáltam,hogy a Dávid a Szabó Attila féle motoros akadémiás motorral ment.De végül is mindegyik motor a Magyar Suzuki RT től jött,a Szabó nem tudta értékesíteni mint versenymotort ezért gondolom a Full Gas ba került e célból.Annyi biztos,hogy amivel a Viktor ment az is valahol ott van "gyári"állapotban
Erről mi a véleményetek?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A lényeg nem az hogy kinek a verseny motorja volt!
Az hogy verseny motor volt, sajnos!
Vennék, nem eladnák!
Nem valószinü hogy te!
Ha most hazudok, akkor Erdős Tamás is hazudott a nyáron!
Nekem Erdős Tamás mondta a nyáron a szalonban, és Jana is megerősítette ezt, mert kérdeztem már akkor tőle ott telefonon hogy mit csinált a blokkal, mivel egyik haverom izgult a k9-re, de csak a telefon ig!
én is úgy tudom hogy viktoré volt/ mert pont ott voltam a motorommal mikor rakták össze./de 2,2 nem sok érte valaki szerint
Sedu!
Gondolom az a rengeteg eladott motorból, persze mind nagyon nagy haszonnal, olyan nagy vagyonra tettél már szert, hogy fél Debrecen a tiéd! És hidd el akinek pénze van nem a legolcsóbbat válassza az adott tipusból, és jól is teszi, mert nem az a drága, ami drága, az a drága amire csak költesz és költesz és sosem lesz olyan mint a ha a drágát vetted volna meg!
Ez biztos? Csak mert Dávidnak nem sok köze a Full-Gashoz.
Kispatakinak inkább..
K7!
Ha a FULL-GAS-os 2.19 millés kék k9-re még 700000-et toldanának hogy cseréljem el az enyémre, akkor sem cserélném el, mivel ez a gép Juhász Dávid versenymotorja volt! A blokkja sem gyári, Jana meg más is már túrt benne egy párszor! De tudom ez a jó vétel mert olcsóbb! Vedd meg valószínű lesz fejfájásod 4-5000 km után! K9-ből az országban több verseny motor van vagy volt, mint útcai!
pont annyi,hogy semmi értelme eladni!