Nem hiszem, hogy ennyire drámai a valóság. Attól pl. hogy meglágyul egy bowden még nem történik katasztrófa, ez pl. egy CZ krosszmotor minden létező bowdenjével előfordul az első megtett kör után. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy minek nevezzek egy olyan motort, aminél egy CZ krosszmotoréhoz hasonló hibák vannak. Prémium gép? Ne... Én már tavaj nyáron megéztem a panigenyót élőben és mondhatom elég vicces. Akkora mint egy 150-es ETZ és az én értékrendem szerint katasztrófális műszaki agyrém szüleménye. Váz nélkül egymásra csavarozott meg szegecselt(!) lemezek, műanyagok, öntvények összessége. Olyan vékony mint egy trofi emzé térdvédők nélkül. Szerintem vicc az egész. Aztán a szupertesztet elolvasva már a röhögés kerülgetett mikor olvastam, hogy a Ducati megalkotta (végre!) azt a V2 blokkot, amiben nincs nyomaték. Meg ugye végül 40kg-al nehezebb lett, mint a beharangozott.
Mint mi. Nála az valahol 1:55 alatt kezdődik.
Volt náluk két K5 1000 is és szerintem mind a kettő túlment a 15 000-en bontás nélkül. A Janié is bírta addig amíg egy hozzáértő szerelő rá nem spanolt 3 kattanást a vezérműlánc feszítőre.
A pályázás meg az utca két külön világ.
az MV-nél két lehetőség van,ill.3.vagy méterben számolod a futásteljesítményt,vagy üzempercben,esetleg megtett körökben,de ez utóbbinál nem csak egész számokat lehet használni
Akkor megegyezhetünk abban fiúk, hogy számok, képletek, tapasztalok és minden egyéb alapján is tökéletesen helytálló az, hogy egy sportmotor el tud menni 100e-t de simán meg tud halni akár 50e km-en belül is.
Egy motor előéletét nem ismerve emiatt továbbra sem nyugtatnék senkit 50e km-nél, hogy vígan megy az még. És abban sem látok logikát miért evidens, hogy az a motor, ami 50-nél megdöglik vissza volt tekerve. Nem feltétlenül. Ha hajtották végig, akkor 50-nél van a vége. Amiket én ismerek lehet, hogy vissza volt tekerve. Lehet. Hajtva viszont biztos volt mind.
mondjuk a téli hidegindítás rosszminőségű (jó esetben közepes minőségű)olajjal igen brutál tud lenni,na meg a márkaszervízek"csodás"munkája,miszerint olajszűrőt azé nemá,ugye.
Nekem jó az öreg GSXR...
Volt náluk két K5 1000 is és szerintem mind a kettő túlment a 15 000-en bontás nélkül. A Janié is bírta addig amíg egy hozzáértő szerelő rá nem spanolt 3 kattanást a vezérműlánc feszítőre.
A pályázás meg az utca két külön világ.
Egy Ducati 2-3 ezret.
Egy motor előéletét nem ismerve emiatt továbbra sem nyugtatnék senkit 50e km-nél, hogy vígan megy az még. És abban sem látok logikát miért evidens, hogy az a motor, ami 50-nél megdöglik vissza volt tekerve. Nem feltétlenül. Ha hajtották végig, akkor 50-nél van a vége. Amiket én ismerek lehet, hogy vissza volt tekerve. Lehet. Hajtva viszont biztos volt mind.