Sedu, életkorod alapján valószínű régebb óta foglalkozom nagy motorokkal mint te, és amit vettem utóbbi 10 évben használt motort egyik nem sem volt vissza ütve az órája. De ha nem hiszed, akkor ha jársz erre felénk gyere be nézd meg a 04-es ZX10-esünket!
Vettem már motort 313 km-rel. Kétszer örültem neki. Egyszer amikor beindult, illetve amikor eladtam
Szintén vettem múlt évben Suzuki swiftet 20 évesen 90,000km-rel, de ki tudja előtte hányszor fordult át az órája
Megcsináltam, após örül neki (ajándék volt).
Nem kell magyarázkodnod a neved miatt!
De hidd el van még 6-9 éves motor törés mentesen 10-12000 km-el, csak nagyon ritka, és megkérik az árát álltalában, 2011-2012-ben is vettem ilyeneket, 2000-es GSX-R 750, 04-es ZX10R!
Órában 25000 van,de ki tudja!? A DR-Z új kora óta nálam van,annak ismerem az előéletét.(Nem is akarok megválni tőle) Új motornak nincs párja! Lehet hogy jóval olcsóbb,az egy-két éves,de ha nem ismerem a gazdáját,akármit csinálhattak vele ennyi idő alatt. Csak hát az a pénz,az a legkevesbb! (sajnos) Örüljünk annak amink van(K1),másnak még ennyi sincs,ha pedig nem a zsíroskenyérre valóból kell elvenni, lehet/kell venni újat/újabbat!
Nem kell csúsztatni, van amit veszteséggel adtam el, sokat pont annyiért amennyibe nekem volt. Autókat is adok veszek, de már csak külföldre fogom őket eladni. A 3000CSI is jó volt a németnek 1,5-szer annyiért amennyit a magyar adott volna érte.
Nem debrecenben lakom.
Egyébként úgy tudom, hogy RB 26 DET is Suzi alvázszám eleje! Most már úgy érzem, hogy magyarázkodnom kell a választásom miatt. A nevem biztos foglalt, becézgetni meg + kódokkal nem akartam jómagam, maradt (motorimádat ,ill.sportmotorimádat de túra után vágyakozás az izületi sajgások kapcsán) egy motorhoz köthető jel.!
Láttam a motort idomok nélkül amikor rakták össze!
A boglári full gas egyik szerelője mondta is h Kispataki ex motorja!
De ha ezeket nem tudnám róla akkor se venném meg!
Egyébként szerintem egy jó és gyári állapotú K5 1000 4500 Euro lehet a Euro-Tax szerint és én 1290000-re tippelem! Közepes állapotú:karcos, rá van sülve a kosz stb 1150000Ft
Ki vagyok ezen a tizen meg huszonezer kilométert futott 6-10 éves motorokon. Enyhén gyanús. Vagy csak 1-2 km-re mentek vele akkor elég káros a blokknak, hidegen megy mindig. Ha meg tényleg nem használta csak nézegette akkor drágán kellene árulnia mint Németországban. Én vettem egy K5-öst ,ritkán megyünk motorozni és 42 hónap alatt 26000Km-t mentem vele. Ha rászűrők ,hogy 45000km-nél többet futottat adjon csak ki a használtautón a motorokra be sem jön szinte semmi. 2005-ösömben 44500Km-van, 92-es Sportmocikba 36-46000Km!?!
Lehet,hogy így van...Csak én arra asszociáltam,hogy a Dávid a Szabó Attila féle motoros akadémiás motorral ment.De végül is mindegyik motor a Magyar Suzuki RT től jött,a Szabó nem tudta értékesíteni mint versenymotort ezért gondolom a Full Gas ba került e célból.Annyi biztos,hogy amivel a Viktor ment az is valahol ott van "gyári"állapotban
Nekem Erdős Tamás mondta a nyáron a szalonban, és Jana is megerősítette ezt, mert kérdeztem már akkor tőle ott telefonon hogy mit csinált a blokkal, mivel egyik haverom izgult a k9-re, de csak a telefon ig!
Sedu!
Gondolom az a rengeteg eladott motorból, persze mind nagyon nagy haszonnal, olyan nagy vagyonra tettél már szert, hogy fél Debrecen a tiéd! És hidd el akinek pénze van nem a legolcsóbbat válassza az adott tipusból, és jól is teszi, mert nem az a drága, ami drága, az a drága amire csak költesz és költesz és sosem lesz olyan mint a ha a drágát vetted volna meg!
K7!
Ha a FULL-GAS-os 2.19 millés kék k9-re még 700000-et toldanának hogy cseréljem el az enyémre, akkor sem cserélném el, mivel ez a gép Juhász Dávid versenymotorja volt! A blokkja sem gyári, Jana meg más is már túrt benne egy párszor! De tudom ez a jó vétel mert olcsóbb! Vedd meg valószínű lesz fejfájásod 4-5000 km után! K9-ből az országban több verseny motor van vagy volt, mint útcai!
Szintén vettem múlt évben Suzuki swiftet 20 évesen 90,000km-rel, de ki tudja előtte hányszor fordult át az órája
Megcsináltam, após örül neki (ajándék volt).
De hidd el van még 6-9 éves motor törés mentesen 10-12000 km-el, csak nagyon ritka, és megkérik az árát álltalában, 2011-2012-ben is vettem ilyeneket, 2000-es GSX-R 750, 04-es ZX10R!
Nem debrecenben lakom.
A boglári full gas egyik szerelője mondta is h Kispataki ex motorja!
De ha ezeket nem tudnám róla akkor se venném meg!
Meg kell élni, a kilométer óra vissza hajtóknak is!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Az hogy verseny motor volt, sajnos!
Gondolom az a rengeteg eladott motorból, persze mind nagyon nagy haszonnal, olyan nagy vagyonra tettél már szert, hogy fél Debrecen a tiéd! És hidd el akinek pénze van nem a legolcsóbbat válassza az adott tipusból, és jól is teszi, mert nem az a drága, ami drága, az a drága amire csak költesz és költesz és sosem lesz olyan mint a ha a drágát vetted volna meg!
Kispatakinak inkább..
Ha a FULL-GAS-os 2.19 millés kék k9-re még 700000-et toldanának hogy cseréljem el az enyémre, akkor sem cserélném el, mivel ez a gép Juhász Dávid versenymotorja volt! A blokkja sem gyári, Jana meg más is már túrt benne egy párszor! De tudom ez a jó vétel mert olcsóbb! Vedd meg valószínű lesz fejfájásod 4-5000 km után! K9-ből az országban több verseny motor van vagy volt, mint útcai!