Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokszor forul elő, hogy hibásan mondok szakszót. Azért van, mert figyelmetlen vagyok, meg azért mert én nem jártam semmilyen autó vagy motorszerelő suliba. Engem az élet tanít. Bogyó meg nem szeret.
Igen, Te jól tippeltél, de nem a neten hozzászólókra gondoltam, hanem azokra akik látták/hallották a motort, sőt mentek is vele.
Jogos! Nyugvó = fekvő! (Nálam)
Amikor megvették a 635-ös BMW-met a faszi csúsztatott kuplunggal+fékkel levitte a motor fordulatát 600-ra, világított az olajnyomás jelző, azt mondja ez főtengelyes. Hát nem ráhibázott
Cápa az nem is sportmotoros akinek nem könyökölt ki még a motorja. Bár akkor én se nevettem amikor az RS250 6.-ikban max. fordulaton előadta
keressem vissza, hogy tippeltem hajtókar csapágyra?
Nem látta senki a motorodat, hogy mondja meg a hibát?
jövő héten megyek hozzájuk.Beszerzek minden infót,hogy kielégítsem a szakma utáni szomjúságodat
Értem mire gondolsz, de nemtom elképzelni. Tehát olajnyomást mérnek ill hogy az hogyan változik. Hogyan zajlik egy ilyen mérés? Hol mérik a nyomást? Ha egy pontban mérik, akkor abból hogyan állapítják meg, hogy itt biztos rossz a csapágy? Miből következtetnek erre? Zavaros egyenlőre, világosíts fel!
a nyugvót rendszeresen szokták fekvőnek nevezni, nincs ezzel semmi baj sztem.
a olajcserekor azért nem árt azt az olajat megnézni mit is lehet látni és találni benne A SZIVÁRVÁNYOS ELSZÍNEZÖDÉS MÁR SEJTET VALAMIT alinken szereplő motor is vez láncnak tudták be a hangot de nem az volt a csapágy árak 5-6 eft tavaly nyári árak 5 párnyugvó 4pár hajtókar tőmitések 120 ezer KECSKEMÉT RODEORIDE
http://www.sportmotor.hu/motor...
igen,ne értetlenkedj már.
öööööööö nyugvó,tám,meg sikló csapágyat halottam,de fekvőt de tudod csak szeretetből kötekszem
tehát ahol kopottabb a csapágy(nagyobb hézag) ott kisebb a nyomás,és ezt mutatja ki a műszer?
ha úgy jobb akkor "ingadozás"
olajlengést még mindig nem mondtad el hogy mi,az olaj nyomás ingadozik?
Prop tech-el baráti kapcsolatban vagyok.Tavaly januárban átnézettük velük a 600-ast amivel a párom versenyzik.Mivel szponzorált versenyző ezért fontos,hogy megbízható legyen a motor és ne robbanjon fel szezon felénél. Az olajlengés egyértelműen kimutatta,hogy szarok a csapágyak.Szétszedték és láss csodát igencsak oda voltak a csapágyak.Hagyhattam volna,legyintve,hogy hülyeség bla bla bla.Aztán felrobbant volna a blokk és a költség jóval nagyobb lett volna.Ezért inkább megcsináltattam és hibátlanul működik.
És most végre összejött
direkt ezt hajtogatja,hogy mikor kérdez már rá valaki.egyszer mondták neki azota rákattant.
Értem, csak kíváncsi lettem volna a véleményedre a géppel kapcsolatban.
nem. úgyis csak akkor lett volna érdekes, ha az enyém elkel, de nem kellett senkinek a motorom, ugyhogy marad most már ez, jó lesz még ez is.
Hy!

Élőben megnézted azt a zx 10-est amit nézegettél régebben?
lehet jó valamire, vagy lehet következtetni erre-arra, de gondolom biztosat nem tud megmondani vele az ember. gondolom nem véletlen nem találkoztam még soha ilyennel, nem hiszem, hogy ők találják fel a spanyol viaszt. Ne érts félre, nem akarok leszólni senkit és semmit, de kicsit szkeptikus vagyok az ilyen kitalált eljárásokkal. vagy jó vagy nem, de ha annyira jó dolog lenne és egyértelműen megállapítható lenne pl egy csapágyhiba így, akkor valószínű el lenne már terjedve, de nincs.
Illetve az olajpumpa állapotára együttesen lehet következtetni. Eltömődött olajjáratok ellen viszont nem véd.
Igen,csak attól kicsit összetettebb.
Ezzel megállapítható,hogy mennyire kopott a főtengely/hajtókar csapágy és nem kell megvárni mire pl kikönyököl...
szóval olajnyomásmérés. értem.