Nem az a kérdés melyik tetszett neked, hanem hogy melyik basz oda a 600-nak és a 750-nek 4-5-ben, hát csak a sárga!
Máté Bettinek át kellene adnom számlákat, ő pedig tovább Mártinak! Fontos!
K5 1000 alvázszám eleje!
így van ahogy leírod, annyit fűznék még hozzá, hogy GSX-R 1000 K5-től már egy 600-ast 4-ben agyonüt végre, egy 750-est meg 5-be vígan megesz végre!
nem akarok hülyeséget beszélni és bele vauvauzni,de benzines motornál a töltő nyomás sosem fojamatos......főleg nem 0,5 bar alapjáraton éphogy minuszba van
A K6 1000 pl. úgy tol alulról egy kis közepesfordulati gyári komjuteren való dúsítástól ,hogy kb 70-nel haladtam a 98-as inj.SRADommal 750-es ,visszakapcsoltam 2-esbe pörgött vagy 9-10 ezret és nyelet húztam. Haver mögöttem 6.ban maradt (1000-es) majd mosolygott a következő állomásnál. Kérdeztem: azért jól megy a 750 nem? Megyeget,mondta, ott voltam mögötted 6.ban. De azért elnyúltam egy kicsit? Azt mondja nem igazán, talán pár métert. Először nem hittem neki, de számolgattam a revüs tesztekből és igaza volt. 1-esbe kellett volna visszadugni hogy meglépjek tőle!
Úgy lehet, hogy az ezresek még járatosak voltak és 7000 fölé nem forgatták.2000-2003as 750eseknek főtengelyen (leszámítva az első mintapéldányt ami a Motor Revuben is volt Japánok által válogatott alkatrészekből és 144Le volt) 135-137 Le-sek voltak,(gyári 141le) ami főtengelyen 126-129 kb. 281Km/h (144le) után 274-276 volt a végük ,ezért hívták a német Suzuki elkötelezettek R1 zabálónak. 0-200ra 8,1 (144le) majd 8,3-8,4 sec.Ezzel meg RSV 1000 és 929,954 izzasztó!
Szeretem az erős autókat, de a mostani 200 lóerős a garázsban áll, a 110 lóerőssel pedig csúszkálok a hóban. Ha gyorsan akarok menni veszek egy sportmotort, azt legalább nem sajnálom majd tankolni
ha ennyire gyenge akkor ott bay van,vagy a fejedben
még 944-ben volt egx kx500-am,bivaly meg brutál,de nem fostam le a bokám tőle,azt inkább a k7 1000 től,mikor csak 200km-t bírt,azt viszont nagyon.
holnap úton leszek és beszaladok érte. Ha úgy jó