van egy korántsem gyári K7 1000-em,valaha versenyeztem is vele,csunderliknél 187LE volt,ment is szépen,futomű,fék szintén nem gyári,de így is kevés volt,mondjuk 95-100kg közt mozogtam anno,így tudta tartani a tempot más ezresekkel,persze csak azokkal amik nem csilliárdból voltak megépitve.
mondjuk azért szerény 55-öt mentem vele a hringen.bár ez lehet véletlen is.
sztem bőven elég mindenből a gyári,ha meg mégsem akkor bmw-t kell venni.a gsxr nem nagy durranás gép,(mondjuk ugy hátulkullogó)inkább az ezres gépek igáslova.ettől függetlenül persze szeretem.
De bizonytalanabb az üzembiztossága és pontatlanabbul működik.
Nálam van is valami malőr, amitől tartok kicsit. Amikor hidegen beindítom (először aznap), akkor néhány másodperc után megbotlik a blokk. Ha nincs ráhúzva a szívató előfordul az is hogy ilyenkor leáll. Ilyenkor - érthető okból - a vezérlés felől hangos zörrenés hallatszik. Nem tudom megérteni mi okozza és azt sem, hogy a zörrenés miatt van a botlás, vagy a botlás miatt a zörrenés. Lehet, hogy a térképben van valami lyuk, ami a melegedés közben pl. a hőszonda jele alapján egy adott pillanatban hibát okoz és egy pillanatra kihagy a gyújtás, vagy ilyesmi. Mindenesetre a vez lánc környékén már többször körül néztem. Látszólag minden jó, de kicsit nyugtalanít a dolog.
Na igen, ebbe a hibába én is beleestem. Viszont 1 laza kör után a sírós hang gyanús volt, és megint szét, és össze, és normálisan beállít. Azóta is így megy...
No látod, utána meg csodálkoztok hogy nem megy a motor úgy ahogy kellene. Ha az "íves láncfeszítő" el mozdul a helyéről, a vezérlés igencsak kétesen működhet. A dugó netán egy kicsit utól-utól éri a szelepet, ami lehet utána már nem tökéletesen zár, és oda egy pár lónak! Cserélj "szerelőt"!
Ja ja.
Tibi Yamahás haverja akinek 70 van az r1 be, megvadulna és elkezdene pályázni csapkodná az 53akat.... mindjárt meglepődne hogy pillanatok alatt széthullana a motor.
Igen,az volt.
Egy "szerelő" azt mondta,hogy hangos a lánc.Az is volt.Cserélni kellett volna.Ráfeszített úgy,hogy a feszítő rugótartó csavart kivette és egy hosszú csavarhúzóval benyomta kb 3 kattanást a feszítőt.Ettől meg is szűnt a "csúnya" hang,lett helyette kicsit sírós.
Másnap irány SK ring ahol pár menet után olyan hangja lett mint egy kovácsműhelynek.A láncfeszítő (bakelit vagy mi a szösz) alsó csavarja eltört és teljesen laza lánccal mentem.Szerencsére nem lett nagyobb baj.Ezen kívül csak egy korong tartó törött el.
Más persze, de ha nem ismerük egy motor előéletét, akkor nem lehet senki nyugodt, ha 50e-t ír a műszerfal. Reménykedni persze lehet. És persze az is lehet hogy az 50 már a visszatekert érték. Annál inkább nyugtalanságra adhat okot.
Tehát ha egy 1:55 ös ember( vagy attól gyorsabb) 10-15 körül belerak a pályán egy 0 km es mociba tuti hogy "elkoptatja"..
Ahogy cápa mondta,csodák nincsenek. Utca teljesen más téma..
Ja és ami a legjobb, hogy a szervízintervallum (legalábbis az itteni cikk szerint) 24ekm. Ha a szervízben áprilisi tréfát akarnánk űzni a tulajokkal, akkor azt mondanák, hogy akinek nincs legalább 24e a motorjában, annak nem javítanak mert nem rontják a jóhírüket.
A gyorsabbik K5 be 17 körül van,de abba is volt legalább 5-6 utca.Kompresszió nem volt jó,olajlengés szintén.Csapágyazni kellett és egyéb apróság.
A Lassabb ba 30felett volt kicsivel,de abba 16-17 utca volt kb.Viszont a pálya km túrázósan indult és az utsó 1000 km lett ralatív gyorsabb.
Az,hogy nem hullott szét,csak a szerencsének köszönhető...viszont 10-el kevesebbet tudott keréken.
Igen, külön világ. Ami pályán 15-20, abból utcán 50 lesz egy jó tökös motorossal. Amúgy motor ölés szempontjából talán mindegy, hogy 2:00, vagy 1:55. Ott már éppen a nagy öldöklésbe elbújtatott finomkodás jelenti az 5 mp-et. A tökéletesen vett fordulok meg féktávok adják nem az, hogy Jani a leakadt gáznál még tudja nyújtogatni a bowdent.
mondjuk azért szerény 55-öt mentem vele a hringen.bár ez lehet véletlen is.