Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de te nem lehetsz mérvadó motor kényelem vizsgálatakor,mert te 6méterkét centi vagy
Én nem ismerek a ZX-9-nél kényelmesebb motort. A Z750 is sokkal rosszabb. Nem a kényelem a lényeg, hanem, hogy a méretek ne zavarják a vezetést. Ha nagyon kell kucorodni az nem jó. Ha szépen nyútjottan lehet behasalni, mint a hiúz akkor lehet jól vezetni a gépet.
k1 750,a k6-7 ezerrel? ugyanmár
mondom, elhiszem a 151-et, talán, ha kicsit sokat mér a pad, és főtengelyre van már átszámolva. keréken kizárt.
Azért irtam hogy asszem mert, ezekkel az extrákkal vettem, nincs kizárva hogy bele van túrva más is! A tulajnak volt mérési papírja a 151 paciról! Párszor tuti volt Kunmadarason a vas! Nagyon egybe van, imádom! de sose tetszett a szívlámpás gixer! Ezért is eladó! Zzr 1400 ra fáj a fogam!
151LE keréken ennyi módosítástól? Ami ebből erőnövelő tényező az max a yoshi kipurendszer. PC3 csak ahhoz kell, hoyg ki lehessen használni a rendszer előnyeit, K&N kb semmit nem számít erőben, max 1-2LE. Nekem kicsit soknak tűnik a telejsítmény, főtengelyen még hihető lenne... talán. Látom szegedi vagy, pedig mondtam volna, hogy tavasszal összefuthatnánk és összemérhetnénk a gépedet az enyémmel, bár az áttételbeli különbség miatt nem lenne hiteles a mérés, nekem egyenlőre gyári az áttétel. Csak mert eddig én is vertem a 750-eket és többen kérdezték már hringen pl, hogy ezres a gép? De én tudom, hogy nem megy úgy, mint egy ezres.
LE-hez még annyit, AGO-nál 156LE a legerősebb ilyen gép, mint a tied, főtengelyen! Pedig azon se hiszem, hogy csak egy kipuffot cseréltek, gyárilag ezek 140LE alatt vannak sajna, a gyári adat kamu.
Nekem a 9es volt a legkényelmesebb.
Méretre nem volt a K7-esem érezhetően kisebb egyiknél sem.
Krossz kormánnyal a k4el a világból kilehet menni.
Most hogy visszakerült a gyári kormány, sztem még a K7nél is rosszabb a k4:)
De lehet hozzászoktam a kenyelemhez, főleg hogy sokat mentem supermotoval.

Viszont a 9es max 6-6,5ot evett, a K7-esem 7et(attetel korrekció számolva), ez a k4 simán 7,5-8 crosskormannyal. Kíváncsi leszek a beállítás után.
Bár hasonlóra számítok, mert gyári kormánnyal gyorsul a tempó.
Már én is a matrica nélkül vettem a 2. Tulajtol. Ő vette ezer km-el, pannonringen ment.
edem méretileg milyen a K7 és a K4 egymásoz viszonyítva? Sokkal kisebb a K7? Azért kérdezem, mert Neked még ZX-9-ed is volt, pontosan tudod milyen a kényelmes sportmotor.
És te miért szedted le a K7-es fejidomjáról a 2 matricát? Aki most hirdeti attól is kérdeztem, és ő azt mondta hogy nem tetszett neki rajta! Hazudott, mert már akkor sem volt rajta mikor hozzá került!
Csak? Nemár. Kihagy a gyújtás?
Köszi a szép szavakat, remélem nyáron osszehozunk egy gurulast!
Szia

Igen az enyémet hirdetik, az azóta 2. Tulaj! Én 17ezerrel adtam el.

Pályán volt használva kb 4ezret, jobbra csúszott minimalisat.
Szép volt mikor eladtam, a hangjáról nem is beszélve.
Már bánom az eladását. Csak sajna majdnem kétszer annyi pénz állt benn, mint
A K4em, és azért akkora különbség nincs, legalábbis az én szintemen.
Nem nagyon van beletúrva!
Pc 3 usb, yoshi triovál rendszer, k&n, hátul +2 fog, erősített lánc, tilitás iktató! Ez be van lőve padon és kész! Asszem ennyi! De ha én vezetem a túrát akkor a k6-7-1000-el is megérnek utánam jönni!
A gyári 750-eseket meg nem is említem...
Akkor nem kicsit lehet bele túrva a 750 blokkodba, mert anno a gyári 750 Superbike-ok voltak 155-159 lovasok keréken!
Annyi tuti meg lesz! Nekem a k1 750 151Le keréken!
Szerintem a te volt K7 hirdetik a használtautón (no, itt a lehetőség), megismerem a fejidomról, kipufogóról, és a bukógombáról. De most egy pár helyen fehérrel fóliázva van!
Igen nem véletlen van nekünk is 2 belőle, de nem csak a külső miatt!
De ha eladod a k4-et,előbb szólj hogy vegyem meg mert tuti-fruti állapotban van.
Szia!

Ha 155 lóerő lesz vagy több keréken az előbb leírt paraméterekkel a K4-em, akkor már örülök.
Amatőr szinten sose legyen többre szükségem

De egy biztos: egyszer lesz még egy K7-em, mert számomra az a TOP legalábbis külsőre.
Ha olyan erőt akarsz elérni mint a K7-esed volt, akkor nagyon sok pénzt kell tolni a K4 blokkra, azzal hogy agyon le áttételezed a k4-et ezáltal nem nyersz erőt, csak úgy érzed! K7-K3 diagramm mindkettő slip-onnal!
köszi, de nem erről van szó. Új szerződés, 10 éve nem okoztam balesetet mégis 0-ban vagyok. Befizettem mégis felmondták. A pénzt benyelték, most meg forduljak fel?!
Olvasd el ezt, mielőtt intézkedsz: link
Az túl brutal lenne.

Olyan erőt akarok elérni, mint a K7-esem volt.
K7: 4az1ben bódis kozepdob nélkül, k&n, és plusz 2 fog hátul. Lépett:)

K4em: bódis, k&n, prop-tech (tavasszal pados állitas), és jön a -1+2.

szerintem így hasonló lesz az élményfaktor
-2 +3.aztán harmadikban taposnod kell lefelé ,mert tombol az eleje.