220-ra kell áttételezni!
Amúgy valami 3 hengeres izomgép lenne király, ami azért alul is tol, meg forog is. De nem Triumph, hanem olyan ami veszi a lapot. Mondjuk 3db 450-es krossz blokk összefűzve, mint az ikerpancsik.
A Husquarna Nuda 900R nagyon tetszik, annak a gépnek jó a filozófiája. Ha nem 100LE lenne, hanem 200 kezdenék gyűjteni rá.
Segítségeteket szeretném kérni,keresek egy Debreceni motoros srácot.Annyit tudok róla hogy tavaly novemberben hirdette törött Suzuki k-1-s Gsxr 1000-ét és a motor teljesen kék színű pókhálós mintákkal volt festve aki tud valamilyen infót kérem segítsen.(Sajnos elvesztettem a telefonszámát
Most 750-es turbós projekten töröm a fejem (k6), nem tudjátok a gyári elektronika meddig kezeli a nyomást? 0,8 bar körül gondolkodom gyári dugattyúkkal.
Tegnap hallottam BMW 535 turbós projektet. Azt mondja a csávó rakott be egy plusz injektort. Mondom ok, de mi vezérli?! Azt mondja 0,5 baros nyomás kapcsoló folyamatosan nyitva tartja
Már ott tartok, hogy minden nap szugerálom magam: "Jó ez a motor, nem gyenge, jó ez a motor." Addig tart amíg nem kerül mellém a B-Kinges haver. Utána mindig bemegyek a műhelybe és nézegetem a GSX-R-t, hogy elfér-e rajta 60 fogú lánckerék.
A ZX-9-et első útról vissza akartam vinni a kereskedésbe, mert úgy éreztem, hogy gyenge. De a Z750 fórumban is olvasható, hogy nagy erőkkel próbáltam rájönni mi baja van. Persze semmi bajuk nem volt, csak nekem.
Amikor a Mini Rigáról ráültem a 350-es Jawara 13 évesen, na ott volt különbség! Azt az élmény még egyszer meg tudta közelíteni, amikor 3 év múlva a Jawáról átugrottam a 380-as krosszmotorra. Az vérpezsdítő volt. Azóta igazából minden motoron csak azt nézem, hogy ez mért nem megy?
Mikor SV 650-ről átültem K5 750-re, na ott volt durva különbség
K5 750-ről a 9es Ninja nyomatékosabb volt. K7 1000 után még nyáron mentem nézni egy K5 750-et megint... nem hittem el, hogy a 750 nem csak matrica, állítottam, hogy 600as blokk van benn
De összességében szerintem még mindig a 750esem lenne, ha anno nem töri össze barátom... elég az az erő, amíg nem mész egy ezressel
Jó én nem akarok vita tárgyat adni/vitatkozni! Nekem mind 2 van/volt persze hogy erősebb a k6 1000 de ha az én 120 kilómmal ülök a k6ra akkor egy 55kg-s 175cm es kiskoma ugy legyalázna a 750 el mint a szar!
Most mit mondja.
Félinfókból,tévhitekből,és megcsontosodott dogmákból csak rossz vélemény születhet.