Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végülis ha kiveszek egy szemet, gyári értéken lesz a láncom...

Bár ha utassal utazom, akkor nem az én lábamba vág bele az elszakado lanc
"lánckerekek hibátlanok" ezen én is meglepődtem amikor kb 30e km-nél kapott előre -1 et...
mondom a kis lánckeréken biztos látszik a kopás, hisz 40e körül már cserélni szokták kompletten, de ledöbbentem mikor egymásra tettem az újjal és semmi különbség nem volt...
pedig a láncomból 1-2 körgyűrű már hiányzik...
Sziasztok!

Oké, akkor szerintem bepróbálkozunk egy 15össel.
DEK elvitte a kormányom, szóval a -1+3 gyári kormánnyal nem lesz meg az a 4.ben kerék...

Tavaszra tervezem az áttételt -1+2-t, 25100 km van a gyári láncban, lánckerekek hibátlanok. Szervízkönyv szerint még nincs ,,csere értéken" a láncszettem. De én azért lassan cserélem, jobb a békesség.
Gyárilag híg olaj van benne. Én 10-es teló olajat tettem bele, de elférne 15 vagy 20-as is. Egyrészt a 10-essel még nyoma sincs kormányzási nehézségeknek, másrészt még így is tud szitálni ha gyorsan váltakozik az első kerék terhelése. Szélesített csutka kormányt használok előre forgatva és leengedve.

-1+3-at tegyél fel és krosszkormánnyal 4.-ben simán kerekezel.
ződ hidraulika olaj a john-deere-ből.
Balit kérdezd, szerinte valamelyik megeszi a szimeringeket.
Sziasztok!

K3-K4 1000 kormányteleszkópba milyen olajat szoktatok tenni?

A gyári levegős és túl puha volt cross-kormánnyal.
Került bele szerelő által vmi harley-olaj, durván sűrű, de csutkakormánnyal túl szoros

Kinek-mi jött be?
OK! Csak azért kérdeztem mert a 6 dugattyús nyereg amit a Suzuki használ az egy fos.. . legalább is a tapasztalataim alapján...
Mondom nem az enyém. Ducatin volt ilyen fékem az új metz z6-os gumit midig sírósra lehetett vele fékezni, a gyári fém fékcsővel nem puhult fel mátrázás közben. Aránylag olcsó bele a betét is.
20-ért adtam el a sajátjaimat közbetét nélkül, de fékcsővel, betéttel.
És milyen volt a bremboval, változott valami amikor használtad?
cápának
Nem az enyém, az már elkelt
Ha lenne időm felgyújtanám mindet!
Jótól kérdezed Te is. Én meg a hivatalos ügyek....
Hát a láb-lógtásról is hosszasan lehetne vitatkozni. Én kerülöm. Na persze én kurvára tudok motorzni.
Hol lehet a mabisz-nál bejelentést tenni. A tetű genertel hiába utaltam el már 1 hónapja az éves biztosítási díjat megszüntette a kötelezőmet! Pénzt se küldött vissza!
Veszek egy 200,000-es angol romot és biztosítás nélkül fogok vele menni
viszont esni jó nagyot lehet vele.kakucson egy 510-el voltam edzeni,3.felmenetben el is szakadt az ínszalag a térdemnben.pedig nem mentem gyorsan,volt talán 60 is.szerencsétlen bukta volt,beakadt a lábfejem,és kicsavart térdből,rohadjon meg hogy fájt. asszony meg nézett mé porolok annyira
A supermoto nem való országútra. Legalábbis nagyon ritkák az olyan utak, ahol olyan szűk kanyarok lennének, ahol élmény vele menni. Itt a hegyekben van pár kanyar, de az SM-el keresnem kellett azokat a (sajnos rövid) szakaszokat, ahol nem a végsebességgel lehet menni. Mondjuk az nagyon jó, hogy az unalmas részeket fel lehet dobni egykerekezéssel. A 900-1000 SM-ek viszont biztos királyak. Husky Nuda és társai.
Vazze a drz puha pöcsöknek való. Minden gyenge, puha, nehéz rajta.
Venni akartam egy CR500 blokkot a VOR-ba, de többért adták volna, mint egy teljes motort
A szar utak miatt mindig gondolkodom supermotón, de aztán amit kipróbálok azokkal nem lehet autópályára felmenni
Lesz 2 motor, legalább ha az egyiket leamortizálom még mindig felülhetek a másikra.
Érdekes, akkor van két kipufogórendszered?
A K1 az a K2-vel volt egyforma, a K3 meg a K4-el...
Annyi nincs rá.
Suzuki Gsxr 1000 K1, K3 1000 km-t futott gyári komplett titánium kipufogó rendszer eladó.
Ott a DRZ 400, az nem megy szét. Cserébe lusta és nehéz. A 426 nem említhető vele egy lapon.
Az okok közül az egyik az, amit Te is mondtál: sok alkatrészt akarnak eladni.

A másik ok a kategória születésében keresendő: a 2T változatok korábban jóval üzembiztosabban, kisebb tömegből, több LE-t préselnek ki (ez lényagében máig így van, pedig a 2T-ket 10 éve nem fejlesztik). Szóval annó emiatt megduplázták a cc-t a 4T-k számára. De így a dupla cc-hez még nagyobb tömeg jön. Végletekig el kell spórolni az anyagot ahhoz, hogy a 250F csak pár kilóval legyen nehezebb a 125-nél. Ha többel nehezebb, akkor már kikap tőle és hol marad a nimbusz? Ha meg nem srófolják 15ezerig a fordulatot, akkor alul marad LE-ben vele szemben és megint kikap tőle?

Magyarán addig kellett valahogy a szabályokat csűrni csavarni, amíg valahogy nagy nehezen a 4T-ket lehetett kihozni jobbra. De ennek többek között az az ára, hogy hullanak szét. Vázon, öntvényeken, idomokon(!) is spórolnak, hogy könnyebb legyen. Ennek megfelelően ma már egy krosszmotor váza is képes eltörni. 20 éve ez lehetetlen volt.
Nekem volt VOR, tele sok szuper megoldással, technikai ínyencséggel, de sok helyen kisipari munka volt rajta. Láttam a belét, azt hiszem linkeltem is képet a törött dugóról. Miért nem tudnak ezekből 10%-kal kisebb sűrítésű, picit kisebb fordulatú használható gépet csinálni. Tök jó lett volna a fogaskerekes vezérléssel, nagy lapsúberes karbival bika fékkel, öhlins futóművel.
A manuális dekompresszor miatt bíbelődnek vele.
Ezek a nagy fordulatú 4T-k nagyon kiélezett technikák. Szerintem a sportmotorok sincsenek annyira csúcsra járatva, mint ezek. Nagy sűrítés, nagy fordulat, ici-pici váltó, agyonkönnyítve minden. Ez általánosan elmondható róluk, egy igazán strapabíró sincs közöttük. Szinte kizárólag csak komoly meghibásodások léteznek: szeleptörés, blokk öntvény törés, váltó törés, dugattyú törés. Ha így nézzük raklap szar az összes.

De ha ettől eltekintünk, akkor elmondható, hogy a japánok közül Yamaha építi a legrégebb óta ezeket és az ő motorjai a legkiforrottabbak. Ezen belül is a 426-os az egyik legjobban sikerült modell még akkor is, ha a váltója nem túl masszív. Jól vezethető gép, jó ergonómiával és jó futóművel. Erő is akad benne.