Ezek a nagy fordulatú 4T-k nagyon kiélezett technikák. Szerintem a sportmotorok sincsenek annyira csúcsra járatva, mint ezek. Nagy sűrítés, nagy fordulat, ici-pici váltó, agyonkönnyítve minden. Ez általánosan elmondható róluk, egy igazán strapabíró sincs közöttük. Szinte kizárólag csak komoly meghibásodások léteznek: szeleptörés, blokk öntvény törés, váltó törés, dugattyú törés. Ha így nézzük raklap szar az összes.
De ha ettől eltekintünk, akkor elmondható, hogy a japánok közül Yamaha építi a legrégebb óta ezeket és az ő motorjai a legkiforrottabbak. Ezen belül is a 426-os az egyik legjobban sikerült modell még akkor is, ha a váltója nem túl masszív. Jól vezethető gép, jó ergonómiával és jó futóművel. Erő is akad benne.
Meg hogy nem bírják berúgni De a szerelő ismerősöm szerint is egy strapabíró szerkezet, csak rohadtul meg kell nézni, mert könnyen bele lehet nyúlni egy olyanba, hogy rögtön +2-300e hogy talpra álljon.
Az 1. amit nézünk pont ilyen "patika, felújított" állapotban volt drágáért
Kipróbáltam gyújtást ráadva a kábelt összefogva nem történt semmi. Szóval benn se lehet a motor, vagy nem működik.
Áttételhez kell folyamodnom a gyári nyomatékért...
Sziasztok!
Suzuki GSX-R 1000 K4-re keresek fejidomot, generátor deklit meg váltókart.Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy találhatok ilyen bontott cuccot? Előre is THX.
Robogót úgy kell venni, hogy le kell alkudni az árát, aztán levonni belőle egy teljes motor felújítást.
Szomszéd katanája csendes volt még akkor is amikor dugattyút kellett benne cserélni. Ha megy 80-at nincs nagy baja.
Amennyit ráköltöttek tuningra az még annyival csökkenti az árát.
Egy Suzuki Katana R 50 2007-es évjáratú replika(festése mint a gyári GSX-re) szeretnék venni.
Kérdésem hogy mennyiért éri megvenni, valamint vannak hibái ezeknek kb mennyi a javítási ktg-e? Blokkja teljesen fel van újítva.
Hibái:
hangja van a csapágynak, (csörög) meg nem biztos az alapjárat a fúvókák miatt, az eladó szerint a porlasztóban fúvókákat is kell cserélni. 12 000 km van benne.
Szerintetek mennyiért éri megvenni, és ettől nem lehet hogy főtengelyes a motor? Valami nagy baja lehet?
De ha ettől eltekintünk, akkor elmondható, hogy a japánok közül Yamaha építi a legrégebb óta ezeket és az ő motorjai a legkiforrottabbak. Ezen belül is a 426-os az egyik legjobban sikerült modell még akkor is, ha a váltója nem túl masszív. Jól vezethető gép, jó ergonómiával és jó futóművel. Erő is akad benne.