Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Most mit mondja.
Félinfókból,tévhitekből,és megcsontosodott dogmákból csak rossz vélemény születhet.
Már vártalak.
Nono.
220-ra kell áttételezni!
Amúgy valami 3 hengeres izomgép lenne király, ami azért alul is tol, meg forog is. De nem Triumph, hanem olyan ami veszi a lapot. Mondjuk 3db 450-es krossz blokk összefűzve, mint az ikerpancsik.
A Husquarna Nuda 900R nagyon tetszik, annak a gépnek jó a filozófiája. Ha nem 100LE lenne, hanem 200 kezdenék gyűjteni rá.
Segítségeteket szeretném kérni,keresek egy Debreceni motoros srácot.Annyit tudok róla hogy tavaly novemberben hirdette törött Suzuki k-1-s Gsxr 1000-ét és a motor teljesen kék színű pókhálós mintákkal volt festve aki tud valamilyen infót kérem segítsen.(Sajnos elvesztettem a telefonszámát
sedu,

Sok hülyeséget hallottam már, de az, hoyg folyamatosan nyitva van 0,5 báron az injektor.. azért az über...
Most 750-es turbós projekten töröm a fejem (k6), nem tudjátok a gyári elektronika meddig kezeli a nyomást? 0,8 bar körül gondolkodom gyári dugattyúkkal.
Tegnap hallottam BMW 535 turbós projektet. Azt mondja a csávó rakott be egy plusz injektort. Mondom ok, de mi vezérli?! Azt mondja 0,5 baros nyomás kapcsoló folyamatosan nyitva tartja
neked is meg kell építeni az ultimate bike-ot. 1000-es gixxer vázban Hayabusa motor 300-ra leáttételezve
Gixxer fórumon van 1-2 ilyen suicid motor.
Már ott tartok, hogy minden nap szugerálom magam: "Jó ez a motor, nem gyenge, jó ez a motor." Addig tart amíg nem kerül mellém a B-Kinges haver. Utána mindig bemegyek a műhelybe és nézegetem a GSX-R-t, hogy elfér-e rajta 60 fogú lánckerék.
A ZX-9-et első útról vissza akartam vinni a kereskedésbe, mert úgy éreztem, hogy gyenge. De a Z750 fórumban is olvasható, hogy nagy erőkkel próbáltam rájönni mi baja van. Persze semmi bajuk nem volt, csak nekem.
RS250-ről felültem a zx9-re és csak az járt a fejemben hogy miért nem megy és miért eszik fele annyit, mint a negyedakkora motor?!
Nekem érzésre olyan igazán remegős adrenalinbomba akkor volt, mikor a 3 lóerős robogómról átültem a 125ös cagiva mitom-ra.

Így visszagondolva, jó döntés volt ez az új jogsi mizéria, mert a 14-16 évesek közt nem sok normális van
Amikor a Mini Rigáról ráültem a 350-es Jawara 13 évesen, na ott volt különbség! Azt az élmény még egyszer meg tudta közelíteni, amikor 3 év múlva a Jawáról átugrottam a 380-as krosszmotorra. Az vérpezsdítő volt. Azóta igazából minden motoron csak azt nézem, hogy ez mért nem megy?
Mikor SV 650-ről átültem K5 750-re, na ott volt durva különbség

K5 750-ről a 9es Ninja nyomatékosabb volt. K7 1000 után még nyáron mentem nézni egy K5 750-et megint... nem hittem el, hogy a 750 nem csak matrica, állítottam, hogy 600as blokk van benn

De összességében szerintem még mindig a 750esem lenne, ha anno nem töri össze barátom... elég az az erő, amíg nem mész egy ezressel
Menj át a Z750 fórumba, ott a régi Z is 152 le Akkor a 750-es gixxer lehet 170 is
Jelen!
Jó én nem akarok vita tárgyat adni/vitatkozni! Nekem mind 2 van/volt persze hogy erősebb a k6 1000 de ha az én 120 kilómmal ülök a k6ra akkor egy 55kg-s 175cm es kiskoma ugy legyalázna a 750 el mint a szar!
A túrázásról meg annyit a 600as gixer meg a 650 sv után győztem menni a mecsekben. tehát motor,motor hely,hely nem mindegy.
nekem volt k6 750,most k7 1000,össze sem lehet hasonlítani őket.vagyis de,kb ég és föld.
mondjuk neked folyamatosan úsznod kell,mert megdöglesz,cserében viszont az immunrendszered nem ismer lehetetlent.

ja,és fogorvoshoz sem kell járnod.
Mentem k1 750 el,kezes jó kis motor, élmény vele menni.A k4 1000 ahozképest egy kemény,brutális,vadállat.
kényelmes motor 6méter felettieknek